به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۲۴۲۲۸۷

اولین حضور ثابت پدیده انگلیسی در بایرن

اولین حضور ثابت پدیده انگلیسی در بایرن
گروه ورزشی: بایرن مونیخ در غیاب 4 بازیکن اصلی خود مقابل وردربرمن به میدان می‌رود.باوارایی‌ها در این بازی 4 بازیکن اصلی خود را در ترکیب اصلی ندارد.زوله مدافع بایرنی‌ها به دلیل مشکلات عضلانی در ترکیب مونیخ قرار ندارد.
کیمیش که دچار مصدومیت طولانی مدت شده است و از ترکیب بایرن دور است. دو بازیکن تولیسو و آلفونسو دیویس هم در ترکیب باوارایی‌ها غایب هستند تا فلیک بدون 4 بازیکن اصلی خود وارد میدان شود.فلیک در ترکیب امروز خود از جمال موسیالا رونمایی کرد و این بازیکن برای اولین بار در این فصل با پیراهن بایرن مونیخ در ترکیب اصلی به میدان می‌رود.موسیالا نوجوان انگلیسی در اولین بازی بایرن در این فصل مقابل شالکه بازی کرد و موفق به گلزنی هم شد.
وی با گلی که به ثمر رساند به عنوان جوان ترین بازیکن در تاریخ باشگاه بایرن که موفق به گلزنی شده است، شناخته شد.داگلاس کاستا ستاره برزیلی هم در ترکیب اصلی بایرن به میدان می‌رود.ترکیب بایرن: نویر،‌پاوارد، مارتینز، لواندوفسکی، کاستا،‌بواتنگ، هرناندز، مولر، آلابا، کومان و موسیالا.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها