کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت روز توری سرندی، پرسی و حصاری

23 مهر 1399 ساعت 10:54

گروه کسب و کار:


اگر شما به دنبال ابزاری مناسب برای حصارکشی با امنیت بالا هستید، ممکن است بین سه توری حصاری، پرسی و سرندی مردد شده باشید و نیاز به مشاوره داشته باشید. در این مقاله از سایت بهارنیوز، به معرفی هر یک از این توری‌ها، کاربرد آنها و مقایسه ای جامع بین این سه توری پر مصرف میپردازیم.

توری سرندی
توری سرندی یا توری غربالگری مجموعه ای از مفتول‌های مستحکم است که دارای چشمه‌های مربع یا مستطیلی بوده و عموما برای استحکام بیشتر، فرایند آبکاری روی آنها انجام میشود. این توری از جنس‌های مختلفی مانند گالوانیزه، مفتول آهنی سیاه، فولادی و مسی تولید میشود و معمولا در ساخت و ساز، حصارکشی، غربالگری و اهداف دکوراسیون منزل به کار میرود.

آیا توری سرندی امنیت بیشتری دارد؟
همیشه اظهار نظر درباره اینکه کدام توری در مصارف ساختمانی از سایر صنایع مفتولی بهتر است، ایده خوبی نیست. در برخی موارد استفاده از توری سرندی (welded wire mesh) ایمن تر از سایر توری‌هاست اما اظهار نظر دقیق در این مورد بسته به کاربردی که از توری میخواهید دارد. همچنین در بسیاری از موارد؛ قطر مفتول، سایز چشمه و وسعت حصارکشی معیار‌های مهمی برای انتخاب توری مناسب هستند.
•    یکی از فاکتور‌های مهم در این مورد، قطر مفتول مورد استفاده در ساخت توری است؛ چرا که هر میزان قطر مفتول نازک تر باشد، برش آن راحت تر است.
•    ارتفاع توری نیز بسیار مورد اهمیت است. هر چقدر ارتفاع توری حصاری کوتاه تر گرفته شود، آسان تر میتوان از آن بالا رفت. در انتخاب‌های امنیتی، هر میزان ارتفاع توری بیشتر باشد، بهتر است.
•    اگر امنیت برای شما شاخص اصلی است، توری سرندی با جوشکاری‌هایی که در مقاطع چشمه‌های خود دارد، انتخاب امنیتی مناسبی است.
•    نصب پنل‌های توری سرندی به علت استحکام و مقاومت بیشتری که دارند، در مکان‌های شیب دار و پلکانی دشوار تر و همچنین گران تر است.

توری پرسی

توری پرسی به نوعی همزاد توری سرندی است با این تفاوت که انعطاف بیشتری داشته و از خال جوش در تقاطع چشمه‌ها خبری نیست. مفتول‌های این توری بشکل موج دار طراحی و به هم بافته شده اند. از توری پرسی برای ساخت انواع سقف‌های کاذب، حصارکشی، ساخت قفس حیوانات، غلطک‌های روان در صنایع مواد غذایی و ... استفاده میشود.
برخی از کاربرد‌های توری پرسی در صنایع
صنعتی: الک و جداسازی مواد، فیلتراسیون، دستگاه‌های تهویه هوا و ایمنی محیط
کشاورزی: حصارکشی، کنترل و دفع آفات و الک کردن محصولات
معماری و هنر: مجسمه سازی، ساخت بناهای تزئینی و دکوراسیون خارجی منزل
توری پرسی بهتر است یا توری سرندی؟
توری پرسی یا سرندی؟ این کاملا وابسته به نیاز و خواسته شماست. اما برخی از برتری‌ها و معایب توی پرسی نسبت به سرندی عبارتند از:
•    انعطاف بیشتر نسبت به توری سرندی
•    راحتی بیشتر در حمل و نقل و راحتی نصب
•    تنوع بیشتر از لحاظ سایز چشمه، قطر و جنس مفتول
•    قیمت مناسب تر نسبت به سایر توری‌ها توری حصاری

توری حصاری از لحاظ ساختار و جنس مفتول به سه دسته ی توری حصاری گالوانیزه، مفتول سیاه و PVC تقسیم میشود. همانطور که از اسم آن نیز مشخص است، اصلی ترین کاربرد این توری، حصارکشی، مرزبندی و محافظت از املاک است.

کدام جنس توری‌ها برای من مناسب است؟
اینکه کدام توری برای شما مناسب تر است، کاملا بستگی به نیاز و کاربرد شما دارد. بطور کلی 4 نوع توری وجود دارد:
توری گالوانیزه گرم: گالوانیزاسیون یا آبکاری به روش گرم (فلز زینک) باعث بالا رفتن مقاومت مفتول نسبت به رطوبت میشود.
توری گالوانیزه سرد: ابکاری سرد باعث جلا یافتن مفتول میشود ولی مقاومت اندکی در برابر زنگ زدگی را به فلز میدهد.
توری مفتول سیاه: این دست از توری‌های بسیار مناسب برای آب و هوای گرم و خشک هستند و در مناطق با آب و هوای مرطوب عملکرد مناسبی ندارند.
توری PVC: روکش پی وی سی علاوه بر زیبایی، استحکام و قدرت بالایی در برابر خوردگی به مفتول می‌دهد. استفاده از این دست توری‌ها در سالهای اخیر به دلیل زیبایی و دوام، بشدت بالا رفته است.

قیمت توری حصاری، سرندی و پرسی
با توجه به نوسانات قیمتی بازار بهترین کار دریافت قیمت روز انواع توری است. عوامل تاثیرگذار بر قیمت توری حصاری و سایر صنایع مفتولی، قطر، جنس و سایز چشمه مفتول است. از لحاظ قیمت نیز دو نوع گالوانیزاسیون (سرد و گرم) وجود دارد که معمولا قیمت گالوانیزه گرم بیشتر از نورد سرد است.
حتما قبل از خرید صنایع مفتولی، با کارشناسان مجرب تماس داشته و مشاوره لازم را بگیرید. چرا که ممکن است بهترین انتخاب برای شما با توری ای که مد نظر دارید، متفاوت باشد. یکی از بهترین سایت‌ها در حوزه صنایع مفتولی و دریافت قیمت روز توری سایت آهنیتو است.
شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت https://ahanito.com/ از مشاوره رایگان کارشناسان آهنیتو در بازار شاداباد و دریافت قیمت روز انواع توری بهره‌مند شوید.
 


کد مطلب: 236309

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/236309/قیمت-روز-توری-سرندی-پرسی-حصاری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir