کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زندی :کادرفنی فکری حاشیه ها را جمع می کند

20 مهر 1399 ساعت 11:14


گروه ورزشی: پیشکسوت استقلال همچنین می‌گوید همه باید به این تیم کمک کنند تا امسال بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.به گزارش ایلنا، فریدون زندی بازیکن سابق استقلال معتقد است انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی خیلی می‌تواند به موفقیت این تیم کمک کند زیرا او یک استقلالی است و شرایط این تیم را کاملا درک می‌کند.پیشکسوت استقلال همچنین می‌گوید همه باید به این تیم کمک کنند تا امسال بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

* محمود فکری به عنوان مربی جدید استقلال انتخاب شد؟
مدیران استقلال از مدتها قبل به دنبال انتخاب سرمربی بودند و فکر می‌کنم انتخاب فکری گزینه خوبی خواهد بود زیرا یک استقلالی است و شرایط این تیم را کاملا می‌شناسد. او سالها کاپیتان استقلال بوده و با حواشی تیم‌های بزرگ آشنایی دارد و بنده به عنوان یک عضو کوچکی از خانواده استقلال این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم.

* کادر فنی او کاملا استقلالی است این اتفاق خوبی است؟
یکی از بهترین اتفاقات ممکن این بود که فکری یک کادر کاملا استقلالی را به این تیم آورد.همگی از مربیان باسابقه فوتبال ایران هستند که با حواشی استقلال کاملا آشنا بوده و می‌توانند حاشیه‌های این تیم را جمع کنند. امیدوارم بهترین اتفاقات برای استقلال رقم بخورد.

* ظاهرا قرار است کمیته فنی هم تشکیل شود.
کمیته فنی برای هر تیمی لازم است. اعضای این کمیته می‌توانند به تیم کمک کنند هرکدام نقطه‌نظراتشان می‌تواند کمک‌حال سرمربی باشد اما متاسفانه در ایران مربیان زیاد با کمیته فنی رابطه خوبی ندارند. امیدوارم این مسئله در ایران جا بیفتد.

* به نظرتان می‌تواند در استقلال موفق باشد؟
برای حضور در هر کاری باید ریسک آن کار را بپذیری. به هر حال فکری مربی کم‌تجربه‌ای نیست او سالها مربیگری کرده و به پیچ و خم کار آشنایی دارد. تا جایی که من شنیدم قرار است یک کادر استقلالی هم با او به این تیم بیاید.

* سعادتمند هم از مدیرعاملی استقلال برکنار شد.
به نظرم ایشان اشتباهاتی داشت و باید قبول کنیم که در حد مدیرعاملی استقلال نبود. ایشان با صحبت‌‌هایش برای تیم حاشیه به وجود آورد و همین باعث شد تیم نتواند نتیجه بگیرد.

* فکر می‌کنید استقلال امسال بتواند نتایج خوبی کسب کند؟
استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد. آنها پتانسیل موفقیت را دارند. امیدوارم امسال اتفاقات تلخ فصل قبل تکرار نشود و این تیم بتواند نتایج خوبی را کسب کند. هواداران استقلال چند سال است از عدم نتیجه‌گیری تیم دلخور هستند و امیدوارند که امسال دیگر اتفاقات خوب برای این تیم بیفتد. 


کد مطلب: 235774

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/235774/زندی-کادرفنی-فکری-حاشیه-جمع-می-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir