به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۲۳۷۱۷۰

مقررات تازه آخرین مناظره انتخابات آمریکا

مقررات تازه آخرین مناظره  انتخابات  آمریکا
گروه بین الملل: مقررات تازه‌ای برای آخرین مناظره تلویزیونی دونالد ترامپ و جو بایدن اعلام شد که بر اساس آن میکروفون آنها در بخش‌هایی از این مناظره خاموش خواهد بود.
این مناظره یک ساعت و نیم طول می‌کشد و به بخش‌های پانزده دقیقه‌ای تقسیم می‌شود که هر بخش به موضوع خاصی اختصاص دارد. در ابتدای هر بخش، دو نامزد دو دقیقه فرصت دارند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند که در این مدت میکروفون طرف دیگر خاموش خواهد بود تا نتواند حرف رقیب را قطع کند. بعد از آن نوبت به پرسش و پاسخ می‌رسد که میکروفون هر دو طرف باز خواهد بود.
این تغییر پس از اعتراض و انتقادها به اولین مناظره تلویزیونی این دو اعمال شد که بارها دو طرف، حرف دیگری را با خشم قطع یا هر دو همزمان صحبت کردند طوری که دنبال کردن مناظره دشوار بود. برخی رسانه‌های آمریکا رای‌دهندگان آمریکایی را بازنده بزرگ آن مناظره توصیف کردند.آخرین مناظره از شبکه ان‌بی‌سی پخش می‌شود و مجری آن کریستن وِلکِر هفته پیش موضوع‌های آن را اعلام کرد: خانواده‌های آمریکایی، مسئله نژاد در آمریکا، گرم شدن کره زمین، امنیت ملی و رهبری.دونالد ترامپ اعلام کرد در این مناظره شرکت می‌کند اما شرایط جدید را "خیلی ناعادلانه" خواند.ستاد انتخاباتی او مقررات تازه را به نفع جو بایدن دانسته و برگزارکنندگان مناظره را متهم کرده که موضوع‌ها را طوری انتخاب کرده‌اند که به نفع جو بایدن باشد و سیاست خارجی را در مناظره نگنجانده‌اند.ستاد  بایدن هم گفته است مسئله عملکرد  ترامپ در همه‌گیری کرونا در بین موضوع‌ها نیست و این همان چیزی است که رئیس‌جمهور آمریکا سعی می‌کند از آن پرهیز کند.
"کمیسیون بی‌طرف مناظره انتخابات ریاست جمهوری" در بیانیه‌ای گفت پس از گفتگو با ستاد انتخاباتی دو نامزد،متوجه شده هیچ یک از دو طرف از شرایطی که برای این مناظره در نظر گرفته شده کاملا راضی نیستند، "یک طرف آنها را بیش از حد می‌داند و طرف دیگر آنها را به اندازه کافی نمی‌داند."

 
برچسب ها: ترامپ بایدن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها