به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۲۳۵۵۹۲
پرویز مظلومی، سرپرست جدید استقلال؟

در جلسه اول تمرین استقلال با فکری چه ‌گذشت؟

گروه ورزشی: در اولین جلسه تمرین استقلال با مربیگری محمود فکری تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه، در تمرین امروز حضور داشتند و به فکری روحیه دادند.
در جلسه اول تمرین استقلال با فکری چه ‌گذشت؟
به گزارش "ورزش سه"، نخستین تمرین استقلال با سرمربیگری محمود فکری در شرایطی برگزار شد که تعدادی از پیشکسوتان این تیم به حمایت از سرمربی جدید پرداختند.
  

 
پیشکسوتانی مثل نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا، پرویز مظلومی، علی نظری جویباری، کاظم اولیایی و... که از بزرگان باشگاه استقلال محسوب می‌شوند امروز در محل تمرین آبی ها در زمین شماره دو آزادی حضور یافتند تا به این شکل از محمود فکری به عنوان سرمربی جدید حمایت کنند. موسپیدهای استقلال در مراسم معارفه فکری نیز حضور یافتند و برای سرمربی جدید این تیم ارزوی موفقیت کردند. آنها عقیده داشتند همه باید پشت فکری باشند تا استقلال بتواند به روزهای خوب گذشته برگردد.
  

 

به احتمال فراوان پرویز مظلومی به عنوان سرپرست استقلال کارش را شروع می‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال و حضور اعضای جدید کادرفنی، تمرینات آبی ها نیز امروز شروع شد تا بازیکنان خود را برای لیگ بیستم آماده کنند. در تمرین امروز پرویز مظلومی سرمربی سابق و پیشکسوت استقلال هم حضور داشت. مظلومی گزینه نهایی باشگاه استقلال برای پست سرپرستی این تیم است و امروز هم دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و از آنها خواست با تمام وجود برای استقلال کار کنند. مظلومی سال گذشته نیز گزینه سرپرستی استقلال بود اما با برخی اتفاقات این موضوع منتفی شد. حالا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مظلومی در قامت مدیر تیم در لیگ بیستم بار دیگر روی نیمکت آبی ها می‌نشیند.

صحبت‌های فکری در حاشیه های اولین تمرین استقلال

بازگشت آقای گل به استقلال در کسوت جدید
آرش برهانی در قامت مربی در کادرفنی استقلال قرار گرفت. آرش برهانی مهاجم سابق آبی پوشان که سابقه چند فصل آقای گلی در این تیم را دارد و بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر این باشگاه هم محسوب می‌شود، از امروز بار دیگر به جمع آبی ها برگشت.
  

 برهانی که در سال های بعد از پایان فوتبالش کلاس های مربیگری را پشت سر گذاشته بود و چند تیم دسته دومی را نیز برعهده داشت، حالا به عنوان یکی از اعضای کادرفنی محمود فکری به استقلال برگشته است. از چند هفته قبل گفته می‌شد که برهانی در کادرفنی مربی جدید استقلال حضور دارد و حالا با حضور فکری این اتفاق افتاد و مهاجم محبوب سابق به عنوان مربی کارش را شروع کرد.
  
 برهانی که با بازیکنان استقلال هم رفاقت زیادی دارد، امروز با آنها خوش و بش صمیمانه ای داشت و به گرمی کارش را در جمع آبی ها آغاز کرد.