به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۲۴۲۰۶۶
فاکس‌نیوز:

اگر اظهارات وکلای ترامپ صحت داشته باشد بزرگترین جنایت تاریخ آمریکا اتفاق افتاده است

اگر اظهارات وکلای ترامپ صحت داشته باشد بزرگترین جنایت تاریخ آمریکا اتفاق افتاده است
گروه بین‌الملل: شبکه فاکس‌نیوز که در کنار شبکه نیوزمکس یکی از اندک رسانه‌های متمایل به جمهوری‌خواهان و دونالد ترامپ به شمار می‌روند در تحلیلی مفصل از کنفرانس خبری دیروز تیم حقوقی دونالد ترامپ نوشت: اگر اظهارات رودی جولیانی و سیدنی پاول «دو عضو شاخص تیم حقوقی دونالد ترامپ» مبنی بر اینکه میلیون‌ها رای با دستکاری نرم‌افزار دستگاههای شمارش دومینیون جابجا شده، باید تایید و اقرار کنیم دموکراسی ما نابود شده است، و این چیز کوچکی نیست. اگر اینگونه باشد که این انتخابات توسط مجموعه‌ای از چپ‌گرایان بین‌المللی دزدیده شد و با استفاده از نرم‌افزار، میلیون‌ها رای را تغییر دادند «مهم نیست به سود چه کسی»، معنایش این است که خداحاحافظ دموکراسی آمریکا. زیرا در دموکراسی، «رای مردم» حرف اول را می‌زند، حال اگر میلیون‌ها رای را با کلاهبرداری بتوان جابجا کرد یعنی مرگ دموکراسی. فرقی ندارد به ضرر بایدن باشد یا به ضرر ترامپ. اگر سیدنی پاول بتواند این ادعایش که «وقتی سرانجام تقلب کشف شود، ترامپ حداقل 80 میلیون رای داشته زیرا نرم افزارهای تقلبی در این انتخابات حدود هفت میلیون رای را به سرقت بردند.» را در دادگاه اثبات کند باید صراحتا اقرار کنیم سیاستمداران کلاه‌بردار حرفه‌ای و فاسد با کمک رسانه‌هایشان، دموکراسی چند قرنه ما را به نابودی کشاندند.

اظهارات تیم حقوقی دونالد ترامپ در کنفرانس خبری
رودی جولیانی:
کمتراز چند هفته پیش، جو بایدن گفته بود که بهترین تیم رأی‌دهندگان تقلبی را در دنیا دارد، آن‌ها خیلی خوب بودند، اما ما آن‌ها را گیر انداختیم.
‏بیش از ۶۰ شاهد زنده و قسم خورده تنها در پیتزبورگ پنسیلوانیا برای دادگاه آماده شهادت هستند.
بیش از ۶۸۸ هزار رأی تقلبی تنها در پنسیلوانیا به نفع بایدن شمارش شده است.
در سطح شهر میشیگان کامیون‌های حمل غذا را که از آنها برای نقل و انتقال آرای بایدن استفاده شده توسط دوربین‌های ترافیک در محل اخذ آرا کنترل کردیم.
هر جا دموکرات‌ها احساس می‌کردند از آرای ترامپ عقب افتاده‌اند هر رای بایدن را چندین بار حساب می‌کردند در شهر پیتزبورگ ۱۵ هزار بار این تقلب دیده شده است.
در ایالت ویسکانسین در شهر مدیسن آرای شمارش شده خیلی بیشتر از واجدین شرایط رای در آن شهر بوده بیش از دو برابر جمعیت حتی با شمارش کودکان!
ایالت نیو مکزیکو و ویرجینیا هم به لیست شکایت خود اضافه کرده ایم. همچنین شواهد گسترده از فساد دموکرات‌ها در نوادا و اریزونا هم داریم.
اجازه نمی‌دهیم سیستم شمارش آرا ، آمریکای ما را به ونزوئلایی دیگری تبدیل کند. ترامپ برنده شده و بایدن این پیروزی را دزدیده است.
ما این شواهد را در دادگاه نشان خواهیم داد و پرونده خود را اثبات خواهیم کرد. تمام این مدارک را نمی‌توان در یک مصاحبه یک ساعته رونمایی کرد.
سیدنی پاول دیگر عضو تیم حقوقی ترامپ هم گفت:
ما مرعوب نمی‌شویم و کوتاه نمی‌آییم. آمریکا را پس می‌گیریم. این گندکاری را جمع خواهیم کرد. پرزیدنت ترامپ پیروز این انتخابات است. ترامپ حداقل 80 میلیون رای داشته زیرا نرم افزارهای تقلبی در این انتخابات حدود هفت میلیون رای را به سرقت بردند.
 
برچسب ها: دونالد ترامپ

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۵:۱۹
مثل روز روشنه دموکرات‌های دغل باز که از روز اول رییس‌جمهور شدن ترامپ، قصد استیضاح و برکناری‌آش را داشتند، با مافیای رسانه ای خود شامل سی ان ان و دهها شبکه و روزنامه معروف دیگر آمریکایی و با حمایت اروپایی ها و چینی‌ها و کمونیست‌ها، آرای ترامپ را مثل آب خوردند و دزدیدند (369928)
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۶:۴۰
مث روز روشنه ارز داری ... تا هفته بعد نگه دار شاید گرونشه و گرنه تسلیت ... (369929)
هموطن
United States
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۰۹:۴۵
دمکراتها = اصلاح طلبها (369940)
مهدی مختاری 291
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۹:۲۸
مردم آمریکا باید در کشورشان جنگ داخلی راه بیندازند. (369930)
مردم
Europe
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۰۰:۳۷
جالبه دموکرات ها رو چپ میدونن و ترامپ رو لیبرال ، این خودش بزرگترین توهین به لیبرالیسم هستش ، بعدش در امریکا ۲۴۰ سال هستش که انتخابات برگزار میشه ، حتی چهارسال پیش هم ترامپ با همین سیستم انتخاباتی پیروز شد ، الان که باخته شد تقلب ! از زمانی که ترامپ شد ازادیخواه و لیبرال ، لیبرال دمکراسی مرد ! خواهشا از ترامپ قهرمان نسازید ، هیچ رییس جمهوری مثل ترامپ به چینی ها خدمت نکرده ، جالبه در اکثر دادگاها ادعاشون رد شده ، هر هفته دارن وعده هفته بعد رو میدن ! دست از این اخبار زرد بردارید .با باختن ترامپ یکم به بازارها ارامش برگشته هی از ترامپ نگین . (369934)
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۶:۴۵
بایدن یا ترامپ فرقی به حال مردم امریکا نمی کنه
کشورهای بدبختی مثل ایران و ونزوئلا ......دلارشون بالا پایین میشه (369965)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها