کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی انواع محصولات حوزه فضای باز

25 شهريور 1399 ساعت 10:14

گروه کسب و کار: فصل تابستان فصلی است که بسیاری از افراد جهت استراحت و تفریح به ویلا ها یا باغ های خود مراجعه می کنند، لذت استراحت در فضای باز بیرون بسیار بیش تر از استراحت در محیط سربسته خانه یا ویلا ها می باشد...


از همین جهت انتخاب و خرید مبلمان فضای باز می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت استراحت در محیط بیرون باشد، اگر به استراحت و لذت بودن در کنار خانواده در محیط بیرون علاقه داشته باشید حتما درباره مبلمان فضای باز شنیده اید اما بگذارید برای آشنایی بیش تر کاربران با مبلمان فضای باز آن را در پایین برای شما توضیح بدهیم :

محصولات فضای باز چیست؟
به گروهی از مبلمان و میز و صندلی هایی گفته می شود که می توان از آن ها در محیط بیرون از خانه استفاده کرد، بدون این که نگران خراب شدن آن ها بر اثر شرایط محیط های باز همچون تابش و اسعه خورشید، گرما بیش از حد، رطوبت و.... باشیم.
جنس این گونه مبلمان فضای باز از عناصری تشکیل شده است که به خوبی در برابر شرایط محیط بیرون مقاوم هستند و به همین دلیل، گروهی از متخصصین با ترکیب این الیاف مخصوص با باشتک هایی زیبا، گروهی از مبلمان را ایجاد کرده اند که شما می توانید آن ها را در هر محیطی مثل : بالکن خانه ها، حیاط و... استفاده نمایید.

در ادامه به معرفی تمامی مدل های مختلف محصولات حوزه فضای باز می پردازیم :
1- انواعی از مبلمان مخصوص
یکی از محبوب ترین محصولات حوزه فضای باز مبلمان فضای باز می باشد، این گونه مبلمان در طرح ها و رنگ های متنوع و بسیار شیک طراحی و ساخته می شوند به صورتی که مشاهده می شود که صاحبان بسیاری از ویلا های لوکس در شهر لس آنجلس آمریکا محو زیبایی این گونه مبلمان شده اند و برای فضای بیرون ویلا های خود از اینگونه مبلمان تهیه کرده اند.
در بیش تر مواقع جنس بدنه این مبلمان از فلز آلومینیوم قوی و مستحکم ساخته شده که توسط الیاف حصیری پوشانده شده است، در واقع این الیاف حصیری به دور این گونه مبلمان بافته می شوند و به همین خاطر این مورد به زیبایی دوچندان این گونه مبلمان ها کمک فراوانی مینماید.

مبلمان فضای باز / ویلایی
همچنین تشک های این گونه مبلمان نیز مطابق با سلیقه شما کاملا قابل تغییر می باشد و شما می توانید یک ست کاملا متناسب با سلیقه و دکوراسیون محیط خود را خریداری نمایید.
خرید مبلمان ویلایی یکی از بهترین انتخاب ها برای صاحبان ویلا ها و باغ ها می باشد زیرا به آن ها این امکان را میدهد تا در کنار خانواده از محیط بیرون از خانه نیز لذت ببرند.

2- انواعی از میز و صندلی های باغی / ویلایی
لذت صرف عصرانه یا وعده های ناهار و شام در محیط بیرون باعث می شود در کنار خانواده احساس بسیار بهتری را داشته باشیم، یکی از عمده ترین مشکلاتی که باعث می شود نتوانیم در محیط های باز غذا یا عصرانه خودمان را میل نماییم دقیقا همین شرایط جوی بیرون می باشد!!
در تابستان ها در هنگام صبح و عصر همیشه آفتاب بسیار گرمی وجود دارد که قرار گرفتن در زیر آن احساس خوشایندی برای ما ندارد آن هم برای مدت زمان طولانی!!
همچنین قرار دادن مبلمان و میز و صندلی های معمولی در زیر این نور، باعث آسیب دیدن آن ها می شود ولی این موضوع برای مبلمان باغی فرق می کند، ای گونه مبلمان همان طور که قبلا هم اشاره کردیم در برابر شرایط جوی بیرون مثل رطوبت، نور خورشید، باکتری و... کاملا مقاوم است.

میز و صندلی فضای باز
از طرف دیگر وجود یک پایه چتر و سایه بان نیز مشکل صرف وعده غدا را کاملا حل می کند، عموما در وسط میز های ناهار خوری محصولات فضای باز، یک سوراخ جهت قرار گرفتن پایه چتر در وسط آن قرار دارد و همین موضوع باعث می شود که بتوانیم پایه چتر را در وسط این گونه میز های مخصوص قرار دهیم تا کل افرادی که در کنار میز مشغول صرف وعده عذا هستند از آفتاب و تابش سوزان آن در امان باشند!!
این گونه میز های ناهار خوری و صندلی های فضای باز نیز در طرح ها و رنگ های مختلف در ابعاد 4 الی 12 نفره موجود می باشد.

3- تخت های آفتاب و آویز
این درست است که تابش آفتاب باعث احساس گرما و سوزش می شود اما از طرف دیگر نیز بسیاری از افراد تمایل دارند تا در زیر نور خورشید آفتاب بگیرند، اگر بخواهیم بر روی صندلی های پلاستیکی آفتاب بگیریم که طبیعتا بعد از مدتی به دلیل گرم شده بیش از حد صندلی احساس سوزش خواهیم کرد و از همین جهت باید از تخت های آفتاب مخصوص استفاده کنیم....

تخت های آفتاب و تاب آویز ویلایی
تخت های آفتاب بهترین وسلیه جهت آفتاب گرفتن در زیر نور خورشید می باشند، به وسیله این تخت ها می توانیم علاوه بر آفتاب گرفتن، نوشیدنی یا هر غذای دیگری را نیز میل نماییم، در بسیاری از مدل های تخت های آفتاب، یک میز جانبی متصل و کوچک در کنار فرد قرار دارد که فرد می تواند نوشیدنی یا غذای مورد نظر خورد را جهت صرف کردن بر روی آن قرار دهد.
تاب های آویز نیز یکی دیگر از محصولات حوزه فضای باز می باشد، این گونه تاب آویز ها با داشتن ساختار حصیری و همچنین تشک هایی در قسمت نشیمنگاه، یکی از بهترین انتخاب ها برای ویلا یا باغ شما جهت استراحت یا آرامش می باشند.

4- هیتر های گازی
همان طور که در بالاتر نیز اشاره کردیم وظیفه اصلی محصولات فضای باز این است که استراحت در محیط بیرون را برای شما دلچسب تر نمایند، در فصل زمستان طبیعتا بر خلاف فصل تابستان، سرمای هوا مانع از این می شود که از محیط بیرون لذت کافی را ببریم.
در صورتی که قصد دارید تا در فصل های سرد سال نیز از مبلمان فضای باز خودتان و همچنین محیط بیرون لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما خرید یک هیتر مخصوص گازی می باشد.
ساختار این گونه هیتر های گازی به این صورت است که در عین ایجاد گرمایی قابل توجه و بسیار مناسب، گرما را به صورت 360 درجه پخش می کند و همین مورد باعث می شود تمام افرادی که در کنار آن قرار دارند از گرما این هیتر لذت ببرند.
از لحاظ امنیت نیز بسیار امن می باشد، بر خلاف تصور بسیاری از افراد در هنگام روشن بودن این دستگاه، بدنه آن به هیچ عنوان داغ نمی شود و برای سایر افراد یا کودکان به هیچ وجه خطرناک نیست.

5- ست های دو نفره
آخرین محصولی که قصد داریم تا به شما معرفی نماییم ست های دو نفره می باشد که هم می توان از آن ها به عنوان مبلمان استفاده کرد و هم به عنوان صندلی غذا خوری!
طراحی این گونه ست ها بسیار خاص و یکتا بوده و استفاده از آن به محیط شما زیبایی بسیار خوبی را می بخشد، این گونه ست های دو نفره بسیار بسیار برای بالکن های کوچک و بزرگ خانه های شهری مناسب است، زیرا هم امکان استراحت را به ما می دهد و هم امکان صرف وعده های غذایی مثل عصرانه یا نهار و شام...
 
سخن پایانی : در صورتی که صاحب یک ویلا، باغ و یا بالکن هستید، حتما به شما پیشنهاد می کنیم که از محصولات حوزه فصای باز جهت استفاده حداکثری از فضایی که در اختیار دارید استفاده نمایید، با تشکر فراوان از شما به خاطر مطالعه این مطلب.
 


کد مطلب: 231744

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/231744/معرفی-انواع-محصولات-حوزه-فضای-باز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir