به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۲۴۰۹۸۲

حامد حدادی به تیم ملی بسکتبال نمی‌رسد

حامد حدادی به تیم ملی بسکتبال نمی‌رسد
گروه ورزشی: مربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: حدادی در لیگ چین مشغول است و به نظر می رسد در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا با تیم ملی نخواهد بود.
مهران آتشی درباره آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا، توضیح داد: روز گذشته از همه نفرات دعوت شده به اردو تست کرونا گرفتیم که خوشبختانه جواب همه آنها منفی بود. از از امروز تمرینات را شروع کردیم و تا قبل از پرواز به قطر هم تمرین خواهیم کرد. طبق قوانین فیبا هم باید ۴ روز زودتر از مسابقات در قطر باشیم.او با اشاره به اهمیت بازی های دوستانه و تدارکاتی نیز گفت: با توجه به سخت گیری های فیبا تیم ها به گونه ای در قرنطینه خواهند بود که حتی حق ندارند از هتل خارج شوند، به همین دلیل کادرفنی خصوصا آقای شاهین طبع به عنوان سرمربی تیم در تلاش هست تا حداقل یک بازی دوستانه را برای آماده سازی بهتر ملی پوشان برگزار کنیم.مربی تیم ملی بسکتبال در مورد کیفیت فعلی بازیکنان با توجه به تعطیلی طولانی مدت لیگ و بسکتبال نیز توضیح داد: به هر حال فدراسیون زحمات زیادی کشید که به کمک باشگاه ها لیگ را زودتر شروع کند که این اتفاق هم رخ داد و بجز مهرام همه تیم ها حداقل یک تا دو بازی انجام دادند. بازیکنان به مدت یک ماه در کوران تمرینات قرار گرفتند و این شرایط برای شروع بد نیست.
او در پاسخ به این سوال که از ۲۰ بازیکن دعوت شده به اردو چه تعداد بازیکن کنار گذاشته میشوند؟ تصریح کرد: از این ۲۰ بازیکن دو سه نفر بخاطر برخی مشکلاتی موفق نشدند به اردو بیایند و شرایط هم برای بازیکنانی چون گرامی پور، یخچالی و حدادی هم باید فراهم شود تا وارد اردو شوند. بهنام اوایل هفته وارد اردو می شود اما حدادی را فکر نمیکنیم که به این پنجره برسد چون در لیگ چین مشغول است.آتشی در مورد دو حریف پیش روی ایران نیز توضیح داد: از قبل نمی شود چیزی را پیش بینی کرد چون در این مدت شرایط برای همه تیم ها یکی بود و همه تیم ها از کوران مسابقات خارج بودند. مدت زمان کمی برای آماده سازی بود و هر تیمی که بهتر عمل کند موفق خواهد شد. تیم های عربستان سوریه هم حریفان قابل احترامی هستند، سوریه تیم خودش را تقویت کرده و عربستان هم باتجربه است. سعی میکنیم عملکرد قابل قبول را به نمایش بگذاریم.
برچسب ها: حامد حدادی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها