به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۴۲۵۹۷

فیلم ترسناک با فروش یک میلیونی در صدر

فیلم ترسناک با فروش یک میلیونی در صدر
گروه فرهنگی: بازار سرد گیشه‌های آمریکا موجب شد تا فیلم «عجیب و غریب» با فروش ۱.۲ میلیون دلار برای دومین هفته پرفروش‌ترین فیلم شود. کمدی ترسناک «عجیب و غریب» موفقیت هفته پیشش را تکرار کرد و در حالی که گیشه‌های سینماهای آمریکا بی‌فروغند، با فروش ۱.۲ میلیون دلار در صدر فهرست فروش جای گرفت. این فیلم از نمایش در ۲۰۵۷ سالن سینما و در طی سه روز آخر هفته (جمعه تا یکشنبه) این قدر فروخت.در این فیلم که محصولی از یونیورسال و بلوم‌هاوس است وینس وو در نقش یک قاتل سریالی و کاترین نیوتون در نقش یک دختر مدرسه‌ای بازی کرده‌اند که در اثر یک تصادف بدن‌هایشان با هم عوض شده و قاتل سریالی در پیکر دختر مدرسه‌ای می‌تواند راحت‌تر عمل کند. به این ترتیب «عجیب و غریب» در طی ۱۰ روزی که از اکرانش می‌گذرد موفق شده تا ۵.۶ میلیون دلار بفروشد.یونیورسال یکشنبه یادآوری کرد که فروش گیشه‌های آمریکا باز هم کاهش می‌یابد زیرا تعداد سالن‌ها همچنان در حال کم شدن هستند و از ۳۴۰۰ سالن سینما که هفته پیش فعال بودند، این آخر هفته حدود ۲۸۰۰ سالن به فعالیت خود ادامه دادند.در مقایسه با پرفروش‌ترین فیلم این آخر هفته یعنی «عحیب و غریب» با آخر هفته مشابه سال پیش که دیزنی «یخ‌زده ۲» را اکران کرد و ۱۳۰ میلیون دلار در گیشه‌ها فروخت، می‌توان تضاد و فاصله عظیمی را مشاهده کرد. کل فروش سینماهای آمریکا در همین آخر هفته سال پیش ۲۰۶ میلیون دلار بود.
کارشناسان سینمایی پیش‌بینی می‌کنند با افزایش مداوم ویروس در پاییز و زمستان پیش روی، سینماها باز هم شاهد کاهش بیشتری باشند. این در حالی است که اخبار دلگرم کننده برای واکسن، مانند نوری در انتهای تونل است.در عین حال فروش فیلم کمدی «جنگ با پدربزرگ» با بازی رابرت دنیرو این آخر هفته به ۷۳۷ هزار دلار رسید و دومین فیلم پرفروش در آخر هفته شد. این فیلم پس از ۴۵ روز حضور در سینماها در مجموع ۱۶.۲ میلیون دلار فروش داشته است.سومین فیلم پرفروش این آخر هفته فیلم «بگذار برود» با بازی کوین کاستنر بود که با فروش ۷۱۰ هزار دلاری این جایگاه را کسب کرد و در مجموع ۱۷ روزی که از ورودش به سینماها می‌گذرد ۷.۹ میلیون دلار فروش کرد.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها