به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۴۲۵۹۲

عصبانیت فکری به ضرر خودش و استقلال است

عصبانیت فکری به ضرر خودش و استقلال است
گروه ورزشی: سرپرست سابق می‌گوید استقلال در دیدار مقابل فولاد مستحق شکست نبود.به گزارش ایلنا،جوادزرینچه سرپرست سابق می‌گوید استقلال در دیدار مقابل فولاد می‌توانست در همان نیمه اول کار را به اتمام برساند اما به دلیل از دست دادن تمرکز نتوانست بازی همیشگی خودش را ارائه دهد و همین باعث شد 3 امتیاز حساس را از دست بدهد.

استقلال باخت بدی را مقابل فولاد خوزستان تجربه کرد در این باره صحبت کنید.
استقلال می‌توانست در این بازی به پیروزی برسد به خصوص در نیمه اول که شرایط خیلی به سود آبی‌ها بود. آنها از موقعیت‌های به دست آمده نتوانستند خوب استفاده کنند اما فولاد توانست به خصوص در 20 دقیقه پایانی تمرکز کامل را داشته و یک 3 امتیاز باارزش را کسب کند.

سرمربی استقلال معتقد است این باخت خیلی به موقع بود و باعث می‌شود بازیکنان به خودشان بیایند.
استقلال نباید به باخت عادت کند. درست است که باختن جزئی از فوتبال است اما استقلال امسال باید قهرمان شود زیرا چند سال است که این تیم نتوانسته یک رتبه خوب کسب کند و همین باعث می‌شود که هواداران ناراحت باشند. امیدوارم که این اتفاق امسال، بعد از مدت‌ها بیفتد.

دیاباته و فرشید باقری به دلیل مسائل انضباطی فعلا از تیم کنار گذاشته شدند این رفتار درست است؟
برخورد با بی‌انضباطی خوب است اما به این هم توجه کنید که تازه هفته دوم رقابت‌های لیگ است و به این زودی‌ها نباید استقلال دچار مسائل حاشیه‌ای شود. دیاباته همیشه برای استقلال معرفت به خرج داده است.شیخ بازیکنی است که حتی در مقابل دیدار با فولاد می‌توانست مشکلات استقلال را حل کند؛ او می‌توانست در همان دقایق حضورش کفه ترازو را به نفع استقلال تغییر دهد.

خریدهای جدید استقلال در این بازی زیاد به بازی گرفته نشدند علت را در چه دیدید؟
آنهادراین بازی می تونستند کمک کندبه خصوص مهدی پور که می‌توانست در مدت‌زمان حضورش در استقلال، شرایط را تغییر دهد. البته مرادمند در این بازی به میدان رفت و به نسبت عملکرد خوبی هم داشت. متین کریم‌زاده هم نشان داد که در همان دقایق کوتاه خیلی می‌تواند به استقلال در آینده کمک کند. استقلال یک پکیج مناسب را در اختیار دارد و دست کادر فنی برای انتخاب نفرات باز است.

استقلال در ادامه باید به مصاف ماشین‌سازی برود. ارزیابیتاناز این بازی چیست؟
درست است که ماشین‌سازی در دو هفته اول نتیجه لازم را نگرفته است اما ما نباید گول نتایج این تیم را بخوریم. ماشین‌سازی در همین فصل قبل توانست در ورزشگاه آزادی، استقلال را شکست بدهد. احتمال دارد که این اتفاق امسال هم بیفتد.

 چه توصیه‌ای به محمود فکری دارید؟
فکری را در این بازی خیلی عصبانی دیدم. او باید بیشتر از گذشته روی اعصابش مسلط باشد زیرا عصبانیت او خیلی به ضرر خودش و استقلال خواهد بود.
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها