به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۲۴۱۲۱۵

بی‌خبری آقای وزیر از حال و روزمردم

بی‌خبری آقای وزیر از حال و روزمردم
گروه سیاسی: روزنامه  آفتاب یزد نوشت: وزیر راه و شهرسازی درباره تاکسی‌های هوایی و راه‌اندازی این حمل ونقل جدید هوایی گفته بود: «بسیاری از فرودگاه‌ها در شهر‌های مختلف هستند که استعداد راه‌اندازی تاکسی هوایی را دارند و مردم می‌توانند با استفاده از هواپیما‌های شخصی خود و با ثبت نام در این طرح از این پروژه استفاده کنند.»این گفته آقای وزیر نشان از این دارد که از حال و روز این روزهای مردم کاملا بی‌خبر است. مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، چطور می‌توانند حتی خواب داشتن هواپیمای شخصی را ببینند. معلوم نیست اسلامی، از کدام مردم حرف می‌زند که این چنین آنها را ترغیب به استفاده از هواپیمای شخصی می‌کند.

 
برچسب ها: وزیر راه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۲۲:۲۵
از دولت «خودت بمال» چه توقعی دارید؟ این دولتِ اشرافیت جدید مردم را به دو دسته تقسیم کرده است: کسانی که هواپیمای شخصی دارند و دولت در خدمت آنهاست؛ بقیه مردم، یعنی اکثریت قریب به اتفاق مردم، که از نظر این دولت یک مشت رعیت هستند و یا باید برای بهتر شدن وضع شان «دعا کنند» یا باید «خودشان بمالند». (369889)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها