به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۴۲۴۳۹

اشغال ۱۰۰درصدی ICU بیمارستان رازی اهواز

اشغال ۱۰۰درصدی ICU بیمارستان رازی اهواز
گروه جامعه: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر محدودیت تخت برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در اهواز وجود ندارد و تعداد تخت‌های پیش‌بینی‌شده در بیمارستان‌های رازی و گلستان پاسخگوی مراجعه‌کنندگان است.دکتر فرهاد سلطانی با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان‌های پذیرش‌کننده کرونا در خوزستان، اظهار کرد: شرایط بیمارستان‌های پذیرش‌کننده کرونا در خوزستان بد نیست؛ هر چند اشغال تخت ICU در این بیمارستان‌ها در اهواز ۱۰۰ درصد است اما در دیگر بیمارستان‌های خوزستان ظرفیت پذیرش وجود دارد.
وی افزود: در سه چهار روز گذشته روند مراجعه به بیمارستان رازی اهواز تقریبا کمتر شده و شرایط بد نیست. اعمال محدودیت‌های جدید کرونا نیز به بهتر شدن شرایط کمک خواهد کرد.سرپرست معاونت درمان دانشگاه  علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هر چند حدود دو هفته پیش شاهد محدودیت تخت برای پذیرش بیماران در بیمارستان رازی اهواز بودیم اما در حال حاضر محدودیت تخت برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در اهواز وجود ندارد و تعداد تخت‌های پیش‌بینی‌شده در بیمارستان‌های رازی و گلستان پاسخگوی مراجعه‌کنندگان است.سلطانی بیان کرد: همچنان تخت‌های ICU بیمارستان رازی اهواز پر است اما وضعیت به گونه‌ای است که با جابه‌جا شدن بیماران، پذیرش بیماران جدید در بخش مراقبت‌های ویژه انجام می‌شود و فعلا نیازی به گسترش تخت ICU نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها