به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۲۴۱۰۹۶

اسکوچیچ: می‌خواهم به بهترین سیستم برسم

اسکوچیچ: می‌خواهم به بهترین سیستم برسم
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در دیدار با بوسنی چند ملی پوش جام جهانی را در اختیار نداشته، از تغییر دوباره در سیستم بازی ایران صحبت کرد و گفت: دنبال برگزاری اردوهای دیگر هستیم. تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود روز پنجشنبه گذشته موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر تیم بوسنی و هرزگووین را در شهر سارایوو شکست بدهد. این دومین دیداری بود که دراگان اسکوچیچ هدایت تیم ایران را بر عهده داشت و در آن به پیروزی رسید.اسکوچیچ درباره این مسابقه و برد تیم ملی ایران برابر بوسنی گفت: ما رده ۲۹ را در رنکینگ فیفا داریم و بالاتر از بوسنی در این رده بندی هستیم. طبیعی است که دنبال برد باشیم و برای آن تلاش کنیم. برد مقابل بوسنی هم به ما نشان داد که از آنها خیلی بهتر عمل کردیم. از بازی و نتیجه آن لذت بردم.
سرمربی تیم ملی ایران درباره غیبت تعدادی از بازیکنان تیم ملی در دیدار با بوسنی افزود: سردار آزمون و مهدی طارمی نبودند. من بیرانوند را هم نداشتم. ۶-۷ بازیکن که سابقه جام جهانی دارند را در اختیار نداشتم. آنها بازیکنان مهمی هستند.

وی درباره تاکتیک تیم ملی ایران که در دوبازی دوستانه اخیر خود تغییر کرده است، یادآور شد: در بازی با ازبکستان با سیستم ۲-۴-۴ لوزی بازی کردیم اما در این بازی ۱-۲-۴-۳ وارد میدان شدیم. می‌خواهم روش‌های متنوعی را به کار بگیرم تا به بهترین سیستم برسم. چند تاکتیک دیگر هم در ادامه خواهم داشت تا به مناسب‌ترین و بهترین گزینه برسیم.اسکوچیچ بار دیگر درباره برد مقابل بوسنی صحبت کرد و گفت: قبل از برگزاری بازی با بوسنی احساس خوبی داشتم چون می‌دانستم تیمی که به زمین می‌فرستم خوب کار خواهد کرد. ما فشار روی دروازه بوسنی را از زمین حریف شروع کردیم. احترام زیادی برای بوسنی قائل هستم اما باید بگویم آنها را در زمین خودشان تحت فشار شدید قرار دادیم.سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به خاطرات دوران بازی کردن خودش تاکید کرد: بوسنی یکی از بهترین تیم‌های اروپایی است. خاطرات زیادی با همبازیان خود که بوسنیایی بودند دارم. چند نفر از آنها بازیکنان فوق العاده ای بودند. اکنون هم بوسنیایی‌ها ستاره‌ای همچون میرالم پیانیچ را دارند که یکی از بهترین‌های جهان است.
وی درباره برنامه‌ها بعدی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: به دنبال برگزاری اردوهای دیگر هستم اما واقعاً بخاطر شرایط کرونا نمی دانم چه زمانی می‌توانیم آن را عملی کنیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها