به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۲۴۰۰۰۷

ابتکار: پسرم رفته آمریکا درس بخواند

ابتکار: پسرم رفته آمریکا درس بخواند
گروه سیاسی: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده كه در زمان اشغال سفارت آمریكا در تهران نقش مهمی داشت، درباره حضور فرزندش در آمریکا گفت: سالانه هزار دانشجو می‌روند، درس می‌خوانند و برمی‌گردند، پسر من از طریق ویزای دانشجویی رفته، بعد هم به ایران بازخواهد گشت.
  معصومه ابتکاردرباره این سوال که چرا با توجه به اینکه شما در تسخیر سفارت حضور داشتید به فرزندشما برای حضور در آمریکا ویزا داده اند، گفت: قبلا هم گفتم که او با ویزای دانشجویی رفته، با خانم و فرزندش هم رفته که درسش را بخواند، او که جزو تسخیر کننده‌ها نبوده و مادرش جزوتسخیر کننده‌های سفارت است.
برچسب ها: معصومه ابتکار

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۱۳:۱۸
یکی نیست بگه که آخه ......توراسننه که برای جوانان این مملکت تصمیم میگیری خودت ریدی تومملکت فرزندتم فرستادی بره صفا دست از سر این مردم بردارید گم شید (369853)
کوخ نشینان
United Arab Emirates
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۱۳:۵۳
چه خوب بر سر این ملت بیچاره کلاه گذاشتید.... جووناشون رو در راه امنیت این کشور دادند تا آقا زاده های بیخاصیت شما کیفشون کوک باشه.... لعنت خدا بر امثال شما (369854)
مهدی مختاری 291
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۱۸:۰۹
این یعنی: دانشگاه های ایران را هیچ حساب می کنید.
این یعنی: فارغ تحصیل شدن در دانشگاه های ایران فرقی با بی سوادی ندارد.
این یعنی: به مرگ بر آمریکا هیچ اعتقادی ندارید. (369855)
مهدی مختاری 291
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۲۱:۱۸
بهار عزیز سلام؛ خدای ناکرده منظورت از نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، «مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و داعشی» که نیست؟ (369856)
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۰۷:۴۰
آخر این چه درس خوندنیه که تمومی نداره ، (369859)
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۰۹:۱۹
چرا در ایران درس نخواند؟ یعنی دانشگاه های ایران را قبول ندارند :)
حداقل کانادا می رفت که هم زبانش انگلیسی باشه هم کشور امپریالیستی آمریکا نباشه!!! می تونست حتی انگلیس یا دانشگاه آمریکایی مالزی! رو انتخاب بکنه!!!!!! (369860)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۰۹:۴۰
خانم محترمی که یه زمانی میپرسیدی رو دیوار سفارت شیطان تواین چهل سال چه برسر این مملکت آوردی که بچه ت نمیتونه تواین مملکت درس بخونه ورفته بلاد کفر. (369861)
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۱:۰۳
خاک همه کشور بر سرت (369862)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۱:۰۹
خانم ابتکار کسی که به خاک یک کشور دیگر تجاوز کند ان کشور را دشمن خود قرار میدهدومگر فرزندان ما توان انرا دارند که برنددر یک کشور غربی که به قول اقای خمینی دشمن ملت ایران هستش درس بخواند. (369863)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها