کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عمل لیپوماتیک؛ معجزه ای برای از بین بردن چربی‌های انباشته در بدن

6 آبان 1399 ساعت 13:00

گروه سلامت و زیبایی:


لیپوماتیک نوعی لیپوساکشن است که با عوارض و درد بسیار کم انجام می‌شود. هدف از انجام عمل لیپوماتیک، پروتز سینه، ترنسفر باسن زیبایی و تناسب اندام است که با خارج کردن چربی‌های اضافی زیر پوست و فرم دهی قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود. پروتز سینه یکی از کم خطر ترین جراحی‌های زیبایی در ایران و دنیا است. فرم دهی سینه در خانم‌ها یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که توسط جراحان زیبایی بدون ایجاد خطر و مشکلی برای آن‌ها انجام می‌شود.
 
اگر قصد انجام هرگونه عمل جراحی زیبایی یا جراحی لاغری در قسمت‌های مختلف بدن را دارید حتما با پزشک متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید. یکی از دلایل مهم مشورت با جراح متخصص زیبایی این است که او ابتدا شرایط جسمانی فرد را بررسی می‌کند و پس از آن تصمیم مهم جراحی لاغری یا زیبایی را می‌گیرد. در ادامه با دکتر شاپور عزیزی همراه باشید تا به طور کامل در زمینه عمل لیپوماتیک و سایر جراحی‌های زیبایی در بدن اطلاعات لازم را به دست آورید.

هدف از انجام عمل لیپوماتیک در بدن
عمل لیپوماتیک یکی از روش‌های جراحی لاغری است که برای رسیدن به اندام ایده آل و فرم دهی در بخش‌های مختلف بدن انجام می‌شود. انجام جراحی لاغری لیپوماتیک در واقع آخرین راه برای رسیدن به وزن ایده آل است. این روش از جراحی لاغری معمولا توسط پزشک متخصص به افرادی توصیه می‌شود که نمی‌توانند با کمک فعالیت‌های ورزشی و برنامه منظم رژیم غذایی به وزن ایده آل برسند. با کمک تکنیک لاغری لیپوماتیک می‌توانند به راحتی و بدون برگشت به وزن ایده آل و تناسب اندام دست پیدا کنند. انجام عمل جراحی لاغری لیپوماتیک به افرادی که دارای چربی‌های اضافی و نامتعادل در قسمت‌های مختلف بدن هستند توصیه می‌شود. آن‌ها می‌توانند با کمک این روش در زمان کوتاه اندام زیبا و متناسبی داشته باشند. 

لیپوساکشن و لیپوماتیک چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
عمل لیپوماتیک یکی از روش‌های پیشرفته در جراحی لاغری است که با تخریب بافت چربی در قسمت‌های مختلف انجام می‌شود و چربی مورد نظر بیرون کشیده می‌شود. در روش‌های قدیمی لیپوساکشن بافت چربی به کمک گرما سوزانده و از زیر پوست تخلیه می‌شد . چربی خارج شده از این روش از جراحی لاغری را نمی‌توان در بخش‌های دیگر استفاده کرد اما در روش لیپوماتیک به دلیل حرکات نوسانی و فیزیکی کانولا، چربی‌های انباشته شده در زیر پوست ریز می‌شود. از چزبی‌های خرد شده توسط روش لیپوماتیک می‌توان برای تزریق در بخش‌های مختلف بدن از جمله گونه، باسن و غیره استفاده کرد.

ضرورت انجام عمل پروتز سینه در خانم‌ها
پروتز سینه در واقع ماده سیلیکونی اتعطاف پذیر و نرم است که بافتی شبیه به بافت سینه خانم‌ها دارد. ایمپلنت سینه اشکال مختلفی دارد که می‌توان به نمونه دایره ای و اشکی آن اشاره کرد. با توجه به فرم سینه هر یک از افراد و سلیقه و نظر آن‌ها می‌توان بهترین نوع عمل پروتز سینه را انتخاب کرد. عمل پروتز سینه با ایجاد برشی کوچک در پوست و قرار دادن پروتز درون سینه انجام می‌شود تا سینه فرم زیباتری داشته باشد.



طبق گزارشات صورت گرفته در میان خانم‌ها، محققان و کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که زیبایی و خوش فرم بودن سینه در خانم‌ها نقش مهمی در افزایش اعتماد به نفس آن‌ها دارد. جذابیت و زیبایی در خانم‌ها با داشتن سینه برجسته و طبیعی در ارتباط است.

ترانسفر چربی به باسن در جراحی زیبایی چگونه انجام می‌شود؟
ترانسفر چربی به سان یکی از جذاب ترین روش‌های جراحی زیبایی است که با تزریق چربی به باسن جهت فرم دهی بهتر این بخش از بدن انجام می‌شود. در این روش از جراحی زیبایی معمولا چربی‌های انباشته شده در قسمت‌های پهلو و شکم را برمی دارند و به باسن تزریق می‌کنند.
آن دسته از افرادی که تحت عمل جراحی ترنسفر باسن قرار گرفته اند می‌دانند که این عمل جراحی یکی از راحت ترین عمل‌های زیبایی است که نتیجه بسیار مطلوبی برای افراد دارد. میزان برجستگی و حجم دهی باسن براساس میزان چربی خارج شده از بدن انجام می‌شود. به طور متوسط میزان تزریق چربی به باسن چیزی حدود 200 الی 300 سی سی است.

 جمع بندی
دکتر شاپور عزیزی یکی از افراد برجسته و موفق در زمینه جراحی لاغری لیپوماتیک، پرتز سینه، ترنسفر باسن، لیپو ویزر، تزریق چربی به بخش‌های مختلف بدن است که با دانش و مهارت بالایی توانسته است در این زمینه موفق شود. چنانچه قصد انجام هر نوع عمل جراحی زیبایی یا لاغری را دارید می‌توانید دریافت راهنمایی و مشاوره در این زمینه از دکتر شاپور عزیزی اطلاعات لازم را کسب نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروتز سینه، تزریق چربی به باسن و انجام عمل لیپوماتیک با شماره‌های درج شده در سایت دکتر شاپور عزیزی در تماس باشید.
 


کد مطلب: 238158

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/238158/عمل-لیپوماتیک-معجزه-بین-بردن-چربی-های-انباشته-بدن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir