کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پالت؛ مرجع دانلود تصاویر لایه باز گرافیکی و آموزش فتوشاپ

10 آبان 1399 ساعت 13:31

گروه کسب و کار:فروشگاه پالت از سال 1396 تا به حال یکی از بروزترین سایت‌های فروش طرح‌های آماده می‌باشد، که در ایران فعالیت خود رو به طور کاملا اختصاصی با کادری مجرب آغاز کرده و طراحان و عکاسان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.


به گزارش بهارنیوز، بنابر اعلام مدیر روابط عمومی پالت در گذشته کسب‌وکارها برای کارهای گرافیکی و تبلیغاتی امور خود را با استخدام گرافیست یا سپردن کارها به دفاتر تبلیغاتی و چاپ به انجام می‌رساندند، امروزه نیز همچنان چنین روشی رایج است اما با رشد کسب‌وکارها و تلاش برای پایین نگه‌داشتن هزینه‌های سازمان انجام کارهای گرافیکی شکل تازه‌ای به خود گرفته است.
گرافیست‌ها امروزه تمایل دارند تا به صورت پروژه‌ای و فریلنسینگ با سازمان‌ها همکاری کرده و در یک‌زمان واحد برای چندین سازمان کار کنند و درآمد بیشتری کسب کنند.
کانون‌های تبلیغاتی و چاپ نیز به جهت کثرت مشتری، نیاز به افزایش سرعت کار خود در حوزه طراحی و تحویل طرح با کیفیت به مشتریان خویش دارند.
بنابراین نیاز به المان‌های آماده طراحی روزبه‌روز افزایش می‌یابد تا به کار طراحان گرافیک و کانون‌های تبلیغاتی و چاپ سرعت بخشد.

تحول در صنعت چاپ و طراحی گرافیکی در ایران
پیش از این مارکت‌های فروش طرح‌های لایه باز و تصاویر استوک خارجی بوده و دسترسی آن برای کاربران ایرانی بسیار سخت بوده است و برای دریافت فایل‌های گرافیکی باید با سختی‌های مواجه می‌شدند از جمله هم خوانی نداشتن با فونت‌های فارسی و خرید اشتراک ویژه که برای افراد مقیم ایران قابل تهیه نبود ولی در این زمان در این سایت به آسانی در دسترس آنها قرار دارد.

مزایا فروشگاه آنلاین پالت
سهولت در دسترسی برای دریافت فایل مهمترین ویژگی سایت پالت می‌باشد که در آن تمامی افراد مبتدی و حرفه ای میتوانند از طرح‌های لایه باز و تصاویر استوک با کیفیت عالی در ایده‌های خود استفاده کنند، پالت آنقدر در طراحی گرافیکی خلاقیت نشان داده است که طرح‌های لایه بازی که در سایت قرار گرفته شده است حتی با دانش بسیار کم میتوانند آن را با نرم افزار فتوشاپ به طرحی خاص و شیک دلخواه در آورده و برای انتشار یا چاپ استفاده کنند.

امکانات فروشگاه پالت برای طراحان و تولیدکنندگان فایل‌های گرافیکی
در سایت پالت طراح علاوه بر دانلود وکتور، طرح لایه باز، دانلود مدل سه بعدی، طرح دوربری، برش لیزی، کارت ویزیت، تصاویر استوک، لوگو، فاکتور، تراکت، سربرگ، بروشور، ست اداری، طرح عربی، لیبل و برچسب، قالب سایت، کاتالوگ کاراکتر، تکسچر، غذا،مد و فشن، اسلیمی، آیکن،ساختمان، سفر، پوستر و دیگر طرح‌های آماده ای که می‌توانند دانلود کنند در اختیار طراحان قرار داده شده است.

بخش فروش فایل برای طراحان گرافیک
در بخش فروش هم این امکان را فراهم کرده ایم که به راحتی هرچه تمام تر هر نوع طراحی گرافیکی اعم از تصاویر استوک و طرح‌های لایه باز که خود شخصا طراحی و عکاسی کرده اند را در این سایت به معرض فروش قرار دهند و به این نحو طراحان و عکاسان می‌توانند در آن واحد، با تعداد زیادی از مشتریان در ارتباط بوده و درآمد خود را افزایش دهند.

بخش آموزش فتوشاپ انلاین پالت
در بخشی که به تازگی به سایت پالت اضافه شده است، بخش آموزش فتوشاپ می‌باشد که به صورت انلاین و با فایل‌های با حجم بسیار کم به زبان فارسی کاملا واضح و جذاب تصویر برداری،صدا گذاری و تدوین شده است که افراد مبتدی و حرفه ای که دوستدار آموزش فتوشاپ هستند میتوانند با مراجعه به این بخش با کمترین زمان و هزینه این نرم افزار قوی و کاربردی رو آموزش ببینند.
ما در این آموزش تمامی تکنیک‌های خاص طراحی و ایجاد جلوه‌های ویژه بصری، افکت‌ها، ترفند‌های روز فتوشاپ، بالا بردن کیفیت تصاویر و... را به صورت جامع و کامل به شما آموزش خواهیم داد، این نوع آموزش برگرفته شده از سال‌ها تلاش و پشتکار تیم طراحی پالت می‌باشد که به صورت فایل ویدئوی در اختیار شما عزیزان در سایت قرار گرفته است.
 


کد مطلب: 238719

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/238719/پالت-مرجع-دانلود-تصاویر-لایه-باز-گرافیکی-آموزش-فتوشاپ

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir