به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۲۳۶۰۲۰

آموزشگاه زبان سخن برتر

گروه دانش:
سخن برتر یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های زبان در تهران بوده و بسیاری از زبان‌های زنده دنیا در این آموزشگاه تدریس می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری این زبان بوده و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در مدت زمان کوتاهی زبان انگلیسی را یاد بگیرند. آموزش زبان به صورت فشرده بازدهی بالایی دارد و با توجه به این که مطالب درسی هر روز برای زبان آموزان تکرار می‌شود، این مطالب بهتر و بیشتر در ذهن زبان آموزان باقی می‌ماند. تکرار مداوم درس‌ها، تاثیر شگفت انگیزی در یادگیری زبان انگلیسی داشته و باعث می‌شود زبان آموزان لغات و واژه‌های جدید را بهتر به ذهن خود بسپارند. در نتیجه مطالب درسی جدید و حتی قدیمی دیرتر فراموش می‌شود. با توجه به این که سرعت یادگیری ملاک بسیار مهمی برای آموزش زبان انگلیسی است، بیشتر زبان آموزان ترجیح می‌دهند در دوره‌هایی ثبت نام کنند که زبان انگلیسی را سریع تر یاد بگیرند. آموزشگاه زبان سخن برتر با برگزاری کلاس‌های فشرده زبان انگلیسی، موجب می‌شود زبان آموزان در مدت زمان کوتاهی زبان انگلیسی را یاد گرفته و بتوانند به این زبان صحبت کنند.



بیشتر زبان آموزانی که در این دوره‌های فشرده ثبت نام می‌کنند، افرادی هستند که قصد ادامه تحصیل یا مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی زبان را دارند و زمان کافی برای یادگیری این زبان ندارند. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده دارای مزیت‌های فراوانی برای زبان آموزان است. زبان آموزان با شرکت در این دوره‌ها می‌توانند دایره لغات و اصطلاحات خود را گسترش داده و نکات گرامری و ساختار زبان انگلیسی را نیز به خوبی درک کنند. زبان آموزانی که در دوره‌های فشرده زبان انگلیسی شرکت می‌کنند، می‌توانند با سرعت بیشتری مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرند در نتیجه می‌توانند به طور کامل به زبان انگلیسی تسلط پیدا کرده و به راحتی به این زبان صحبت کنند. زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون‌های تافل و آیلتس را دارند، با شرکت در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی می‌توانند نمره خوبی در این آزمون‌ها کسب کنند.
 
آموزش زبان دانمارکی
زبان دانمارکی یکی از مجموعه زبان‌های اسکاندیناوی شرقی و از زبان‌های هند و اروپایی محسوب می‌شود. زبان دانمارکی با توجه به ریشه ایی که دارد، تا حد زیادی به زبان‌های سوئدی، نروژی و ایسلندی شباهت دارد. زبان دانمارکی دارای 26 حروف الفبا است و این حروف شباهت بسیاری زیادی به حروف لاتین دارند ولی 3 حرف از الفبای دانمارکی کاملاً با حروف لاتین متفاوت است. زبان دانمارکی 40 مصوت دارد و 16 مصوت این زبان کوتاه و بقیه مصوت‌ها بلند هستند. یکی از نکات قابل توجه در زمان دانمارکی این است که هیچ قاعده و قانونی برای جمع بستن اسامی در این زبان وجود ندارد. در زبان دانمارکی صفت‌ها نیز مانند افعال صرف می‌شوند. دلایل زیادی برای یاد گرفتن زبان دانمارکی وجود دارد زیرا کشور دانمارک از کشورهایی است که بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل به آن مهاجرت می‌کنند. آشنایی با این زبان تاثیر مثبتی در میزان موفقیت افراد دارد و به همین دلیل زبان آموزان قبل از اقدام به مهاجرت شروع به یادگیری این زبان می‌کنند. آموزشگاه سخن برتر برگزار کننده کلاس‌های دانمارکی از سطح مبتدی تا پیشرفته بوده و زبان دانمارکی را با نوین ترین روش‌های آموزشی به زبان آموزان یاد می‌دهد.

آموزش زبان ترکی
آموزشگاه سخن برتر، با برگزاری دوره‌هایی برای آموزش خصوصی زبان ترکی برای علاقه مندان به این زبان، این امکان را برای زبان آموزان فراهم می‌کند تا با شرکت در این دوره‌ها زبان ترکی را به بهترین شکل یاد بگیرند. زبان آموزان با شرکت در این دوره‌های ویژه، زبان ترکی را به طور کامل یاد خواهند گرفت. با توجه به این که کشور ترکیه از کشورهای مهاجر پذیر است و هر سال افراد زیادی به خاطر کار یا تحصیل به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند، یادگیری این زبان اهمیت بسیار زیاد دارد. زبان آموزانی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند، بهتر است قبل از اقدام به مهاجرت به طور کامل به این زبان تسلط  پیدا کرده باشند. با توجه به این که شرکت‌های ترکی در سراسر دنیا مشغول به کار هستند، بسیاری از افراد برای استخدام شدن در این شرکت‌ها در حال یادگیری زبان ترکی هستند. زبان آموزانی که به قصد کار در حال یادگیری این زبان هستند، می‌توانند با شرکت در کلاس‌های ترکی آموزشگاه سخن برتر، اصطلاحات کاری و تجاری مهم را به خوبی یاد بگیرند و در نتیجه می‌توانند با شرکت‌های تجاری ترکی همکاری خود را شروع کنند. در این دوره‌ها زبان آموزان به طور دقیق با واژه‌های پرکاربرد که مربوط به کسب و کار است، آشنا می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سخن برتر بروید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها