به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۲۳۳۴۰۶

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پاختاکور

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پاختاکور
گروه ورزشی: استقلال تهران در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.به گزارش ایلنا، در بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه الجنوب مقابل پاختاکور ازبکستان مصاف می‌دهد. آبی پوشان ایرانی روز چهارشنبه در بازی سرنوشت ساز برای صعود از دور گروهی مقابل الاهلی عربستان قرار گرفتند و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست پیدا کردند تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به الشرطه عراق به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله حذفی شوند.استقلال به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیایی با دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی در این مسابقات یکی از مدعیان صعود به مراحل بالا به شمار می‌رود و طرفداران این تیم انتظار دارند تا پس از سال‌ها آنها به دور فینال راه پیدا کنند. استقلال برای صعود به دور بعد امشب نماینده ازبکستان را پیش رو دارد که با کسب ۱۰ امتیاز از سه پیروزی و یک تساوی بدون شکست به عنوان صدرنشین گروه A جواز حضور در این مرحله را به دست آورده است.
استقلال در بازی گذشته برابر نماینده عربستان با دو تغییر نسبت به تقابل با الشرطه وارد میدان شد. با نظر مجید نامجومطلق این تیم به جای فرشید باقری از علی کریمی در میانه میدان و به جای آرش رضاوند در خط میانی، امیر ارسلان مطهری را به خط حمله اضافه کرد.

تغییر نامجو به فاز هجومی استقلال اضافه کرد و آنها برابر الاهلی با ارائه‌ نمایشی بی نقص حتی دو گل آفساید هم به ثمر رساندند. قابل پیش بینی است با توجه به فاصله کم زمانی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ سرمربی استقلال تغییری در ترکیب برنده نداشته باشد اما او به ناچار باید دو بازیکن جدید را نسب به مسابقات گذشته بکار بگیرد.هرویه میلیچ، مدافع کروات استقلال برابر الاهلی کارت زرد دریافت کرد تا دو کارته شد و به دلیل محرومیت بازی امشب را از دست بدهد؛ دیگر غایب استقلال هم وریا غفوری خواهد بود که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.در بازی روز چهارشنبه پس از آسیب دیدگی وریا غفوری، مجید نامجومطلق از محمد دانشگر به عنوان جانشین او در ترکیب استفاده کرده بود و به نظر می‌رسد حضور او در سمت راست خط دفاعی محتمل‌تر خواهد بود. همچنین میلاد زکی پور که به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب ملحق می‌شد با غیبت میلیچ جای خالی این بازیکن در بال چپ خط دفاعی را تکمیل می‌کند.بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی به شرح زیر است:سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، امیر ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته