به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۳۷۰۷۱

معرفی یک فروشگاه اینترنتی تخصصی فروش گوسفند زنده به نام دام کالا

گروه کسب و کار: بسیاری از ما در هنگام خرید گوسفند زنده دغدغه‌هایی داریم که همه‌ی آن‌ها با خرید از یک مرکز معتبر فروش دام زنده قابل حل می‌باشد. در مقاله‌ی زیر سایتی را معرفی می‌کنیم که به طور تخصصی به فروش گوسفند زنده می‌پردازد. دام کالا فروشگاهی اینترنتی با امکاناتی منحصر به فرد می‌باشد.
در این مقاله قصد داریم تا فروشگاهی اینترنتی به نام دام کالا را برای خرید گوسفند زنده معرفی کنیم. ابتدا بهتر است نگاهی به روش‌های مختلف خرید یک گوسفند زنده داشته باشیم.
برای خرید یک گوسفند زنده راه‌های مختلفی پیش روی ما قرار دارد. برای مثال می‌توانیم پس از کلی گشتن و متحمل شدن هزینه به صورت حضوری از یک دامدار یا یک مرکز معتبر گوسفند مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنیم. اما اکثر اوقات از تاریخچه‌ی رشد گوسفندی که خریداری کرده‌ایم اطلاعی نداریم و به اظهارات فروشنده یا دامدار نیز نمی‌توان اطمینان صد در صد داشت. در واقع خرید یک گوسفند با شرایط سنتی نیازمند صرف وقت و هزینه می‌باشد. همچنین باید اطلاعات کافی نیز در مورد سلامت و وضعیت جسمانی گوسفند داشته باشیم.
علاوه بر این روش، نوع دیگری از خرید وجود دارد که در دنیای امروز بسیار رایج است. ما می‌توانیم در سریعترین زمان ممکن بدون صرف هزینه و وقت زیاد، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنیم. خرید گوسفند زنده نیز مانند تمام کالاهای دیگر از طریق اینترنت امکان پذیر است. در این راستا قصد داریم سایتی را معرفی کنیم که به طور تخصصی یک فروشگاه اینترنتی گوسفند زنده محسوب می‌شود.

سایت دام کالا یک فروشگاه اینترنتی کاملا تخصصی گوسفند زنده است و با دارا بودن دامپروری اختصاصی اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه‌ی گوسفند زنده می‌کند. می‌توان گفت در میان تمام سایت‌های اینترنتی، تنها سایت دام‌ کالا است که به طور کاملاً حرفه‌ای و تخصصی فعالیت می‌کند. اکثر سایت‌های فروش گوسفند زنده به عنوان واسطه عمل می‌کنند و از دامدار گوسفند زنده را تهیه کرده و به دست خریدار می‌رسانند. اما فعالیت فروشگاه اینترنتی دام کالا به این صورت نیست و گوسفند زنده مستقیماً از دامپروری‌های اختصاصی دام کالا تهیه می‌شود.
تمامی گواهی نامه‌ها و مجوز‌های دامپروری دامکالا در سایت قابل مشاهده می‌باشد. اشکال خرید از سایت‌های واسطه در این است که ما با خرید از این سایت‌ها هیچ اطلاعاتی در مورد خوراک، روند رشد و واکسیناسیون گوسفند خریداری شده نداریم. همچنین نمی‌دانیم که گوسفند خریداری شده از مرکز یا دامدار معتبری تهیه شده است یا خیر. مشکلاتی مانند تقلب در وزن فروش که در خرید حضوری ممکن با آن‌ها مواجه شویم در خرید از سایت‌های نا معتبر نیز کماکان باقی است.
اما در دام کالا این اطمینان خاطر وجود دارد که تمامی گوسفندان با تاریخچه‌ای مشخص در شرایط مناسبی که در دامپروری اختصاصی دام کالا فراهم می‌شود رشد کرده‌اند و دام کالا خریدی مطمئن را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. همانطور که می‌دانیم در پرورش دام محیط پرورش و فاکتورهای متغیر آن بسیار با اهمیت می‌باشد و تأثیرات به سزایی در روند رشد گوسفند دارند. برای مثال رطوبت مناسب، نور، تراکم و بهداشت جزء فاکتورهای اصلی پرورش گوسفند می‌باشند که همگی در دام کالا با نظارت دائم دامپزشک تحت کنترل قرار می‌گیرند.
 

امکان خرید گوسفند زنده از دام کالا فراهم می‌باشد.
 
دام کالا یک فروشگاه اینترنتی منحصر به فرد
خریداران می‌توانند با مراجعه به سایت گوسفند مورد نظر خود را با قیمت و وزن مشخص انتخاب کنند. تصاویر اختصاصی گوسفند انتخاب شده در تمام دوره‌های پروار بندی در سایت موجود می‌باشد و خریداران می‌توانند آن‌ها را مشاهده نموده و از روند رشد گوسفند مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند.
اگر فردی بخواهد به طور تخصصی تر و بر اساس آمار و ارقام روند رشد گوسفندان را مشاهده کند، با مراجعه به پروفایل هر گوسفند می‌تواند نمودار رشد گوسفند مورد نظر را نیز مشاهده و بررسی نماید‌.
همچنین تاریخچه‌ی واکسیناسیون و انگل زدایی گوسفندان نیز در سایت در قالب ارقام و نمودار تعریف شده است و خریدار می‌تواند از این طریق از سلامت گوسفند خریداری شده مطمئن شود. به هر حال واکسیناسیون مرتب و طبق برنامه از ضرورت‌های یک دامپروری صنعتی می‌باشد. زیرا بسیاری از بیماری‌های عفونی با واکسیناسیون به موقع قابل پیشگیری بوده و در صورت عدم رعایت واکسیناسیون دوره‌ای دام دار ممکن است ضررهای جبران ناپذیری را متحمل شود.



خوراک مناسب نیز مانند دیگر فاکتورها از موارد حائز اهمیت در دامپروری صنعتی می‌باشد. در دام کالا نیز تلاش بر این است تا بهترین کنسانتره با مقوی ترین مواد پروتئینی تحت فرمولاسیون خاصی مورد مصرف گوسفندان قرار گیرد. در واقع متخصصین دام کالا به جای استفاده از هورمون‌های رشد و مواد شیمیایی از خوراک با کیفیت و مغذی برای رشد گوسفندان استفاده می‌کنند. همچنین در دام‌های نشخوار کننده مانند گوسفند که دستگاه گوارش چند قسمتی دارند، حفظ فلور طبیعی دستگاه گوارش بسیار مهم می‌باشد. بدین منظور گوسفندان دامکالا با خوراک پروبیوتیک مناسب تغذیه می‌شوند تا راندمان جذب و تولید گوشت همواره قابل قبول باقی بماند.
واکسیناسیون دوره‌ای و منظم امری ضروری در پرورش صنعتی گوسفندان می‌باشد.
 
با خرید گوسفند زنده از دام کالا قصاب نیز به انتخاب خریدار به همراه گوسفند زنده به محل اعزام می‌شود. این امکان کاملاً رایگان بوده و نیازی نیست خریدار هزینه‌ای برای حمل و ارسال و همچنین اعزام قصاب پرداخت نماید. این از مزیت‌های قابل توجه دامکالا می‌باشد که باعث شده تا در هزینه‌ی نهایی صرفه جویی شود.
در دامکالا امکان خرید عمده‌ی گوسفند زنده برای دامداران و خریداران عمده‌ی گوشت فراهم می‌باشد. بسیاری از مراکز مذهبی، هیئت‌ها، رستوران‌ها و تالارها می‌توانند با خرید تعداد بالای گوسفند زنده از دام کالا هزینه‌های خود را کاهش دهند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها