کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لوکس‌ترین مدل بنز برای رقابت با رولزرویس

3 آذر 1399 ساعت 12:20


گروه علم و فناوری:مرسدس-بنز با عرضه مدل جدیدی از زیرمجموعه بسیار لوکسش، مایباخ، رولزرویس و بنتلی را به چالش خواهد کشید. مایباخ که براساس مرسدس-بنز کلاس S ساخته می‌شود، لوکس‌ترین ماشین این کارخانه آلمانی است و از سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.
ماشین‌های مایباخ با جلوپنجره متفاوتی که پره‌های عمودی دارد از محصولات دیگر بنز متمایز می‌شود. ظاهر ماشین با رنگ دوگانه و قطعات آب‌کروم‌کاری شده نسبت به کلاس S لوکس‌تر شده است.

اما تفاوت اصلی در داخل ماشین دیده می‌شود. ماشین ۱۸ سانتی‌متر از کلاس S کشیده‌تر و فضای عقب بیشتر شده است. صندلی‌ها پشت و پاهای سرنشینان را ماساژ می‌دهد و می‌توان آنها را به شکل تخت خواباند.
درهای عقب ماشین موتور الکتریکی دارد و می‌توان آنها را با فشار دادن دگمه یا حرکت دست باز و بسته کرد. دوربین‌هایی در سقف سرنشینان را زیر نظر دارند و خواسته آنها را با توجه به حرکت دست و بدن تشخیص می‌دهند. مثلا کمربند ایمنی در پشت صندلی مخفی شده و تنها هنگامی بیرون می‌آید که سرنشین عقب دستش را برای گرفتن کمربند به سمت شانه‌اش ببرد.
برای ایجاد فضایی آرام در ماشین، سیستمی طراحی شده که صداهای مزاحم بیرون را دریافت کرده و با ارسال فرکانسی مشابه، آن‌ها را حذف می‌کند. روبروی هر سرنشین یک نمایشگر قرار دارد. برای ماشین می‌توان میز کار و یخچال هم سفارش داد.قیمت پایه مایباخ ۱۷۳ هزار دلار است، اما با اضافه کردن امکانات سفارشی قیمت هر دستگاه به بیش از ۲۵۰ هزار دلار می‌رسد.

مایباخ زمستان گذشته یک مدل شاسی‌بلند براساس کلاس GLS بنز معرفی کرد که قیمت پایه آن ۲۱۳ هزار دلار است.مرسدس-بنز سال گذشته دوازده هزار دستگاه مایباخ در سراسر جهان فروخت. دایملر، مالک مرسدس-بنز هفته گذشته اعلام کرد به خاطر تقاضای زیاد برای این ماشین در چین، فروش در سال آینده دو برابر خواهد بود.


 


کد مطلب: 242616

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/242616/لوکس-ترین-مدل-بنز-رقابت-رولزرویس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir