به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۲۳۷۶۸۶

رئیس جمهور پاسخگوی مرگ و میر بالا باشد

رئیس جمهور پاسخگوی مرگ و میر بالا باشد
گروه سیاسی:یك نماینده تهران در مجلس با انتقاد از نبود اقتدار در ستاد ملی مبارزه با کرونا  گفت: با توجه به عدم رعایت ضوابط پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا  شاهد فوت تعداد بسیاری از مردم هستیم؛ ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تمام قد و مقتدرانه  برای مهار بیماری ورود پیدا کنند؛ در حال حاضر این اقتدار را از سوی ستاد ملی کرونا نمی‌بینیم و افراد متفاوت در حال تصمیم گیری در مورد مبارزه با اپیدمی کرونا هستند؛ متاسفانه امروزه با مدیریت نادرست ستاد با مرگ و میر بالای ۳۰۰ نفری در کشور مواجه هستیم.
 اقبال شاکری افزود: بارها از تربیون‌های متفاوت عنوان کرده‌ایم ستاد ملی مبارزه با کرونا در جایگاه اصلی خود نیست؛ فارغ از پیشنهاد رئیس شورای شهر تهران مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای تهران هر پیشنهادی که منجر به مهار کرونا در این شرایط می‌شود؛ باید با قدرت تمام اعمال گردد آمار منتشر شده در مورد قربانیان کرونا در چند روز اخیر بسیار نگران کننده است.
وی ادامه داد: اگر پیشنهادی غیر از تعطیلی برای  قطع زنجیره مرگ و میر این بیماری وجود دارد، ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا کند و مسئولیت فوت این تعداد از هموطنان به عهده ستاد و رئیس آن شخص رئیس جمهور است و باید پاسخگو باشد.
 این نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: متاسفانه کشور ما با آمار قربانیان بالای ۳۰۰ نفر وارد موج سوم بیماری شده است؛ و کادر درمانی  در وضعیت مناسبی نیستند. سن قربانیان کرونا کاهش پیدا کرده همه و همه نشان از عدم مدیریت درست در این زمینه است. شاکری یادآور شد: هر ساله با شروع پاییز آلودگی هوا هم مهمان پایتخت و کلانشهرها است این موضوع حدود ۲۰ سال پیاپی تکرار می‌شود و دولت‌ها پاسخگو آن نبودند و امسال با شیوع اپیدمی کرونا و با وجود تعطیلی مدارس و دانشگاهها، این معضل زودتر از سال‌های دیگر مهمان کشور شده است در این بین تورم موجود نیز باعث کوچک شدن سفره‌های مردم شده و مردم نگرانی گرانی‌ها را دارند؛ از تغذیه مناسبی برخوردار نیستند که تضمینی بر مقاومت بدن آنها باشد.
  با شروع  آبان ماه آلودگی هوا به اوج خود می‌رسد، اگر گزینه بهتری غیر از تعطیلی برای خلوت شدن مترو و اتوبوس هست اجرایی شود تا شاهد مرگ و میر تعداد کثیری از مردم نباشیم در غیر این صورت طرح تعطیلی تهران و ممنوعیت سفر را در ستاد ملی مبارزه با کرونا کلید بزنید.

 
برچسب ها: روحانی کرونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها