کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مناظره دوم بین ترامپ و بایدن لغو شد

19 مهر 1399 ساعت 10:32


گروه بین الملل: کمیسیون برگزار کننده مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از لغو دومین مناظره بین دونالد ترامپ و جو بایدن که قرار بود روز پنجشنبه این هفته برگزار شود، خبر داد.
فرانک فانرنکوف ، یکی از دو رئیس این کمیسیون گفت از آنجا که هر دو ستاد انتخاباتی نشان داده‌اند که برنامه‌های دیگری نیز دارند، مناظره ۱۵ اکتبر در شهر میامی ایالت فلورید براساس برنامه قبلی برگزار نخواهد شد.کمیسیون برگزار کننده مناظره‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این کمیسیون تمرکز خود را بر مناظره آخر در ۲۲ اکتبر متمرکز کرده است.
کریستین ولکر ، از شبکه «ان بی سی نیوز»، مجری آخرین مناظره دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات خواهد بود.
این مناظره به صورت مناظره نخست دونالد ترامپ و جو بایدن برگزار خواهد شد.کمیسیون مناظره‌های ریاست ‌جمهوری در آمریکا پنج‌شنبه اعلام کرد که به خاطر ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا، دومین مناظره بین او و جو بایدن به صورت مجازی برگزار می‌شود.اما دونالد ترامپ مخالفت خود را با این تصمیم کمیسیون مناظره‌ها اعلام کرد. دونالد ترامپ  گفت که برگزاری مجازی و ویدئویی مناظره بعدی را قابل قبول نمی‌داند.دونالد ترامپ در این مورد  گفت: «من قصد ندارم وقتم را صرف یک مناظره مجازی کنم» و افزود که «فکر نمی‌کنم اصلاً مسری باشم.»
در همین حال، سناتور باب دال ، از حزب جمهوریخواه کمیسیون مناظره ها را به جانبداری از جو بایدن متهم کرده است.نتیجه آزمایش ویروس کرونای دونالد ترامپ یک هفته پیش مثبت تشخیص داده شد، اما  شان کانلی، پزشک دونالد ترامپ اعلام کرد که او دوره درمانی خود برای ابتلا به کووید۱۹ را به طور کامل گذارنده است و از روز شنبه می‌تواند فعالیت‌های عمومی خود را از سر بگیرد.
جو بایدن به نوبه خود می‌گوید تا زمانی که ابتلای رئیس‌ جمهور به کووید ۱۹ همچنان مثبت ارزیابی می‌شود نباید وارد مناظره با او شود. بایدن گفت که «مشتاقانه» منتظر انجام مناظره است، اما افزود که «ما باید دستورالعمل‌هایی بسیار جدی را دنبال کنیم.»در همین حال، تیم مورتو ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که آنگونه که جو بایدن در ابتدا موافقت کرد،‌ سه مناظره در زمان‌های مقرر برگزار شود. ما پیشنهاد داده‌ایم که در روزهای ۲۲ و ۲۹ اکتبر دو مناظره برگزار شود.وی اضافه کرده است: زمان آن فرا رسیده است که کمیسیون دست از حمایت از جو بایدن بردارد و اجازه دهد تا رای دهندگان دیدگاه های دو نامزد را بشنوند.


 


کد مطلب: 235620

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/235620/مناظره-دوم-بین-ترامپ-بایدن-لغو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir