به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۲۴۲۱۰۹

کرونا، جان دانش‌آموز بجنوردی را گرفت

کرونا، جان دانش‌آموز بجنوردی را گرفت
گروه جامعه: فرزانه افسری، دانش‌آموز پایه دوازدهم شهر بجنورد، بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت.مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد جمعه‌شب با تایید این مطلب به خبرنگار گفت: خانم افسری، دانش آموز شاهد نجابت در مرکز استان به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.محمد امیری اظهار داشت: درگیری این جوان به کرونا، به صورت خانوادگی بوده است، به گونه ای که اخیرا پدربزرگ وی بر اثر کرونا جان باخته بود و پدر وی نیز مبتلا به کووید ۱۹ شده است.وی با اشاره به تعطیلی مدارس، تاکید کرد: ابتلای این نوجوان به کووید ۱۹ ارتباطی به حضور وی در مدرسه ندارد.مسوولان خراسان شمالی آمار دقیقی از میزان ابتلای معلمان و دانش آموزان به ویروس کرونا ارائه نمی کنند.پیش از این، مریم اربابی، معلم گرمه ای بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده بود.
۱۸۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار آموزشگاه خراسان شمالی تحصیل می کنند.خراسان شمالی از مردادماه، در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و در هفته های اخیر شمار فوتی ناشی از این ویروس افزایش یافته است.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها