به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۳۷۶۶۹
در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال؛

شرکت فولاد آتیه خاورمیانه افتخارآفرینی کرد

نشان عالي مدير سال ۱۳۹۹ کشور به دکتر عزیز قنواتي رسید
گروه اقتصادی: شرکت فولاد آتیه خاورمیانه بار دیگر در کنار شركتهاي بزرگ صنعت فولاد كشور. افتخار آفرینی کرد.
شرکت فولاد آتیه خاورمیانه افتخارآفرینی کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آتیه خاورمیانه؛ در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، دکتر عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاور میانه به عنوان مدیر عالی سال ۱۳۹۹ کشور در کنار مدیران شرکتهاي فولاد خوزستان، فولاد مباركه، شركت ملي مس ايران، فولاد هرمزگان انتخاب شد.

پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس کمیته علمی، خداداد غریب پور معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو، عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست، داود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس شورای سیاست گذاری و سایر مسئولان کشوری، در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه تهران برگزار شد که برگ زرینی برای یک خوزستانی رقم خورد.

این اجلاس با رویکرد؛ تجلیل از مدیران موفق و جوان ، معرفی و تجلیل از مدیران خلاق در عرصه کارآفرینی، تقدیر از چهره های شاخص مدیریت، تبیین نقش جایگاه مدیریت در بهبود فضای کسب و کار و اشاعه فرهنگ مدیریت ایرانی، اسلامی و عدالت اجتماعی در جامعه انجام شد. در این مراسم نشان عالی مدیر سال به دلیل عملکرد مثبت در حوزه پایداری کسب و کار، خلاقیت، نوآوری و اشتغال‌ زایی و رشد بيش از ٤٠ درصد توليد به ویژه در شرایط تحریم ها به دکتر عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاور میانه اعطا شد.

لازم بذکراست، دکتر قنواتی از مدیران توانمند و موفق خوزستانی محسوب می شود که در زمان تصدی مدیریت عاملی شرکت فولاد اکسین خوزستان و شرکت فولاد امیرکبیر کاشان مفتخر به در یافت نشان مدیر برگزیده جهادی جمهوری اسلامی ایران شده و از تیرماه 1398که سکان مدیریت شرکت فولاد آتیه خاور میانه را برعهده گرفت،روند موفقیت در تولید آغاز و عملکرد خوب ایشان و همکاران زحمتکش ایشان  موجب شد تا در این شرکت شانه به شانه دیگر شرکت های تولیدی -صنعتی کشور حرکت موفقیت آمیز داشته باشد.

شرکت فولاد آتیه خاور میانه با رویکرد صادرات محور برنامه های خود را پایه ریزی کرد، و 90درصد تولید را به کشور های عراق، و حوزه خليج فارس صادرات نمود ورشد 40درصدی نیز به همراه داشت. دکتر عزیز قنواتی پس از دریافت نشان عالی مدیر سال 1399در گفت وگویی کوتاه ضمن تشکر از خانواده بزرگ این شرکت اظهار داشت: اگرچه سال98 و همچنین 6ماهه اول سال 1399برای تولید کنندگان فولاد سال سختی بود،اما نقطه قوت کار این بود که علیرغم تمام این مشکلات با تلاش مستمر سهامداران و مديران و كاركنان پرتلاش و زحمتكش و همکاری ،همدلی همه ذينفعان توانستیم اتفاقات خوبی را برای شرکت فولاد آتیه خاورمیانه ثبت کنیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها