به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰
 
۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۴۲۵۸۸

لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران چیست + اطلاعات تماس واردکنندگان اصلی

گروه کسب و کار:
دنبال شرکت و یا بازرگانی برای انجام امور واردات از چین و دیگر کشور‌ها هستید ؟ جای درستی امدید‌، بازرگانی آسان تجارت یکی از بزرگ ترین شرکت‌ها در زمینه واردات انواع تجهیزات و ماشین آلات صنعتی می‌باشد و تجربه بسیار بالایی در این زمینه دارد و می‌تواند برای شما عزیزان که می‌خواهید کار خود را گسترش بعنوان چراغ در تاریکی باشد‌.
بازرگانی آسان تجارت کاملا شناخته شده و معتبر می‌باشد و کلیه امور واردات از کشور چین و یا دیگر کشور‌های اروپایی و آسیایی انجام می‌دهد‌.



بهترین کالا برای واردات چیست ؟
بازرگانی اسان تجارت یکی از شرکت‌های انجام امور وارداتی می‌باشد‌، شرکت آسان تجارت چه اموری را برای مشتریان خود انجام می‌دهد ؟
آسان تجارت تمامی امور واردات کالا از کشور‌های اروپایی و اسیایی را به صورت کامل انجام می‌دهد و شما مشتریان عزیز می‌توانید با ثبت سفارش در اسان تجارت بخشی از این مجموعه باشید‌.
آسان تجارت علاوه بر این مورد تمامی امور ترخیص کالا از گمرکات ایران را انجام می‌دهد یعنی شما دیگر نگران این بخش از کار خود نیستید و به راحتی سفارش خود را تحویل می‌گیرید‌.
آسان تجارت یکی از ویژگی‌های مهمی که دارد این است که حمل و نقل و امور کارگو را خود انجام می‌دهد و در کم ترین زمان ممکن سفارش را به دست شما می‌رساند‌، علاوه بر ان اسان تجارت حمل و نقل خود را به صورت گسترده در تمامی رده انجام می‌دهد یعنی حمل و نقل هوایی / دریایی و زمینی را انجام می‌دهد و تمامی این کار‌ها برای راحتی مشتریان و جلب رضایت مشتری می‌باشد‌، چون رضایت مشتری یکی از مهم ترین بخش‌های بازرگانی آسان تجارت می‌باشد‌.
در بخش وبلاگ اسان تجارت می‌توانید تمامی ماشین الات و کالا‌هایی که اسان تجارت از کشور‌های مختلف وارد می‌کند و ثبت سفارش قبول می‌کند را ببینید و مقاله‌ها را مطالعه کنید‌، اسان تجارت برای اعتماد بیشتر و راحتی مشتریان‌، مقاله‌های مفید اماده کرده است تا مشتریان با مطالعه ان‌ها اطلاعات بیشتری نسب به واردات و کاری که می‌خواهند انجام دهند داشته باشند‌.



صفر تا صد واردات کالا با حداقل سرمایه
 واردات‌،خرید‌،حمل و ترخیص‌،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای
منبع یابی‌،تولید کنندگان و فروشنده‌های چین و عقد قرارداد واردات بصورت عمده و خرده 
کارگو درگوانجو، شنزن،ایوو،شانگهای
تحویل گرفتن کالا و شمارش از ساپلایر‌های چینی
ارائه مترجم فارسی زبان مسلط به فرهنگ تجاری کشور چین به هنگام بازدید از نمایشگاه‌ها،کارخانجات ومذاکره وعقد قرارداد
انبارداری وبسته بندی وارسال کالا بصورت خرده بار(LCL)  و بار کامل کانتینر( FCL)  بسمت بنادر ایران ودبی 
پیک آپ محموله‌ها وانجام آماده سازی برای حمل
حمل هوایی کارگو واکسپرس کلیه کالاها
بازرسی کالا درمبدأ وصدور گواهی بازرسی کالا C.O.I
حمل هوایی از گوانجو به فرودگاه امام خمینی ودبی
حمل دریایی کلیه کالا‌ها بصورت FCL و LCL از تمامی بنادر چینی به مقصد ایران ودبی
انجام ترخیص کالا از کمرگ چین و ترانزیت کالا
خرید از وب سایت‌های Alibaba‌، Aliexpress، Taobao و ….   

بازرگانی آسان تجارت از کدام کشور‌ها واردات انجام می‌دهد ؟
بازرگانی اسان تجارت از کشور‌های بسیاری عمل واردات را انجام می‌دهد که می‌توان برای مثال به چندین مورد اشاره کرد‌.
واردات از کشور چین : آسان تجارت واردات و انجام کلیه امور کارگو و واردات را از چین به ایران به صورت مستقیم انجام می‌دهند و شما مشتریان عزیز می‌توانید انواع دستگاه‌ها و ماشین الات صنعتی و حتی برخی خط تولید‌ها را نیز ثبت سفارش کنید‌.
واردات از کشور المان : اسان تجارت علاه بر واردات از کشور‌های اسیایی‌، واردات از کشور‌های اروپایی را نیز به صورت کاملا مستقیم انجام می‌دهد که یکی از این کشور‌ها کشور المان می‌باشد که می‌توانید انواع ماشین الات صنعتی را سفارش دهید‌.
واردات از کشور ترکیه : واردات از کشور ترکیه را نیز شرکت اسان تجارت انجام می‌دهد و می‌توانید انواع ثبت سفارش‌ها را انجام دهید‌.
علاوه بر این موارد‌، شرکت اسان تجارت تمامی مراحل را از عقد قرارداد گرفته تا تحویل سفارش را به عهده خود می‌گیرد و تمامی مراحل از نظیر ( ثبت سفارش / حمل و نقل / ترخیص و‌.‌.‌. ) را انجام می‌دهد و شما دیگر لازم نیست درگیر کار‌های کارگو و یا ترخیص شوید‌، این یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی‌های بازرگانی آسان تجارت می‌باشد که باعث می‌شود متفاوت باشد‌.



بازرگانی آسان تجارت با دارا بودن حساب‌های بانکی در بانک کونلون چین Kunlun bank  آمادگی دارد کلیه حوالجات  وارده به (یورو‌، یوان)  این بانک دریافت و با کمترین نرخ روز تبدیل و پس از تبدیل به ارز مورد نیاز مقصد با کمترین کارمزد مبلغ را به مقصد مورد نیاز حواله کند.
قابل توجه تجار،بازرگانان و کلیه وارد کنندگان و صادر کنندگان کالا‌،شرکت بازرگانی آسان تجارت به اطلاع شما تجار محترم می‌رساند حواله ارزی شما را در کمترین زمان ممکن با کارمزد مناسب انجام خواهد داد.
بازرگانی آسان تجارت شما را برای ارسال مطمئن پول به سایر نقاط چین  وکارخانجات از همین طریق یاری خواهد کرد.
با توجه به مشکلات بانکی در سطح بین الملل وکشور ایران شرکت بازرگانی آسان تجارت یک شرکت ثبت شده قانونی با ایجاد حساب بانکی در کونلون بانک چین نموده است.
این شرکت با هماهنگی شما اقدام به صدور پرفرما و همچنین هماهنگی‌های گمرکی  و بانکی  از چین و مراحل ترخیص به ایران اقدام نماید.
تمامی زمان بندی‌ها و هزینه‌های مربوط به طور شفاف درقالب یک قرارداد و درکمترین حالت تنظیم شده و مشخص می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها