به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۲۳۹۸۶

آلفیو باسیله: ایران در همه بازیهایش می‌بازد!

گروه ورزشی: آلفیو باسیله سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و یکی از چهره های شاخص فوتبال این کشور همیشه صحبت هایی جنجالی را بر زبان می‌آورد.
آلفیو باسیله: ایران در همه بازیهایش می‌بازد!
بعد از مشخص شدن قرعه تیم ملی آرژانتین و همگروهی این تیم با ایران، بوسنی و نیجریه، باسیله خوشحال وهیجان زده بود و چندین جمله جنجالی را برزبان آورد؛ اودر بخشی از صحبت هایش گفت: آرژانتین رااز الان درمرحله یک چهارم پایانی ببینید. تا حالا هیچ وقت در قرعه کشی‌هاي جام جهانی به چنین قرعه آسان و قابل دسترسی برنخورده بودیم. او که در زمان انجام قرعه کشی در یک رویداد تبلیغاتی ترتیب داده شده توسط مک دونالدو حضور یافته بود، در زمان مشخص شدن هریک از حریفان آرژانتین، همراه با میهمانان و حضار دراین مراسم فریاد شادی سرمی داد. او در ادامه صحبت هایش گفت: خدا را شکر که پله قرعه ها را برنداشت. تا بدین ترتیب و باگفتن این جمله بار دیگر احساس نه چندان خوشایندش نسبت به پله را ابراز کند.

سرمربی سابق آلبی سلسته چند جمله جالب دیگری را هم بر زبان آورد: ما همیشه نیجریه را برده ایم. ایران در تمام بازیهایش بازنده خواهد بود. ما خیلی برتر از حریفانمان هستیم. خیلی خوب است که باید سفرهای کوتاه و کمی انجام دهیم. چون این خیلی حساس و کلیدی است که بازیکنان خسته نباشند. و بخش پایانی صحبت‌هاي باسیله هم درمورد مسی بود:مسی همیشه دوست دارد بازی کند. من او را خوب می شناسم. ولی اگر او در جام جهانی نباشد، کارمان سخت و پیچیده خواهد شد. مسی بزرگترین برتری تیم ما در مقایسه با سایرتیم هاست.
مرجع : گل

۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۱۷:۴۶
به هر حال راست گفته
چه ما خوشمون بیاد چه نیاد (184555)
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۲۱:۰۰
نه ، ممكنه يك مساوي هم داشته باشيم !!!! نا اميد نباشيد :دي (184647)
شیلا تیزدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۱۸:۱۳
فیس بوکشو نشان من بده اول
من می بینمش (184566)
ابراهیم
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۲۱:۲۹
عزیزم شما جوش نزن برای بالاتنه ات خوب نیست. کمی به حرفی که می زنی فکر کن. از اینطور حرفهای کتره ای هشت سال ضربه خوردیم بس نیست؟ (184660)
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۱۸:۱۴
راست گفته (184567)
سنگباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۲۰:۱۷
من فیسبوکشم چی میخواهی بگی shila (184623)
سباستین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۲۰:۱۹
آرژانتین و نیجریه و بوسنی دیگه نپال و مالدیو و شموشک نیستن که بروبچ تکنیک به خرج بدن توو بازی با اونا فقط باید دنبال توپ از این ور به اون ور بدوون باسیله راست که گفته هیچی تیم ما خیلی داغونتر از این حرفاست میگید نه می بینید (184627)
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۲۲:۲۶
من مطمین هستم که بازی ارژانتین و مسی در مقابل ایران خیلی متفاوت از بازی پرتغال و رونالدو در جام جهانی قبل نخواهد بود. حالا می بینید. (184696)