کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکست تحقیرآمیز آلمان در شب پیروزی پرتغال

28 آبان 1399 ساعت 8:52


گروه ورزشی: در نخستین شب از هفته ششم لیگ ملت‌های اروپا، سه‌شنبه شب هشت بازی برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه چهار لیگ A، تیم ملی اسپانیا در آندلس به مصاف تیم ملی آلمان رفت و موفق شد میهمان خود را با نتیجه قاطع 6 بر صفر شکست دهد.در این بازی که ژرمن‌ها عملکردی بسیار ضعیف و ناامیدکننده را به نمایش گذاشتند و به ندرت دروازه ماتادورها را تهدید کردند، آلوارو موراتا در دقیقه 17 نخستین گل را به ثمر رساند. پس از او فران تورس در دقیقه 33 دومین گل را به ثمر رساند. رودری سومین گل اسپانیایی‌ها را زد و پس از او دوباره نوبت فران تورس شد که در دقایق 55 و 71 گلزنی و هت‌تریک خود را کامل کند. در نهایت مایک اویارسابال در دقیقه 89 گل ششم ماتادورها را به نام ثبت کرد.با این پیروزی پرگل، تیم ملی اسپانیا 11 امتیازی شد و با گرفتن جای آلمان در صدر جدول، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کرد و ژرمن‌ها را برای دومین بار متوالی در حسرت صعود به مرحله حذفی لیگ ملت‌ها گذاشت.دیگر بازی این گروه که قرار بود میان تیم‌های اوکراین و سوئیس برگزار شود، لغو شده بود. اوکراین و سوئیس به ترتیب با شش و سه امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه هستند. به این ترتیب سوئیس برای فرار از سقوط به لیگ پایین‌تر باید اوکراین را شکست دهد.

در دیگر بازی مهم سه‌شنبه شب از گروه سه لیگ A، تیم ملی فرانسه در ورزشگاه استاده فرانس شهر پاریس میهمانش سوئد را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. فرانسوی‌‌ها که در بازی قبلی‌شان صعود خود را به مرحله نیمه نهایی مسجل کرده بودند، در دقیقه 4 با گلی که ویکتور کلاسون برای سوئد زد از میهمان خود عقب افتادند، اما اولیویه ژیرو در دقیقه 16 آنها را به بازی برگرداند. بنجامین پاوار در دقیقه 36 خروس‌ها را پیش انداخت و ژیرو با زدن دومین گل خود در دقیقه 59 خیال شاگردان دیدیه دشان را از بابت پیروزی آسوده کرد.در بازی همزمان این گروه، تیم‌های ملی کرواسی و پرتغال به میزبانی کروات‌ها به میدان رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر2 پرتغال خاتمه یافت. روبن دیاس دو بار در دقیقه 52 و 90 و ژوائو فلیکس در دقیقه 60 گل‌های پرتغال را به ثمر ساندند و هر دو گل کرواسی هم توسط متئو کواچیچ در دقایق 29 و 65 رقم خورد. ضمن اینکه کرواسی از دقیقه 51 با اخراج مارکو روگ 10 نفره به کار خود ادامه داد.با این نتایج در جدول گروه 3 لیگ A، فرانسه 16 امتیازی شد، پرتغال با 13 امتیاز در رده دوم باقی ماند. تیم‌های کرواسی و سوئد هم هر دو با سه امتیاز و به خاطر نتایج بازی‌‌های رودررو به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار گرفتند و به این ترتیب سوئد به لیگ B سقوط کرد.

نتایج سایر گروه‌ها و وضعیت جدول آنها را در زیر مشاهده می‌کنید:
گروه یک لیگ C
مونته‌نگرو 4 - قبرس صفر
لوکزامبورگ صفر - آذربایجان صفر
*مونته‌نگرو با 13 امتیاز به‌عنوان تیم اول گروه به لیگ B صعود کرد. لوکزامبورگ با 10 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و آذربایجان با شش امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. قبرس نیز با چهار امتیاز در قعر جدول قرار گرفت و به لیگ D سقوط کرد.
گروه یک لیگ D
مالت یک - جزایرفارو یک
آندورا صفر - لتونی 5
*جزایرفارو با 12 امتیاز به‌عنوان تیم اول به لیگ C صعود کرد. مالت با 9 امتیاز در رده دوم قرار گرفت، لتونی با هفت امتیاز سوم شد و آندورا با دو امتیاز قعرنشین ماند.
گروه 2 لیگ D
جبل‌الطارق یک - لیختن‌اشتاین یک
* جبل‌الطارق با هشت امتیاز و به‌عنوان تیم اول گروه به لیگ C‌ صعود کرد. لیختن‌اشتاین با پنج امتیاز دوم شد و سن‌‌مارینو با دو امتیاز در رده سوم ایستاد.


کد مطلب: 241648

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/241648/شکست-تحقیرآمیز-آلمان-شب-پیروزی-پرتغال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir