کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای روحانی! اکنون وقت حساب است

1 آذر 1399 ساعت 9:33


گروه سیاسی: روزنامه جوان در یادداشتی از سخنان اخیر رئیس جمهور انتقاد کرد و نوشت: رئیس جمهور محترم گویی فراموش کرده‌اند که رقابت‌های انتخاباتی سال ۹۶ گذشته و اکنون در میتینگ انتخاباتی نیست که شعار می‌دهد بلکه اکنون در مقام ریاست جمهوری در پاستور نشسته و باید پاسخگوی وعده‌های خود باشد. او که می‌گفت: «کاسبان تحریم بدانند که تحریم‌ها برداشته شده و دیگر باز نمی‌گردد.» اکنون باید بگوید چرا تحریم‌ها برداشته نشد و بلکه تشدید شد!
افکار عمومی از یاد نبرده که دولت سرخوش از برجام چگونه پیروزمندانه همه منتقدان خود را با شدیدترین توصیف‌ها نواخت و برخی تا ۴۰ توصیف از روحانی علیه منتقدان را شمارش کردند که کم‎سواد، بی‎دین، بی‎شناسنامه، مستضعف فکری، متوهم، بزدل، عقب مانده، لرزان، عصر حجری و هوچی باز فقط بخشی از این تعابیر است.
آقای رئیس جمهور! هفت سال زمان کمی برای پیشرفت و توسعه سیاسی کشور و تلاش برای رفع وابستگی کشور به بیگانه نبود، اما هرگاه نقدی بر جهت‌گیری‌های دولتی که قرار بود «تدبیر» کند و «امید» بیافریند، وارد شد، با همین اتهامات و تعابیر تخطئه شد. سال‌هاست از زمان انشا گذشته و اکنون وقت حساب است. حسابی که اگر قابل‌اندازه‌گیری و ملموس برای مردم نباشد، به تعبیر آقای جهانگیری معاون اولتان، سیاستمداران را ادب خواهد کرد. انتخابات ۱۴۰۰ می‌تواند نوعی حساب کشی از هشت سال مدیریت دولت برآمده از اصلاحات باشد.


کد مطلب: 242129

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/242129/آقای-روحانی-اکنون-وقت-حساب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir