به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۳۱۴۲۰

آموزش آنلاین زبان

گروه دانش:

موسسه زبان برتر
با داشتن سابقه ایی درخشان در امر تدریس، به عنوان یکی از بهترین موسسات آموزشی شناخته شده است. این آموزشگاه با داشتن کادری مجرب، زبان‌های زنده دنیا را به بهترین شکل تدریس می‌کند. آموزشگاه زبان برتر دارای دپارتمان‌های مختلف برای آموزش زبان است که به بعضی‌های آن در این مقاله اشاره می‌کنیم.

•    آموزشگاه زبان انگلیسی برتر
•    آموزشگاه زبان آلمانی برتر
•    آموزشگاه زبان ترکی استانبولی برتر
•    آموزشگاه زبان فرانسه برتر
•    آموزشگاه زبان ایتالیایی برتر

زبان انگلیسی یکی از زبان‌هایی است که بیش از نیمی از مردم دنیا در حال یادگیری آن هستند. این زبان، زبان بین المللی بوده و با توجه به این که کشور آمریکا یکی از اقتصاد‌های اول دنیا است و موسسات و شرکت‌های بین المللی زیادی در این کشور وجود دارد، یادگیری زبان انگلیسی امری ضروری حسوب می‌شود. گرامر زبان انگلیسی در مقایسه به سایر زبان‌ها ساده تر بوده و به همین دلیل یادگیری این زبان نسبتاً آسان است. زبان انگلیسی زبان دوم بسیاری از کشورهای دنیا است و اهمیت یادگیری آن در حدی است که در بین مردم به عنوان زبان اینترنت و زبان تجارت شناخته شده است. آموزش زبان انگلیسی در زمینه‌های زیادی از جمله  زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی نقش مهمی ایفا می‌کند. روش‌های مختلفی برای یادگیری این زبان وجود دارد و زبان آموزان با توجه آزمون تعیین سطحی که در آموزشگاه‌ها برگزار می‌شود، می‌توانند در سطح مناسب خود ثبت نام کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری ایت زبان خواندن داستان‌های کوتاه به این زبان است.

آموزش زبان ایتالیایی
کشور ایتالیا به خاطر داشتن فرهنگ کهن و غنی که دارد هر ساله توریست‌های زیادی جذب می‌کند. زبان ایتالیایی یکی از زبان‌های هندو اروپایی بوده و ریشه لاتین دارد. این زبان گویش‌های مختلفی دارد و افراد با لهجه‌های مختلف به زبان ایتالیایی صحبت می‌کنند. بیشتر زبان آموزانی که اقدام به یادگیری زبان ایتالیایی می‌کنند به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا این زبان را یاد می‌گیرند. دانشگاه‌های کشور ایتالیا به ویژه در زمینه هنر، از دانشگاه‌های معتبر دنیا بوده و به همین دلیل افراد زیادی در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستند. زبان آموزانی که با این زبان آشنایی ندارند باید از سطوح مبتدی و اولیه شروع به یادگیری این زبان کنند تا بتوانند این زبان را به طور کامل یاد بگیرند.

یکی از بهترین و پربازده ترین روش‌ها برای یادگیری زبان ایتالیایی، یادگیری این زبان از طریق دیدن فیلم، است. این روش تاثیر بسیار زیادی در یادگیری مکالمه و اصطلاحات این زبان دارد. یکی از روش‌هایی که مدرسان برتر بر آن تاکید دارند، دیدن فیلم‌هایی است که برای آموزش زبان ایتالیایی موجود است، این روش بسیار موثر بوده و در یادگیری بهتر این زبان کمک بزرگی به زبان آموزان می‌کند. حفظ لغات و به کار بردن آنها در جملات و مکالمات روزمره نیز در یادگیری زبان ایتالیایی تاثیر بی نظیری دارد. زبان آموزان با یادداشت کردن لغات جدید بر روی فلش کارت، می‌توانند خیلی سریع آنها را یاد بگیرید. هممچنین داشتن لیستی از لغات جدید که همیشه همراه زبان آموزان باشد، نقش عمده ایی در حفظ کردن لغات جدید ایفا می‌کند.

آموزش زبان فرانسه
زبان فرانسه بعد از زبان انگلیسی یکی از مهمترین زبان‌های دنیا محسوب می‌شود. بسیاری از کشورها در شمال و غرب آفریقا به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. افرادی که به تاریخ و فرهنگ کشور فرانسه علاقه مند هستند، با یادگیری این زبان نکات زیادی درباره فرهنگ این کشور غنی یاد می‌گیرند. یادگیری زبان فرانسه برای افرادی که در شرکت‌های بزرگ و پیشرفته مشغول به کار هستند، موجب پیشرفت آنها در کار خواهد شد. در حال حاضر بسیاری از افراد در حال یادگیری زبان فرانسوی هستند و بیش از 40 کشور در کل دنیا به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. آموزش زبان فرانسه در مقایسه با زبان‌های عربی و چینی برای افرادی که زبان مادری شان انگلیسی است یا به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند به نسبت آسان تر است بنابراین بسیاری از مردم دنیا ترجیح نی دهند زبان فرانسه را به عنوان زبان دوم یاد بگیرند. زبان آموزان با یادگیری زبان فرانسه وارد دنیای جدیدی از فرهنگ، هنر و تجارت می‌شوند. ممکن است در ابتدای آموزش، یادگیری گرامر زبان فرانسه برای زبان آموزانی که به تازگی شروع به یادگیری این زبان کرده اند کمی سخت باشد.

از آن جایی که زبان فرانسه دارای اسامی مذکر و مونث و خنثی است، زبان آموزان در ابتدای آموزش این زبان با مشکلاتی مواجه می‌شوند. موسسه زبان برتر، روش‌های زیادی برای آموزش این زبان به زبان آموزان ارائه می‌دهد. طبق نظر اساتید زبان فرانسه، یکی از بهترین روش‌های برای یادگیری زبان فرانسه، گوش دادن به آهنگ‌ها و موسیقی‌های محلی فرانسوی زبان است. زبان آموزان با گوش دادن به آهنگ‌های محلی، می‌توانند بسیاری از اصطلاحات و واژه‌های محلی زبان فرانسه را یاد بگیرند و به این ترتیب بعد از مدتی بر مکالمه زبان فرانسه تسلط پیدا می‌کنند.