کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دورخیز عروس دونالد ترامپ برای کسب کرسی سنا

1 آذر 1399 ساعت 14:59

گروه بین‌الملل: لارا ترامپ که از چهره‌های اصلی کارزار انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا بود، بخت خود را برای ورود به مجلس سنا از ایالت کارولینای شمالی در انتخابات ۲۰۲۲ می‌آزماید.


به گزارش نیویورک تایمز، لارا همسر اریک ترامپ، پسر دوم دونالد ترامپ است و در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا مسئولیت تامین محتوای تبلیغات در فضای آنلاین را بر عهده داشت. با وجود ناکامی خاندان ترامپ برای چهار سال اقامت بیشتر در کاخ سفید و در شرایطی که تصور می‌شد رئیس جمهوری آمریکا یا دخترش ایوانکا برای انتخابات دوره آینده نامزد شوند، این عروس خانواده بود که گوی سبقت را از دیگران ربود. لارا ترامپ ۳۸ ساله مربی شخصی و تهیه‌کننده تلویزیون است و از شش سال پیش عروس خانواده ترامپ شده است. برخی افراد نزدیک به ترامپ‌ها گفته‌اند لارا می‌خواهد سال ۲۰۲۲ از زادگاهش کالیفرنیای شمالی نامزد انتخابات سنا شود و جای خالی سناتور ارشد جمهوریخواه ریچار بر را پر کند که در آستانه بازنشستگی است. لارا در این ایالت چهره‌ای سرشناس و محبوب است و شاید بتواند در ۴۰ سالگی نماینده آنها در سنا بشود.

لارا همسر اریک ترامپ 
این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند ترامپ بزرگ اگر از کاخ سفید خارج شود، چهار سال دیگر دوباره برای پس گرفتن قدرت تلاش می‌کند. ایوانکا ترامپ هم شاید بخواهد شهردار نیویورک شود و نکته جالب اینکه پسران ترامپ یعنی دانلد کوچک و اریک هنوز برای ورود مستقل به عرصه سیاست تصمیم نگرفته‌اند و بیشتر وقت و توان خود را برای سر و سامان دادن به کسب و کار پدر در سازمان ترامپ صرف می‌کنند.
 


کد مطلب: 242245

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/242245/دورخیز-عروس-دونالد-ترامپ-کسب-کرسی-سنا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir