به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۲۴۰۶۸۱

کرونا، پرویز پورحسینی را هم بستری کرد

کرونا، پرویز پورحسینی را هم بستری کرد
گروه فرهنگ و هنر: پرویز پورحسینی به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.
پورنگ پورحسینی - پسر این بازیگر پیشکسوت  با بیان این‌که یکی دو روزی است پدرش در بیمارستان بستری است، گفت: در حال حاضر ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری ولی هوشیار هستند و با داروهایی که پزشکان تجویز کرده‌اند امید به بهبودی داریم، هر چند ۷۲ ساعت‌ حساس هم برای مشخص شدن روند بیماری و اثر داروها پیش رو خواهیم داشت.
او در عین حال از کارکنان بیمارستان فیروزگر قدردانی کرد و افزود: شاهد هستم که اعضای کادر درمان چقدر زحمت می‌کشند و تا وقتی با آن‌ها مواجه نشوید نمی‌توان تصور کرد که چه شرایطی دارند و چقدر پرتلاش هستند. ای کاش قدردان زحمات کادر درمان باشیم که در این موج سوم مقابل این سونامی ایستاده‌، در حالی که بیشتر مردم خسته شده‌اند و مثل موج اول دیگر یادآور تلاش تیم درمانی در بیمارستان‌ها نیستیم. حضور این افراد مثل همان سربازانی است که در خرمشهر جنگیدند و ایستادگی کردند.
پسر پرویز پورحسینی گفت: خوشبختانه پدرم بیماری زمینه‌ای ندارد و در این سال‌ها زندگی سالمی داشته، به همین دلیل امید به بهبودی داریم و خودشان هم خیلی مقاومت می‌کنند. اما باز هم تاکید می‌کنم ای کاش همه مردم بیشتر رعایت کنند تا در مقابل این ویروس سلامت بمانند و در کنار آن، تلاش کادر درمان را هم فراموش نکنیم و قدردان آن‌ها باشیم.
پرویز پورحسینی متولد سال ۱۳۲۰ است و در کارنامه کاری‌اش بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم، تئاتر و سریال در همکاری با کارگردان‌های سرشناسی همچون علی حاتمی، بهرام بیضایی، حمید سمندریان، مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش، داودمیرباقری و کمال تبریزی ثبت شده است.
برچسب ها: کرونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها