کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حقایقی در مورد مگی، همسر محمد صلاح

28 آبان 1399 ساعت 15:44


بر خلاف همسران دیگر بازیکنان معروف فوتبال، مگی صلاح همسر محمد صلاح مهاجم بنام لیورپول نه تنها به مصاحبه تن نمیدهد بلکه در شبکه های اجتماعی هم حضور چندانی ندارد. با این حال ما بیوگرافی کوتاهی در مورد این همسر محجوب برایتان در زیر آورده ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.
 
به نقل از اسپورت موب  نام اصلی مگی صلاح در واقع مگی صادق است. او در سال 1994 در همان روستای محل تولد محمد صلاح (روستای ناگریگ در مصر) به دنیا آمد و در حال حاضر 26 سال سن دارد. مگی یک خواهر دوقلو به نام موهاب و دو خواهر دیگر به نام های ماهی و میرام هم دارد. میگویند مگی دارای مدرک دانشگاهی بیوتکنولوژی است اما هنوز صحت این موضوع کاملا مشخص نشده. با اینکه مگی در شبکه های اجتماعی حضوری ندارد اما یک حساب کاربری اینستاگرم به نام اوست که البته فقط  به نام اوست و گویا این حساب کاربری ارتباطی با او ندارد.
 
مگی و محمد صلاح دوران ابتدایی خود را در یک مدرسه گذرانده اند و اتفاقا اولین آشنایی آنها با هم نیز در همین مدرسه بوده است. این دو در نهایت در دسامبر سال 2013 با هم ازدواج کردند و یک سال بعد صاحب یک دختر شدند که نام او را ماکا گذاشتند. با وجود اینکه مگی صلاح از حضور در شبکه های اجتماعی و مصاحبه پرهیز میکند اما معمولا در بازی هایی که شوهرش در آن حضور دارد در بین تماشاچیان و در حال تشویق (البته با حجاب کامل اسلامی) دیده شده است.
 
هر چند مگی صلاح از حضور در اجتماع پرهیز میکند اما چند بار در کنار شوهرش در جشن های مختلف فوتبالی دیده شده است از جمله جشن کفش طلایی لیگ برتر انگلیس در فصل 18/2017، جشن بهترین بازیکن قاره آفریقا که توسط  کنفدراسیون فوتبال آفریقا برگزار شد و جایزه آن به محمد صلاح داده شد و جشن قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019.
 
بر خلاف همسران دیگر بازیکنان معروف فوتبال همچون رونالدو که در شبکه های اجتماعی حضور فعال دارند و به قول معروف به سبک امروزی لباس میپوشند همسر محمد صلاح به اسلام و مبانی آن به شدت پایبند است و حتی هر موقع بتواند به روستای محل زندگی اش نیز سر میزند و به دخترانی که میخواهند ازدواج کنند و کلا خانواده های فقیر کمک میکند. سبک زندگی او با وجود تمام شهرتی که شوهرش دارد همچنان ساده مانده است و بخشی از این سادگی را دوری از توجه بیش از حد رسانه ها تشکیل میدهد. با این وجود هنوز هم مگی صلاح به خاطر شرکت در جشن های فوق مورد انتقاد قرار گرفته است.
 
هر چند مگی صلاح علاقه ای ندارد که دیگران از زندگی شخصی او مطلع شوند اما مطالبی راجع به زندگی شخصی او و محمد صلاح منتشر شده از جمله اینکه این زوج هر ساله در ماه رمضان به روستای محل زادگاه شان میروند و به روستاییان کمک میکنند. این کمک شامل خرید لوازم خانگی برای خانواده های مستمند و شرکت در برنامه های خیرخواهانه میشود.
 
با وجود آنکه مگی صلاح حضوری در شبکه های اجتماعی ندارد اما شوهرش محمد صلاح گاها تصاویری را هم از خود و هم از زندگی مشترک شان در اینستاگرم به اشتراک میگذارد که از جمله آنها میتوان به تصویری اشاره کرد که محمد و مگی صلاح را در تعطیلات نشان میدهد. در این تصویر مگی و دخترش مکه با لباس های صورتی جلوی درختان نخل ایستاده اند.
 
داستان عشق محمد و مگی صلاح از ده سال پیش آغاز شد و سه سال بعد یعنی در 17 دسامبر 2013 به ازدواج این دو انجامید یعنی دقیقا زمانی که محمد صلاح داشت به تدریج در فوتبال اروپا به شهرت میرسید. مراسم عروسی آنها در همان روستان محل زادگاه شان برگزار شد و تقریبا تمام روستاییان به اضافه چند خواننده معروف مصری به نام های حمادا هلال، سعد الصغیار و عبدل باسط حمودا در آن شرکت کردند. عمده هدایای روستاییان به مگی و محمد صلاح وسایلی بود که برای زندگی آینده شان به آنها احتیاج داشتند. آنها بعد از ازدواج به شهر مرسیساید در شمال غربی انگلستان مهاجرت کردند.
 
یک سال بعد از این ازدواج یعنی در سال 2014 ماکا به دنیا آمد. همانطور که میبینید نام دختر مگی و محمد صلاح از نام شهر مقدس مسلمین مکه گرفته شده است. ماکا در واقع تلفظ انگلیسی مکه است و ضمنا به این دلیل انتخاب شده که نام او و نام شهر مکه با هم اشتباه نشود. زمانی که ماکا به دنیا آمد محمد صلاح هنوز قراردادی با لیورپول امضا نکرده بود و همچنان در چلسی بازی میکرد. بر خلاف مگی که سعی میکند ماکا را نیز مانند خود محجوب بار بیاورد محمد صلاح معمولا عکس های خود و دخترش را در حال بازی در پارک، خانه یا ساحل دریا به اشتراک میگذارد. گفتنی است حساب کاربری اینستاگرم محمد صلاح در حال حاضر 13.7 میلیون دنبال کننده (فالوور) دارد.
 
محمد صلاح تا به حال گل های زیادی را برای لیورپول به ثمر رسانده است (81 گل در 116 مسابقه لیگ) تا آنجا که حتی برخی از طرفداران لیورپول اذعان داشته اند که اگر صلاح  گل های بیشتری برای لیورپول بزند به دین اسلام خواهند گروید!  محمد و مگی صلاح هر دو جزء مسلمانان معتقد هستند و شاید بتوان نمود ظاهری این اعتقاد را علاوه بر کمک های بی وقفه به مردمان روستای محل زندگیشان در رفتارشان نیز دید. مگی صلاح هیچ موقع بدون حجاب در جمع ظاهر نشده و محمد صلاح هم بعد از زدن گل هایش به حالت سجده از خداوند تشکر میکند.
 
محمد صلاح یکی از طرفداران حقوق زنان است. او در مصاحبه ای با یکی از وبسایت های خبری اذعان داشت: "من فکر میکنم حقوق زنان مهمترین چیز است. فکر میکنم چیزی است که در خاورمیانه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. منظور این نیست که در خاورمیانه با زنها بدرفتاری میشود بلکه انعطافش وجود دارد که با آنها خیلی بهتر رفتار شود. این دیگر به فکر ما و به عمل ما بستگی دارد."
 
 
 
 


کد مطلب: 241781

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/241781/حقایقی-مورد-مگی-همسر-محمد-صلاح

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir