به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۲۳۶۰۱۸

فروش بهترین برندهای پمپ آب

گروه کسب و کار: پمپ آب دارای برندهای معروف زیادی در سرتاسر دنیا است که در این مقاله به معرفی بهترین برندهای آن می‌پردازیم.
پمپ داب
کمپانی پمپ داب یک کمپانی ایتالیایی در زمینه تولید پمپ آب و همچنین انواع بوستر پمپ از جمله بوستر پمپ آتشنشانی، آبیاری و آبرسانی و پمپ ایزی باکس داب است. کمپانی داب بیش از 40 سال در زمینه تولید پمپ سابقه دارد و محصولات با کیفیتی به مشتریان ارائه می‌دهد. پمپ های کمپانی داب تا حد زیادی مصرف انرژی را کاهش می‌دهند و در حوزه های مختلفی از جمله ساخت و ساز، صنعت و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. محصولات کمپانی داب نصب آسانی داشته و به راحتی نصب می‌شوند. پمپ ها و بوستر پمپ های شرکت داب در چند نوع کربن استیل و تیتانیوم و استیل ساخته می‌شوند و در صنایع مختلفی از جمله صنایع معدنی، شیمیایی، تصفیه آب استخر ها و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعضی از پمپ های داب برای مصارف خانگی و صنعتی و در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شوند. پمپ لجن کش یکی از انواع پمپ داب است و از محصولاتی است که برای انتقال لجن در مصارف صنعتی و غیر صنعتی استفاده می‌شود. پمپ های لجن کش داب توانایی بالایی در انتقال دادن مایعات با وزن مولکولی زیاد دارند. در حقیقت می‌توان گفت پمپ های لجن کش همان پمپ‌های کفکش هستند و فقط  در بعضی از اجزاء با یکدیگر متفاوت می‌باشند.

پمپ های لجن کش داب، از دسته پمپ های مستغرق سانتریفیوژ بوده و بیشتر در دو نوع پمپ لجن کش تک فاز و پمپ لجن کش سه فاز تولید و عرضه می‌شوند.  بدنه پمپ های لجن کش در جنس های مختلفی مانند استیل، چدن و برنز ساخته می‌شود ولی با توجه به کارکردی که دارند، ممکن است از جنس های مختلف دیگری نیز ساخته شوند. از پمپ های لجن کش داب در بیشتر مواقع برای تخلیه آب چاه ها استفاده می‌شود زیرا این پمپ می‌تواند آب باقی مانده در چاه را به طور کامل تخلیه کنند. پمپ های لجن کش داب این توانایی را دارند که فاضلاب های خانگی و صنعتی و سایر سیالاتی که دارای ذرات معلق هستند را به خوبی پمپاژ نمایند. پمپ های لجن کش داب همچنین برای تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه استخرها و مکش سیالاتی که دارای ذرات الیافی هستند،  مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پمپ ابارا
کمپانی ابارا یک کمپانی ایتالیایی پمپ آب بوده و در زمینه تولید پمپ آب بیش از صد سال سابقه دارد. شرکت ابارا عرضه کننده انواع پمپ های سانتریفیوژ است و این پمپ در صنایع مختلفی از جمله صنایع پتروشیمی، آب و فاضلاب، فولاد، شیمیایی، نفت و گاز، کشاورزی، سد سازی، ساختمان و همچنین صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کمپانی ابارا یکی از مشهورترین برندها در زمینه تولید پمپ آب بوده و برای مصارف صنعتی و خانگی به کار برده می‌شود. پمپ ابارا در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می‌شود. یکی از مهمترین انواع پمپ ابارا، پمپ کف کش است. پمپ کفکش ابارا یکی از انواع پمپ ها بوده و از نظر کارکرد شبیه به پمپ های توربین عمودی است. پمپ کفکش ابارا به وسیله یک موتور الکترونیکی حرکت کرده و سپس شروع به فعالیت می‌کند. پمپ کفکش ابارا یکی از پر مصرف ترین انواع پمپ بوده و در صنعت آبرسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پمپ جز پمپ های سانتریفیوز مستغرق بوده و و برای انتقال آب به کار برده می‌شود. پمپ کفکش ابارا برای خالی کردن آب حوضچه های عمیق استفاده می‌شود و نحوه کارکرد آن به این شکل است که پمپ کفکش در کف حوضچه قرار داده می‌شود تا پساب را به سمت بالا بفرستد. از آن جایی که پمپ های کف کش ابارا در داخل آب و مایعات قرار داده می‌شوند، جنس آنها باید ضد آب باشد. یکی دیگر از محبوب ترین پمپ های ساخت شرکت ابارا، پمپ لجن کش ابارا است.

تجهیزات استخری ایمکس
تجهیزات استخری ایمکس یکی از برندهای پر فروش در زمینه تجهیزات استخری است و بهترین تجهیزات استخری را به بازار وارد می‌کند. تجهیزات استخری از مهمترین وسایل برای راه اندازی یک استخر است و شرکت پایا گسترش یکی از فروشندگان و عرضه کنندگان بزرگ تجهیزات استخری در ایران است. تجهیزات استخری انواع مهمی دارند و یکی از مهم ترین آنها پمپ آب کلر زن می‌باشد.  پمپ آب کلر زن  ایمکس یکی دیگر از تجهیزات مهم در استخرها بوده و برای تصفیه و تمیز نگه داشتن آب استخر از انواع باکتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به این که تمامی استخرها برای حفظ بهداشت ملزم به استفاده از کلر هستند، پمپ های کلر زن ایمکس گزینه خوبی برای پمپاژ کردن کلر در آب هستند. از آن جایی که آب استخرها باید به طور دائم میکروب زدایی شوند، دستگاه ضد عفونی کننده آب یکی از مهمترین تجهیزات برای تمام استخرها می‌باشد. دستگاه کلر زن ایمکس در هر شرایطی آب استخر را تمیز نگه می‌دارد و مانع از بروز مشکلاتی از جمله مشکلات تنفسی، آلرژی و حتی خارش پوست می‌شود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان پمپ کلر زن ایمکس را در دو مدل به فروش می‌رساند.

یکی از این دو مدل به خاطر جلوگیری از آلودگی آب، میزان مناسبی از مواد شیمیایی را وارد آب می‌کند و به همین دلیل مانع از آلودگی آب می‌شود. نوع دیگر از دستگاه کلر زن ایمکس از اشعه بنفش برای جلوگیری از آلودگی آب استفاده می‌کند. فیلتر استخر یکی دیگر از مهمترین تجهیزات استخری بوده و برای تصفیه آب استخر  استفاده می‌شود. فیلتر استخر ایمکس با از بین بردن ذرات موجود در آب، آب استخر را تصفیه کرده و آن را از تمام آلودگی ها پاک می‌کند. فیلتر شنی استخر ایمکس، یکی از با کیفیت ترین و پرکاربردترین فیلترهای استخر است که به شکل استوانه ایی ساخته می‌شود.  فیلترهای شنی از مهمترین تجهیزات استخری هستند و باید در تمام استخرها استفاده شوند. فیلترهای شنی ایمکس انتخاب مناسبی برای تصفیه آب استخر هستند و آب استخر را شفاف می‌کنند. فیلتر های شنی در مقایسه با سایر فیلترها به نگهداری و تعمیر کمتری نیاز دارند و به همین دلیل در بسیاری از استخرها از فیلتر شنی استفاده می‌شود.

برای خرید تجهیزات استخر ایمکس به سایت نمایندگی ایمکس در ایران بروید و همینطور برای خرید پمپ لیو به سایت نمایندگی پمپ لیو و برای خرید پمپ ابارا به سایت نمایندگی پمپ ابارا در ایران بروید.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها