به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۲۴۱۷۱۴

واکنش کی‌روش به شکست سنگین کلمبیا

واکنش کی‌روش به شکست سنگین کلمبیا
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا بعد از باخت سنگین تیمش مقابل اکوادور از هواداران کلمبیا درخواست کرد صبور باشند.در یکی از دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای لاتین، تیم ملی فوتبال کلمبیا برابر اکوادور با نتیجه سنگین یک به ۶ شکست خورد.کارلوس کی روش سرمربی کلمبیا که سابقه کار در تیم ملی ایران را هم دارد، بعد از دو باخت پیاپی با کلمبیا (برابر اروگوئه و اکوادور) به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
کی روش بعد از شکست سنگین برابر اکوادور همانند بازی قبل از عملکرد بازیکنان تیمش دفاع کرد و مسئولیت این باخت را بر عهده گرفت.سرمربی کلمبیا گفت: فکر می‌کنم امروز وقت آن است که درباره اکوادور صحبت کنیم. ما مسابقات مقدماتی را خوب شروع کردیم اما نتایج بدی در دو بازی اخیر گرفتیم. بازیکنان کلمبیا لایق این وضعیت نیستند. من مسئول این نتایج هستم. بازیکنان کمک زیادی به کلمبیا کرده‌اند. آنها همان کسانی هستند که برای فردا شکوه به ارمغان می‌آورند. از هواداران خواستار صبر و درک هستیم.وی در بخشی از صحبت‌هایش یادآور شد: اگر بخواهیم از مزایای تیم کلمبیا صحبت کنیم باید بگوییم تیم ما خوب دفاع می‌کند اما در دو بازی اخیر گل‌های زیادی دریافت کرده‌ایم.کی روش تاکید کرد: مطمئن هستم که امکان تغییر در بازی‌های بعد وجود دارد. بازیکنان در باشگاه‌های خود کار خواهند کرد. آنها از نتیجه دو بازی اخیر آسیب دیده‌اند. همه تلاش می‌کنیم تا پیشرفت کنیم و در شرایط خوبی قرار بگیریم. مهتمرین چیز این است که بازیکنان کلمبیا از نظر ذهنی و فنی بازیابی شوند. مطمئنم آنها برای بازی‌های ماه مارس قدرتمند بر می‌گردند.
برچسب ها: کارلوس کی‌روش
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها