به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۲۳۷۴۶۳

ایران سلاح‌های جذابی برای فروش دارد

ایران سلاح‌های جذابی برای فروش دارد
گروه سیاسی: رئیس مرکز امور بین‌الملل وزارت دفاع با برشمردن اهمیت لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران‌ گفت: پایان این تحریم‌ها، فرصت جدیدی در عرصه تسلیحاتی و دیپلماسی برای ایران خواهد بود.
امیر سرتیپ دوم محمد احدی  در تبیین اهمیت لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران افزود: یکی از دلایلی که امروز صنعت دفاعی با افتخار ‌در تراز جهانی به لحاظ توانایی، دانش، فناوری و صنعت مطرح است یکی از عواملش ‌همین تحریم‌ها بوده، اما اینکه تحریم موجب رشد ما شده به این معنا نیست که از تحریم استقبال می‌کنیم، بلکه این تهدید را به یک فرصت برای دفاع از امنیت کردیم و نمی‌توانستیم منتظر لغو تحریم‌ها باشیم لذا صنعت دفاعی را تقویت کردیم و منتظر تامین نماندیم.
احدی ادامه داد: ایران برای ایجاد خطوط تولیدی هزینه‌ها پرداخت کرده است چراکه هدف ما تقویت بنیه دفاعی بود و نمی‌توانستیم منتظر پایان تحریم شویم لذا امروزه با پایان تحریم، برنامه‌هایی برای تامین بخشی از نیازهای دانشی و فناوری‌هایمان با هزینه کمتر داریم.
وی در پاسخ به این سئوال که وزارت دفاع در حوزه صادرات محصولات دفاعی چه برنامه‌ای خواهد داشت، ابراز داشت: در حوزه تسلیحات و تجهیزات نظامی در تمام حوزه‌های رزم، رزم زمینی، هوایی موشکی، رادار و دریایی محصولاتی در تراز جهانی داریم. محصولاتی که برای دنیا جذابیت دارد. در این چند سال گذشته به ویژه سال گذشته بیکار نبوده و منتظر پایان تحریم نبودیم و تقویت بنیه دفاعی ایران با قدرت ادامه یافت.
برچسب ها: ایران سلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها