به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۲۴۲۴۳۸

باید برگزاری متمرکز لیگ برتر را قبول کنیم

باید برگزاری متمرکز لیگ برتر را قبول کنیم
گروه ورزشی: وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان معتقد است در شرایط فعلی باید برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ برتر فوتسال تن داد.وحید شمسایی سرمربی گیتی پسند اصفهان در مورد وضعیت این تیم و زمان برگزاری لیگ برتر فوتسال گفت: من یکی از کسانی هستم که به لحاظ فنی و مادی دوست دارم بازی‌های لیگ برتر رفت و برگشت برگزار شود و با هیجان و تماشاگر همراه باشد اما با توجه به شرایط کنونی و وضعیت بیماری کرونا برای سربلندی فوتسال باید این شرایط را تحمل کنیم و به برگزاری متمرکز بازی‌ها تن دهیم.شمسایی ادامه داد: از مربیان و مدیران خواهش می کنم که کارشناسی صحبت کنند. الان به جز فوتبال که در فضای باز برگزار می شود سایر رشته ها لیگ خود را به صورت متمرکز برگزار می‌کنند و اگر سازمان لیگ قصد دارد بازی‌های فوتسال را هم متمرکز برگزار کند باید همکاری شود.سرمربی گیتی پسند در مورد مزایای برگزاری لیگ به صورت مجتمع تاکید کرد: بازی در این شرایط به لحاظ اقتصادی کم هزینه تر است ضمن اینکه در بحث پخش مستقیم نیز در طول چند روز بازی‌های تیم‎‌ها پخش می شود و تبلیغات خوبی صورت می گیرد.در مورد هزینه های تست کرونا هم لازم نیست تیم ها هر هفته تست بدهند و برای این بازی‌ها می‌توان با یک یا دوبار تست مسابقات را پشت سر گذاشت.

شمسایی در مورد اینکه یک بازیکن با مصدومیت در بازی‌های مجتمع کل مسابقات تیم خود را از دست می دهد اذعان داشت: شش تا هشت بازی در مرحله اول برگزار می شود و بازی‎های برگشت هم هست.یک بازیکن شاید این بازی‌ها را از دست بدهد کما اینکه در لیگ به شیوه قبل هم احتمال دارد هفته های زیادی را از دست بدهد و در همه جهان اینطور هست. رونالدو به خاطر کرونا بازی مقابل بارسا را از دست داد و کسی نگفت چرا این اتفاق افتاد چراکه در دنیا مرسوم است.وی افزود:هر تیم شش هفت بازیکن امید هم دارد و فکر نمی‌کنم تیم‌ها مشکلی برای بازیکن داشته بانشد. اتفاقا باید از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کرد.سرمربی گیتی پسند در مورد اینکه آیا این شرایط به تیم ملی هم کمک می کند، اذعان داشت: برگزاری متمرکز بازی‌ها دقیقا الگویی مناسب برای تیم ملی است که بازیکنان بازی‌هایی پرفشار و با استراحت کم را تجربه کنند. این شیوه بیشترین سود را برای تیم ملی دارد. تیم‌های لیگ ایران به لحاظ کیفیت از تیم های آسیایی بالاتر هستند و بازیکنان ملی پوش بهترین محک را در این شرایط خواهند خورد و من به سرمربی تیم ملی اطمینان می دهم که بازیکنان با آمادگی بالا را به تیم ملی بدهم.
شمسایی در پایان گفت: بازیکنان فوتسال وضعیت معیشتی خوبی ندارند و باید زودتر این شرایط تغییر کند. تا آن مدیری که تلفن بر می‌دارد و افراد را برای برگزار نشدن لیگ تحریک می کند را رسوایش نکردم دست از این کارها بردارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها