به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۲۳۶۰۱۴

آموزش زبان ژاپنی و کره ای

گروه دانش:

آموزشگاه تهران زبان
سابقه درخشانی در زمینه تدریس داشته و در حال حاضر پرکاربردترین زبان‌های زنده دنیا را تدریس می‌کند. یادگیری زبان‌های مختلف اهمیت زیادی داشته و زبان آموزان می‌توانند زبان مورد علاقه خود را در این آموزشگاه یاد بگیرند.

آموزش زبان انگلیسی
آموزشگاه زبان تهران زبان روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی به زبان آموزان ارائه می‌دهد. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده بازدهی بالایی دارد و با توجه به این که مطالب درسی هر جلسه برای زبان آموزان تکرار می‌شود، مطالب درسی بهتر و بیشتر در ذهن زبان آموزان باقی می‌ماند. تکرار و مرور درس‌ها به صورت دائمی، تاثیر فوق العاده ایی در یادگیری زبان انگلیسی داشته و باعث می‌شود زبان آموزان لغات و واژه‌های جدید را بهتر به ذهن بسپارند و در نتیجه این واژه‌های جدید دیرتر فراموش می‌شود. سرعت یادگیری زبان آموزان، ملاک مهمی برای آموزش زبان انگلیسی بوده و به همین دلیل بیشتر زبان آموزان در دوره‌هایی ثبت نام می‌کنند که سریع تر زبان انگلیسی را یاد بگیرند. آموزشگاه زبان تهران زبان با برگزاری این دوره‌های فشرده زبان انگلیسی، موجب می‌شود زبان آموزان در مدت زمان کوتاه تری زبان انگلیسی را یاد گرفته و بعد از مدتی بتوانند به این زبان صحبت کنند. زبان آموزانی که در این دوره‌های فشرده آموزش زبان ثبت نام می‌کنند، جزء افرادی هستند که قصد ادامه تحصیل یا مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی زبان یا حتی اقامت کشورهای اروپایی مانند اقامت کشور اسلواکی را دارند و همچنین زمان کافی برای یادگیری این زبان ندارند. همچنین اگر نیاز به دریافت مدرک آیلتس دارید، می‌توانید از پکیج آموزش رایتینگ آیلتس استفاده کنید.

آموزش زبان ژاپنی
زبان ژاپنی یکی از زبان‌های آسیای شرقی بوده و تقریباً در حدود 125 ملیون نفر در دنیا که بیشتر آنها در کشور ژاپن زندگی می‌کنند، به این زبان صحبت می‌کنند. زبان ژاپنی ارتباط تنگاتنگی با زبان کره ایی داشته و این دو زبان خیلی به هم نزدیک هستند. از تاریخچه این زبان اطلاعات دقیقی وجود ندارد و در حقیقت می‌توان گفت زبان ژاپنی تا قرن هشتم وجود نداشته و فقط در اسناد چینی قرن سوم چندین واژه ژاپنی دیده شده است. به طور کلی زبان چینی تاثیر زیادی بر واژگان و تلفظ زبان ژاپنی داشته است. زبان ژاپنی زبانی پیوندی بوده و مشکل از ترکیبات صامت و مصوت همراه با واج آرایی ساده و نظام آوایی آهنگ دار و صدا دار است و بیشتر کلمات این زبان با حروف مصوت تمام می‌شوند. معنای واژه‌هایی که در زبان ژاپنی وجود دارند، با تغییر تن صدا تغییر می‌کنند. ترتیب جمله در زبان ژاپنی به صورت فاعل، مفعول و فعل است و علاوه بر این حروف اضافه ایی وجود دارند که نقشی دستوری برای واژه‌ها تعیین می‌کنند. ساختار جمله در زبان ژاپنی به صورت نهاد و سپس خبر بوده و حروف اضافه ایی که در آخر جمله به کار برده می‌شود، برای تاکید، ساخت سئوال یا نشان دادن احساسات به جمله افزوده می‌شوند. افعالی که در جملات ژاپنی به کار برده می‌شوند، برای مشخص کردن زمان استفاده می‌شوند و در حقیقت می‌توان گفت افعال در زبان ژاپنی برای مشخص شدن اشخاص استفاده نمی شوند. اسم‌ها در زبان ژاپنی دارای جنسیت و شمارش دستوری نیستند و به هیچ عنوان به آنها حرف اضافه، افزوده نمی شود. حتی صفات نیز در زبان ژاپنی مانند افعال صرف می‌شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری زبان ژاپنی، یادگیری احوال پرسی در این زبان است. موسسه تهران زبان با آموزش مکالمات روزمره به زبان آموزان، عباراتی را که برای احوال پرسی وجود دارد را به بهترین شکل به زبان آموزان، آموزش می‌دهد.

آموزش زبان کره ایی
زبان کره ایی، زبان رسمی کشورهایی همچون کره جنوبی، کره شمالی و همچنین یک منطقه خود مختار کره ایی در چین به نام یانبین است. قبل از سال 1443 میلادی، مردم کره برای خواندن و نوشتن از الفبای چینی که بسیار سخت بود استفاده می‌کردند. بنابراین در سال 1443 میلادی، الفبای کره ایی توسط پادشاه سجونک به وجود آمد. با این وجود باز هم واژه‌های چینی در زبان کره ایی دیده می‌شود. زبان کره ایی از لحاظ صرف یک زبان پیوندی بوده و جمله بندی آن به صورت نهاد، مفعول و فعل می‌باشد. این روزها زبان کره ایی طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری از افراد در حال یادگیری این زبان هستند. یادگیری زبان کره ایی نسبتاً سخت است ولی غیر ممکن نیست. الفبای این زبان متشکل از 14 حرف صامت و 10 حرف مصوت بوده و این حروف با یکدیگر واژه‌ها، هجاها و همچنین کلمات کره ایی را ایجاد می‌کنند. روش نگارشی زبان کره ایی،‌هانجول نامیده می‌شود و به این معنی است که این زبان دارای حروف الفبا و استرس‌های نوشتاری می‌باشد. بهترین و سریع ترین روش برای یادگیری زبان کره ایی، خواندن داستان‌های کوتاه به زبان کره ایی است.