به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۲۴۰۱۰۵

تداوم آموزش از راه دور در نیمسال زمستان

تداوم آموزش از راه دور در نیمسال زمستان
گروه جامعه: دانشگاه "میشیگان" آمریکا اعلام کرد برای نیمسال زمستان نیز آموزش از راه دور را ادامه خواهد داد.
به گزارش ایسنا، این دانشگاه اعلام کرد که کلیه قراردادهای مسکن دانشجویی در مقطع کارشناسی برای نیمسال زمستان لغو می‌شود.برنامه‌های نیمسال زمستانی دانشگاه میشیگان شامل برگزاری بیشتر دوره‌های مجازی و برگزاری کمتر دوره‌های حضوری می‌شود.دانشگاه میشیگان قصد دارد تعداد افرادی که در سالن‌های اقامتی دانشگاه زندگی می‌کنند را کاهش دهد.دانشجویانی که در خوابگاه‌های دانشگاه زندگی می‌کنند یا تحقیق می‌کنند نیز باید طی هفته آزمایش‌ تشخیص کووید-۱۹ دهند.رئیس دانشگاه میشیگان اعلام کرد: برنامه ما برای ترم زمستان بهترین چیزی است که آموخته‌ایم و تجربه کرده‌ایم . امکان ارائه آموزش ترکیبی در دانشگاه وجود دارد ولی دانشگاه این اجازه را به اساتید خود می دهیم تا با صلاحدید خود کلاس‌ها را پیگیری کنند.یعنی اگر استادی ترجیح داد آموزش حضوری را دنبال نکند، می‌تواند کلاس‌های خود را کاملا مجازی ارائه دهد.وی ادامه داد: کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین اعضای هیات علمی می‌توانند از تست‌های کرونا دانشگاه استفاده کنند.دانشگاه میشیگان تست‌های گوناگونی را برای تمامی اعضای جامعه دانشگاهی خود درنظر گرفته است تا سلامتی تمامی این افراد حفظ شود.
"مارتینو هارمون" از معاونین دانشگاه گفت: ما می‌دانیم که درخواست خروج دانشجویان از سالن‌های اقامتی دانشگاه آن‌هم در وسط سال بسیار اذیت‌کننده است، ما از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنیم. ولی سلامتی در اولویت قرار دارد.
دانشگاه میشیگان گفته که بخش درمان و مشاوره دانشگاه ارائه خدمات را افزایش می‌دهد.کارمندان دانشگاه نیز در طول نیم‌سال زمستان همچنان از راه دور کارهای خود را انجام می‌هند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها