به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۲۳۶۵۲۹

مشاهدات عجیب سلبریتی‌ها ازموجودات بیگانه

مشاهدات عجیب سلبریتی‌ها ازموجودات بیگانه
گروه فرهنگی: وجود موجودات بیگانه همواره یک مسئله حل نشدنی برای انسان بوده و هست. تا به امروز بیش از ۱ میلیون نفر وجود موجودات بیگانه را گزارش کرده اند. اگرچه این گزارش‌ها در ابتدا یک شوخی به حساب می‌آمدند، به مرور زمان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کردند. افراد مشهور نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آن‌ها هم دوست دارند درباره زندگی فرا زمینی‌ها صحبت کنند.برخی از افراد مشهور وجود فرا زمینی‌ها را یک واقعیت محض می‌دانند و برخی دیگر ادعا می‌کنند، شخصاً موجودات بیگانه‌ را دیده اند.

دمی لواتو
این خواننده اعتقاد خود به موجودات بیگانه و پری دریایی را اعلام کرده است. او به ال کانادا گفت: من یک بشقاب پرنده دیدم. چند سال پیش راه می‌رفتم و به آسمان نگاه می‌کردم. در آن زمان متوجه شدم که انگار کرمی در آسمان وجود دارد. این کرم در حال تغییر شکل بود و حرکت می‌کرد.

زین مالک
زین مالک در پاسخ به یک خبرنگار گفت: یک بیگانه در عالم رویا با من صحبت کرده است.

آریانا گرانده
این خواننده ادعا کرد در سال ۲۰۱۳ یک بشقاب پرنده دیده است. او گفت ما خیلی احمق خواهیم بود اگر باور کنیم تنها موجوداتی هستیم که در دنیا زندگی می‌کنیم.

تام کروز
او گفته است: «میلیون‌ها ستاره در آسمان وجود دارد آیا قرار است ما تنها موجودات این جهان باشیم؟ نه، خیلی چیز‌ها آن بیرون هستند که ما نمی‌دانیم.»

کتی پری
این خواننده در سال ۲۰۱۱ در مورد اعتقادش به موجودات بیگانه توئیت کرد. او نوشت به ارواح اعتقاد دارد، اما موجودات بیگانه برای او کمی قانع کننده‌تر هستند.

رابی ویلیامز
این خواننده در سال ۲۰۰۸ قصد خود را برای ترک صنعت موسیقی اعلام کرد تا خود را به طور کامل وقف تحقیق درباره بشقاب پرنده‌ها و سفینه‌های بیگانه کند. رابی ویلیامز چند سفینه بیگانه را دیده است.

مگان فاکس
این بازیگر اغلب درباره اعتقادش به موجودات بیگانه و ارواح صحبت کرده است.

ریحانا
این خواننده گفته است: «پدرش تمام شب را برای دیدن بشقاب پرنده‌ها بیرون از خانه می‌نشست و بعد‌ها در زندگی تا جایی پیش رفت که یک مراقب بشقاب پرنده را در کالیفرنیا استخدام کرد.»

نیک جوناس
نیک جوناس در یک مصاحبه ادعا کرد که سه بشقاب پرنده را در لس آنجلس دیده است.

دواین جانسون
جانسون وجود موجودات بیگانه را یک احتمال نزدیک می‌داند. او گفت: «معتقدم ما تنها موجوداتی نیستیم که در جهان زندگی می‌کنیم و مغرورانه خواهد بود اگر این فکر را بکنیم.»

آلیشا کیز
این خواننده گفته است: آیا همه ما چیزی را در آسمان ندیدیم که شکل هواپیما نباشد.

امی آدامز
این بازیگر گفته است کار روی فیلم (ورود) اعتقاد او به موجودات بیگانه را تقویت کرد.

کیانو ریوز
این بازیگر به بوستون دات کام گفت: وجود موجودات بیگانه بیشتر از تنها بودن در جهان احتمال دارد. کیهان جای بسیار بزرگی است.
 
راسل کرو
راسل کرو در سال ۲۰۱۳ ویدئویی از آنچه به اعتقاد او یک بشقاب پرنده بود، در یوتیوب منتشر کرد. هر چند که این ویدئو بعد‌ها از یوتیوب برداشته شد.

محمد علی کلی
بر اساس گزارش‌ها، اسطوره بوکس جهان به موجودات بیگانه معتقد بود و ادعا می‌کرد چندین برخورد با فرا زمینی‌ها داشته است.گفتنی است ویل اسمیت، بیلی ری سایرس، بیل نی، سیگورنی ویور، جیدن اسمیت، جیلیان اندرسون، تام دلونگ، میک جگر، اولیویا نیوتون جان، شرلی مک لین، دن ایکروود، زویی دشانل، جی جی حدید، خلو کارداشیان، ویلیام شاتنر و کاسی موسگریوز نیز به وجود فرازمینی‌ها اعتقاد دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها