کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشنهاد ۲/۲میلیون دلاری قائدی رد شد

روزنامه همشهری , 21 مهر 1399 ساعت 9:04


گروه ورزشی: استقلالی‌ها این روزها منتظر روشن‌شدن تکلیف ستاره‌های تیم‌شان هستند ستاره‌هایی که حفظ آنها سخت و سخت‌تر شده است.تکلیف سرمربی و کادرفنی استقلال برای فصل جدید مشخص شده اما هواداران این تیم کماکان نگران آینده هستند. از طرفی پنجره نقل‌و‌انتقالاتی آبی‌ها که به‌خاطر بدهی شفر بسته شده، هنوز باز نشده تا خریدهای جدید کماکان وضعیت نامشخصی داشته باشند. در مقابل پس از جدایی روزبه چشمی، حالا چند ستاره دیگر هم در آستانه ترک تیم قرار گرفته‌اند، ستاره‌هایی که جدایی هر کدام می‌تواند ضربه‌ای سنگین به استقلال وارد کند. مروری بر آخرین وضعیت این چند ستاره، شرایط این روزهای استقلال را بهتر نشان می‌دهد.

رضایتنامه 3‌میلیون دلاری
سرپرست جدید باشگاه استقلال در نخستین جلسه تمرینی آبی‌ها احتمال فروش مهدی قائدی را رد نکرد و مدعی شد هیأت مدیره باید در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرد. یک‌روز پس از این ادعا خبر رسید استقلالی‌ها حداقل برای یک‌نیم‌فصل قید فروش قائدی را زده‌اند اما براساس اطلاعاتی که خبرنگار همشهری به‌دست آورده، پرونده ترانسفر این بازیکن کماکان باز است. اینطور که گفته می‌شود استقلالی‌ها قائدی را تنها در شرایطی به فروش می‌رسانند که باشگاهی قبول کند برای رضایتنامه او مبلغی در حدود 3‌میلیون دلار (بیش از 90‌میلیارد تومان) پرداخت کند. جالب اینکه شنیده می‌شود یک‌باشگاه قطری در زمان سعادتمند حاضر بوده با پرداخت 2‌میلیون و 200‌هزار یورو (بیش از 66‌میلیارد تومان) رضایتنامه قائدی را بگیرد اما استقلالی‌ها از رقم پیشنهادی خود کوتاه نیامده‌اند تا شماره 10فعلا استقلالی بماند. در روزهایی که استقلال به‌شدت با مشکلات مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، باید منتظر ماند و دید باشگاهی حاضر به پرداخت چنین رقمی برای رضایتنامه قائدی می‌شود یا خیر.

در انتظار خارجی‌ها
دیاباته و میلیچ هنوز در دور جدید تمرینات حاضر نشده‌اند و شنیده می‌شود تنها در شرایطی به ایران برمی‌گردند که تا فردا حق‌و‌حقوقشان را بگیرند. در این میان میلیچ قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرده اما دیاباته منتظر مانده تا ببیند استقلالی‌ها بالاخره پول او را می‌دهند یا خیر. مدیران استقلال امیدوارند هرطور شده این خارجی را حفظ کنند تا بار دیگر با خشم هواداران روبه‌رو نشوند اما شواهد نشان می‌دهد آنها از این بابت مطمئن نیستند! براساس شنیده‌ها استقلالی‌ها هنوز آخرین سهمیه لیگ برتری خود را پر نکرده‌اند تا تکلیف میلیچ و دیاباته مشخص شود.
آنها درصورت جدایی احتمالی دیاباته و قائدی حتما باید یک‌مهاجم جذب کنند و درصورت جدایی میلیچ باید سراغ یک‌دفاع چپ بروند. جالب اینکه در چنین شرایطی خبر رسیده استقلالی‌ها در روزهای اخیر مذاکراتی با مدیربرنامه‌های محمد نادری، دفاع چپ پرسپولیس داشته‌اند تا درصورت جدایی میلیچ با او قرارداد امضا کنند. البته ظهر دیروز تسنیم مدعی شد نادری با پرسپولیسی‌ها برای تمدید مذاکراتی داشته و حتی به توافقاتی هم رسیده است.

منتظر سبز شدن چراغ
استقلالی‌ها هر چند مهدی مهدی‌پور را در پست هافبک دفاعی جذب کرده‌اند و فرشید باقری و مسعود ریگی را هم در این پست دارند اما کماکان دنبال حفظ علی کریمی هستند، بازیکنی که مرد اول خط میانی آبی‌ها در فصل گذشته بوده است. در روزهای گذشته شایعه رد شدن علی کریمی در تست‌های پزشکی 2 باشگاه خارجی به‌دلیل مصدومیت کهنه در ناحیه کمر، استقلالی‌ها را به حفظ شماره 6امیدوار کرده اما او هنوز چراغ سبزی برای تمدید به آبی‌ها نشان نداده و اینطور که گفته می‌شود هنوز به‌دنبال لژیونر شدن است. او تنها در شرایطی حاضر به تمدید با استقلال می‌شود که تمام درهای لژیونر شدن برایش بسته شود.


کد مطلب: 235890

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/235890/پیشنهاد-۲-۲میلیون-دلاری-قائدی-رد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir