به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۲۴۲۴۴۹

اصناف متخلف، سریعا پلمب می‌شوند

اصناف متخلف، سریعا پلمب می‌شوند
گروه جامعه: سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به همکاری بیش از ۸۰ درصد اصناف در اجرای محدودیت‌های کرونا، گفت: تذکر و راهنمایی به اندازه کافی داده شده است و این بار دیگر با کسی تعارف نداریم و با جدیت برخورد می‌شود و به محض مشاهده بازگشایی مغازه‌ای که نباید فعالیت کند، سریعا پلمب می‌شود.رضا نجاتی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید در خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه اجرای محدودیت‌های جدید کرونا به خوبی در حال انجام است؛ بیش از ۸۰ درصد اصناف همکاری خوبی داشته‌اند و متحمل سختی‌هایی شده‌اند که از مردم خوب خوزستان، هم تشکر می‌کنیم و هم معذرت می‌خواهیم.وی افزود: تعدادی از اصناف در برابر اجرای مصوبات مقاومت کردند که پلمب شدند و تعدادی نیز به دستگاه قضایی معرفی شدند. تذکر و راهنمایی به اندازه کافی داده شده است و این بار دیگر با کسی تعارف نداریم و با جدیت برخورد می‌شود و به محض مشاهده بازگشایی مغازه‌ای که نباید فعالیت کند، سریعا پلمب می‌شود و در صورت نیاز به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد؛ به کسی که به سلامتی مردم رحم نمی‌کند رحم نمی‌کنیم.سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی اصناف و بازار برای ما سخت است اما سلامتی، مهم‌تر است و برای سلامتی مردم مجبور به اتخاذ تصمیم شدیم زیرا مشاهده افزایش ابتلا و خدای‌ناکرده جان باختن شهروندان، سخت‌تر است.وی تصریح کرد: انتظار می‌رود این همکاری خوب مردم ادامه یابد؛ با همکاری همه آحاد جامعه قطعا زنجیره انتقال ویروس قطع خواهد شد.
نجاتی با اشاره به محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد، گفت: ترددها کاهش یافته اما از مردم می‌خواهیم بیشتر به این موضوع توجه کنند و دید و بازدیدهای خانگی را تمام کنند؛ قطعا در صورت تردد در این ساعات پلیس با آن‌ها برخورد می‌کند. وی افزود: مدارس، مراکز آموزشی و اماکن ورزشی نیز در اهواز و کارون کاملا تعطیل هستند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به اهواز ممنوع و خروج خودروهای با پلاک اهواز به خارج از اهواز ممنوع است. کارکنان سازمان‌هایی که ماموریت ضروری برای خارج شدن از شهر را دارند، می‌توانند با کارت شناسایی، برگه ماموریت و گواهی صادرشده از اداره با درج شماره خودرو از شهر خارج شوند. افرادی که در اهواز سکونت دارند اما محل کار آن‌ها خارج از اهواز است نیز می‌توانند با کارت شناسایی و گواهی صادرشده از سوی محل خدمت، تردد کنند.وی گفت: برای تردد خودروهای دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، اورژانس و ... می‌توانند با کارت شناسایی و گواهی از محل خدمت تردد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها