به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۳۶۱۱۱

مشاوره آنلاین با دکتر رامین علوی

گروه سلامت: مشاوره آنلاین در عرض چند دقیقه شما را به دکتر روانشناس مربوطه متصل می کند. روند کار مشاوره بصورت تماس آنلاین و از طریق گوشی های تلفن همراه هوشمند در تمامی 7 روز هفته در هر ساعت حتی خارج از محدوده ساعات کاری نیز انجام می شود.
مشاوره آنلاین با دکتر رامین علوی
شما می توانید از طریق تلفن یا از ارسال پیام، نوبت خود را مشخص کرده و مشاوره دریافت نمائید. این ایمن ترین، سریع ترین و مطمئن ترین روش برای دریافت مشاوره و پاسخ های روشن و دقیق به مشکلات شماست.
مشاوره آنلاین می تواند به شما کمک کند تا به صورت محرمانه وضعیت خود را بررسی کنید. روش های درمانی برای کمک و حمایت از شما در هر زمینه ای که مشکل دارید ارائه می شود.
مشاوره های آنلاین روانشناسی خواه برای شما باشد، خواه برای فرزندانتان، ماموریت ما یکی است، تضمین پشتیبانی سریع از شما،  ضمن حفظ نگرانی از کیفیت.
یک مشاوره آنلاین روانشناسی واقعی را از راه دور انجام دهید. شیوه ای ساده و سریع که می تواند مشاوره حضوری را جبران کند.

چرا از مشاوره آنلاین استفاده می کنیم؟
مشاوره روانشناسی آنلاین شامل استفاده از تماس اینترنتی از طریق تلفن هوشمند است. در این مشاوره روانشناس مشکلات فرد مورد نظر را بررسی و تحلیل می کند. بیمار به لطف فناوری های ارتباطی، فرصت بحث و گفتگو با مشاور خود را خواهد داشت. این مشاوره به همان شیوه مشاوره کلاسیک در مطب روانشناس انجام می شود. همچنین فواید متمایزی خواهد داشت.

انجام مشاوره آنلاین مزایای بسیاری دارد
به طور مشخص، توسعه مشاوره آنلاین به شما امکان می دهد تا سد جغرافیایی را بردارید. بنابراین می توانید انتخاب های بسیار بیشتری را در نظر بگیرید! و مهمتر از همه، به طور قطع شما حداقل یک قدم در زندگی خود جلوتر خواهید بود. سایر مزیت ها شامل:
•    انعطاف پذیری ساعت مشاوره براساس پیشنهاد شما.
•    انعطاف پذیری جغرافیایی یعنی امکان دسترسی به مشاوره برای مکان های دوردست.
•    مدیریت ارتباط با مراجع.
•    سرعت فرآیند دریافت مشاوره.
•    هزینه پائین تر.
•    آزادی انتخاب.
•    سادگی رویه ها.
•    پاسخ روشنگرانه.
•    کاهش زمان سپری شده در اتاق انتظار.
•    بهبود کیفیت.

گرفتن وقت ملاقات با یک دکتر روانشناس خوب اغلب بسیار طولانی و بین 6 ماه تا یک سال است. با مشاوره روانشناسی آنلاین، کاهش قابل توجه این تاخیرها امکان پذیر است.
افرادی که به دلیل عدم حمل و نقل عمومی یا معلولیت جسمی قادر به جابجایی نیستند، اولین کسانی هستند که از مزایای مشاوره ای از راه دور بهره مند می شوند.
امروزه شرکت های بیشتری به کارمندان خود پیشنهاد می دهند که از طریق سیستم مشاوره آنلاین و در محل کار خود از روانشناس کمک بگیرند. به این ترتیب دیگر نیازی به غیبت و تعطیلات یک روزه برای مشاوره با یک روانشناس نیست.
مزایا و منافعی که یک مشاوره روانشناسی آنلاین برای شما خواهند داشت دلیل خوبی برای استفاده از مشاوره غیرحضوری می باشد.
برای مشاوره آنلاین به چه تجهیزاتی نیاز خواهید داشت؟
با استفاده از تلفن های هوشمند و یا با استفاده از کامپیوتر می توانید یک مشاوره را بصورت کاملا اینترنتی و آنلاین با روانشناس خود برقرار کنید. همچنین در کنار داشتن این ابزار نیاز به یک اتصال اینترنتی متوسط رو به بالا خواهید داشت.

مشاوره آنلاین چگونه کار می کند؟
آیا به دکتر مشاوره آنلاین نیاز دارید و نمی دانید چگونه؟ به لطف پیشرفت علم و فناوری های جدید اطلاعاتی، استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین و غیر حضوری تکامل یافته است. امروز با یک کلیک می توانید به خوبی در خانه به مشاوره آنلاین روانشناسی دسترسی داشته باشید و از آن بهرمند شوید.
روانشناسی آنلاین به شما امکان می دهد یک مشاور روانشناسی داشته باشید و کمک ها و مساعدت مورد نیاز را دریافت کنید. دیگر لازم نیست منتظر قرارهای ملاقات در مراکز مشاوره و روانشناسی باشید.
 شما مستقیماً با یک دکتر روانشناس متخصص در تماس خواهید بود که به شما امکان می دهد در وقت خود صرفه جویی کنید و مستقیماً به مراحل مشاوره ای که باید طی کنید، می روید.
مشاور  به شما توصیه می کند تا زمان رفع شدن مشکلات یا مسائل و دل نگرانی های، پیگیری حرفه ای و کامل داشته باشید. بنابراین به یاد داشته باشید که مسائل و مشکلات زندگی فردی و اجتماعی خود را در اسرع وقت حل و فصل کنید.

مجموعه دکتر رامین علوی دکتر روانشناس در تهران برای جلب رضایت منافع مختلف مراجعین، متخصصین شناخته شده ای از روانشناسی را برای شما گرد آورده است.
 مشاوره آنلاین خانواده، مشاور تحصیلی، مشاوره آنلاین ازدواج، مشاوه شغلی، مشاوره تربیت فرزند و سایر مشاوره ها از طریق تلفن و whatsapp در اختیار شماست. همچنین سایت ما خط تلفنی فراهم می کند که می توانید در هر روز هفته به آن دسترسی پیدا کنید.

دو امکان برای برقراری ارتباط با مشاور وجود دارد
در شیوه اول، از تصویر و صدا برای دریافت مشاوره استفاده می شود. به عنوان مثال، یک دکتر مشاوره آنلاین می تواند به راحتی از طریق واتس آپ یا اسکایپ به شما کمک کند.

تماس صوتی یا مشاوره از طریق چت
مشاوره دادن رسالت اصلی ما است. برای جلوگیری از مراحل نادرست، دکتر روانشناس مشاوره ها را به شما گونه ای ارائه خواهد داد که مثمر ثمر باشد. و با توجه به مشکل، شما در یک مسیر مشخص و درست راهنمایی می شوید.
اکنون از طریق پیام یا تماس صورتی واتس آپ تماس گرفته و در مورد مشکل خود و نگرانی های خود بگویید تا بتوانیم بهترین راه حل مناسب را به شما ارئه دهیم. بنابراین دریغ نکنید با ما تماس بگیرید!
ما تیمی از متخصصان را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در اختیار شما قرار می دهیم. مشاوران ما به صورت آنلاین به شما گوش می دهند و راه حل هایی برای رفع هرگونه مشکل ارائه می دهند.
برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید به وب سایت روانشناس مراجعه کنید و نوبت خود را دریافت کنید.
تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس اتصال در کمتر از یک دقیقه انجام می شود. شما به سرعت و در عین محرمانه بودن کامل پاسخ های روشن می گیرید.

آیا مشاوره آنلاین محرمانه و ایمن است؟
قبل از شروع مشاوره از راه دور، دکتر روانشناس نیاز دارد به بیمار اعتماد کند. از طرف دیگر، لازم است مشخص شود که هر روانشناس به محرمانه بودن اطلاعات الزام دارد. همچنین، خواه مشاوره در مطب انجام شود و یا در اینترنت، دکتر روانشناس باید از محرمانه بودن مبادلات شما اطمینان حاصل کند.
علاوه بر این، پلتفرم مشاوره انلاین یا برنامه انتخابی سطح بهینه امنیت را ارائه می دهد. اتصالات رمزگذاری شده و همچنین گواهینامه های امنیتی نیز از محرمانه بودن اطلاعات و تبادلاتی که در هنگام ملاقات روانشناسی انجام می شود ، اطمینان می دهند.

چگونه می توان هزینه مشاوره را بصورت آنلاین پرداخت کرد؟
روش های پرداخت همان روش مشاوره کلاسیک باقی مانده است. بنابراین، این روانشناس است که باید شرایط مشاوره خود را مشخص کند. اما در کل :
مشاوره تلفنی یا انلاین توسط دکتر مشاوره با همان نرخ مشاوره حضوری البته با تخفیف قابل ملاحضه ای صورت می گیرد. پرداخت بصورت آنلاین، از طریق سیستم پرداخت امن و درست قبل از جلسه انجام می شود.
سرانجام، زمان جلسه همانند زمان مشاوره ای است که در مطب طول صورت میگیرد. با این تفاوت که شما در خانه هستید، و بی سر و صدا نشسته اید!

آیا می توان برای چندین بیمار مشاوره انجام داد؟
در هنگام مشاوره تلفنی یا آنلاین، بیمار می تواند توسط یکی از عزیزان یا اعضای خانواده همراهی شود. از طرف دیگر، به ویژه در مورد سهولت پرداخت، یک بیمار تنها می تواند از طریق مشاوره آنلاین روانشناسی از طریق یک سرویس مخابراتی بهره مند شود. بنابراین جلسه هر بار فقط به یک نفر مربوط می شود.
آیا روانشناس من می تواند با یک همکار مشاوره انجام دهد؟
با توافق قبلی بیمار، روانشناس می تواند به راحتی مشاوره را با همراهی یک متخصص بهداشت دیگر انجام دهد. به عنوان مثال یک داروساز ، یک پرستار ، یا حتی یک متخصص بهداشت وابسته به خانه سالمندان.
پیش نیازهای مشاوره چیست؟
  • نسبت به روانشناس شناخت پیدا کنید
برای تضمین مشاوره با کیفیت، لازم است دکتر روانشناسی که به عنوان "مشاور آنلاین" شناخته می شود را بشناسید. این بدان معناست که شما مقالات روانشناس را در وب سایت شخصی ایشان مطالعه کنید.
  • باید به مسیر درمان احترام گذاشت
در واقع به روندی که برای رفع نگرانی ها و مشکلات روانی تان ارائه می شود اهمیت بدهید. همچنین جلسات خود را پیگیری کنید.
چگونه می توان چهارچوبی را برای مشاوره آنلاین ایجاد کرد؟
چند قانون ساده وضع کرده ایم که مراجع آن ها را می بایست رعایت کند.
او باید اتصال اینترنتی خوبی داشته باشد.
باید ترتیبی اتخاذ کند که در مدت زمان تعیین شده مزاحمتی برای وی ایجاد نشود (برای خانواده خود توضیح دهید که برای مدت معینی در دسترس نخواهد بود).
حداقل احترام به چارچوب درمانی قابل انتظار است. او جلسه را در رختخواب خود انجام نمی دهد، سیگار نمی کشد / در هنگام مشاوره غذا نمی خورد و غیره.
مشاوره با یک دکتر روانشناس بصورت آنلاین چگونه است؟

با استفاده از رابط کاربری کاملاً  امن، می توانید با صلاحدید کامل با روانشناس خود گپ بزنید. دقیقاً همانطور که در یک جلسه مشاوره این کار را انجام می دهید. یک دکتر روانشناس آنلاین در حقیقت به محرمانه بودن اطلاعات ملزم است و بنابراین محرمانه بودن گفتگوها تضمین می شود. تمام داده های مربوط به مکالمه ویدیویی شما پاک می شود. این موضوع امنیت اطلاعات شما را به صورت آنلاین تضمین می کند.
قرار ملاقات روانشناسی از طریق مشاوره تلفنی یا انلاین می تواند به صورت تماس تصویری انجام شود. همه چیز طوری طراحی شده است که تجربه بسیار نزدیکی به مانند مشاوره حضوری باشد. روانشناس کاملا در اختیار شما است، علائم شما را مشاهده می کند و سوالات لازم برای تشخیص را از شما می پرسد. در انتهای قرار ملاقات، مشاوره آنلاین تمام توصیه های لازم را به شما می کند و در صورت لزوم نسخه ای برای شما می نویسد.
چه تفاوتی بین مشاوره های حضوری و غیرحضوری وجود دارد؟

این پلتفرم بسیار جدید است. اما پس از یک سال آزمایش با بیماران، مشاهده می کنیم که در مشاوره آنلاین مردم راحت تر در مورد زندگی خصوصی خود صحبت می کنند. بخصوص در مورد موضوعات صمیمی و حساس مانند خیانت. شاید به این دلیل که آنها در خانه، در محیطی که برای آنها آشنا است، آرامش بیشتری دارند و استرس آنها کمتر از این است که بعد از یک ساعت به دفتر و مطب دکتر روانشناس برسند.
نتیجه گیری
دریافت مشاوره آنلاین روانشناسی از راه دور دیگر کاری غیرممکن نیست. امروزه سایت شخصی روانشناسان درمان های خود را بصورت آنلاین ارائه می دهند.
مأموریت ما این است که از طریق اینترنت در سایت دکتر علوی دکتر روانشناس در تهران، به شما کمک مشاوره ای ارائه دهیم و به شما کمک کنیم تا به صورت تلفنی یا اینترنتی با یک مشاور مشورت کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها