به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۳۱۴۲۸

آموزش تضمینی زبان انگلیسی و ترکی

گروه دانش:
آموزش تضمینی زبان انگلیسی و ترکی
آموزشگاه زبان تهران زبان یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان بوده و زبان‌های زنده دنیا را به زبان آموزان تدریس می‌کند. این آموزشگاه با استفاده از جدید ترین روش‌های آموزشی، زبان انگلیسی و بسیاری دیگر از زبان‌های دیگر را تدریس می‌کند.

آموزش زبان انگلیسی
زبان انگلیسی از مهم ترین زبان‌های دنیا بوده و در بسیاری از نقاط دنیا به عنوان زبان اصلی تدریس می‌شود. یادگیری زبان انگلیسی اهمیت زیادی دارد تا حدی که این روزها بسیاری از شرکت‌های تجاری، افرادی را برای استخدام در نظر می‌گیرند که به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشند. زبان آموزانی که به قصد ادامه تحصیل یا کار و زندگی به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می‌کنند، می‌توانند با شرکت در کلاس‌هایی که موسسه تهران برگزار می‌کند، زبان انگلیسی را به طور کامل و اصولی یاد بگیرند.

مدرسانی که در آموزشگاه زبان تهران تدریس می‌کنند، تاکید زیادی بر یادگیری مکالمه دارند و مهارت‌های یادگیری مکالمه را به زبان آموزان آموزش می‌دهند. زبان آموزانی که به قصد ادامه تحصیل زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند، باید این زبان را به طور اصولی یاد بگیرند تا در دانشگاه دچار مشکل نشوند. در کلاس‌هایی که در تهران برگزار می‌شود، زبان آموزان در هر جلسه از کلاس با دیدن فیلم یا گوش دادن به اخبار محلی، بسیاری از نکات ضروری و مکالمات محاوره ایی را یاد گرفته و سپس در مورد فیلم یا اخبار با همکلاسی‌های خود بحث می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری تمام لغات و اصطلاحات جدید، یادداشت کردن آنها است. زبان آموزان با نت برداری از لغات جدید می‌توانند در جلسات بعدی کلاس از آنها استفاده کنند. در این دوره‌ها زبان آموزان برای شرکت در آزمون‌هایی مانند آیلتس و تافل نیز آماده می‌شوند و در نتیجه می‌توانند به راحتی در دانشگاه‌های انگلیسی زبان ادامه تحصیل دهند.



آموزش زبان عربی
این روزها زبان عربی به عنوان یکی از زبان‌های مهم در بسیاری از کشورهای دنیا تدریس می‌شود. زبان عربی، زبان رسمی و اصلی جهان اسلام بوده و بسیاری از کشورهای خاور میانه به این زبان صحبت می‌کنند. آموزشگاه زبان تهران، زبان عربی را در تمام سطوح از مقدماتی تا پیشرفته به زبان آموزان یاد می‌دهد و زبان آموزان می‌توانند در آموزشگاه تهران، زبان عربی را به طور کامل یاد بگیرند. در حقیقت می‌توان گفت آموزش زبان عربی از لحاظ بازرگانی و اقتصادی در کل دنیا و به ویژه خاور میانه از اهمیت زیادی برخوردار است.

طبق آمار به دست آمده در حدود 250 ملیون نفر در دنیا به زبان عربی صحبت می‌کنند و به طور کلی زبان عربی در بین مسلمانان جهان، اهمیت ویژه ایی دارد. آموزشگاه زبان تهران، با استخدام بهترین اساتید برای تدریس زبان عربی به عنوان یکی از برترین آموزشگاه‌ها برای آموزش زبان عربی شناخته شده است. با وجود این که منابع زیادی برای آموزش زبان عربی در دسترس نیست، آموزشگاه زبان تهران از جدیدترین تکنیک‌های روز برای آموزش زبان عربی استفاده می‌کند. این آموزشگاه برای افرادی که به ترجمه متون عربی و قواعد این زبان علاقه دارند، کلاس‌های ویژه ایی برگزار می‌کند. در این دوره‌ها زبان آموزان زبان عربی را از پایه و به طور اصولی یاد می‌گیرند. آموزشگاه زبان تهران با به کار بردن فایل‌های صوتی، زبان عربی را آموزش می‌دهد و این روش تاثیر مناسبی در آموزش زبان عربی دارد. کتاب‌های آموزشی که در تهران تدریس می‌شود، شامل لغات ضروری زبان عربی بوده و علاوه بر آموزش لغات، ساختار و تلفظ کلمات را بهترین شکل به زبان آموزان آموزش داده می‌شود. یادگیری زبان عربی برای افرادی که در سازمان‌های بین المللی کار می‌کنند، مزیت بزرگی است.

آموزش زبان ترکی
موسسه آموزشی تهران، دوره‌هایی ویژه برای افرادی که به زبان ترکی علاقه دارند، برگزار می‌کند و زبان آموزان با شرکت در این دوره‌ها می‌توانند زبان ترکی را به طور کامل یاد بگیرند. زبان آموزانی که به خاطر تجارت و کار اقدام به یادگیری زبان ترکی می‌کنند، با شرکت در دوره‌های خصوصی ترکی آموزشگاه تهران، اصطلاحات کاری و تجاری مهم را یاد گرفته و در نتیجه می‌توانند با شرکت‌های تجاری مشارکت کنند. در این دوره زبان آموزان به طور کامل با اصطلاحات مربوط به کسب و کار آشنا شده و در نتیجه در شغلشان پیشرفت خواهند کرد. مدرسان تهران، به زبان آموزان پیشنهاد می‌کنند فیلم‌های ترکی ببینند و به  اخبار ترکی نیز گوش دهند و به این ترتیب به تقویت مهارت‌های گفتاری و شنیداری زبان آموزان کمک بزرگی می‌کنند. دیدن فیلم‌های ترکی به زبان آموزان کمک می‌کند تا مکالمات روزمره و محاوره‌ای را به طور کامل یاد بگیرند.