کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلمی که بعد از۳۰سال صدرنشین گیشه آمریکا شد

13 مهر 1399 ساعت 13:22


گروه فرهنگی: فیلم سینمایی «شعبده‌بازی» توانسته مورد استقبال سینماروها واقع شود و اکنون ۲۷سال پس از آنکه برای نخستین‌بار در سینماها اکران شد دوباره توانسته صدرنشین گیشه آمریکا شود.این اثر که در سال ۱۹۹۳ توسط دیزنی منتشر شده  است و بازیگرانی مثل بت میدلر، سارا جسیکا، پارکر کتی و ناجیمی امری کتز در آن نقش آفرینی می‌کنند، توانست با فروش ۶۵۰ هزار دلاری صدرنشین گیشه روز جمعه شود. این فیلم که در حال حاضر در ۲۵۷۰ سینمای آمریکا در حال نمایش است، انتظار می‌رود تا پایان هفته ۱ میلیون دلار فروش داشته باشد.این ارقام، فیلم سینمایی «شعبده بازی» را جلوتر از عنوان‌های جدیدی مثل «جهش یافته‌های جدید» و فیلم «نامتعادل» راسل کرو و همچنین فیلم مهیج «اینفیدل» قرار داد. فیلم سینمایی «انگاشته» در گیشه روزانه قاعدتا باید از این فیلم بیشتر فروخته باشد، اما از آنجایی که کمپانی برادران وانر آمار فروش روزانه را گزارش نمی‌کند، این فیلم صدرنشین روزانه می‌شود. انتظارها بر این است که «انگاشته» فیلم «شعبده بازی» را در گیشه پایان هفته پشت سر بگذارد.

از آنجایی که اکران فیلم‌های مهم تا سال ۲۰۲۱  عقب افتاده است، فیلم سینمایی «شعبده بازی» رقیب مهمی برای رسیدن به صدر پرفروش روزانه نداشته است. این فیلم در زمان اکران اصلی اش در سال ۱۹۹۳ زیاد پرفروش نشد و با بودجه ۲۸ میلیونی تنها ۳۹ میلیون دلار فروخت.فیلم سینمایی «جهش یافته‌های جدید»  در رتبه بعدی  قرار دارد که در حدود ۹۴۰ هزار دلار فروخت تا مجموع بلیت فروشی این فیلم در گیشه داخلی به ۲۰ میلیون دلار برسد.
فیلم دیگری که باز اکران شده و در بین پرفروش‌های گیشه آمریکا قرار دارد، فیلم «جنگ ستارگان: امپراتوری ضربه میزند» که محصول سال ۱۹۸۰ میلادی است و ۹۵ هزار دلار فروخت.


کد مطلب: 234801

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/234801/فیلمی-بعد-از۳۰سال-صدرنشین-گیشه-آمریکا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir