به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۲۴۲۶۴۹

استقلال خوزستان مدعی صعود به لیگ برتر است

استقلال خوزستان مدعی صعود به لیگ برتر است
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه قطعا به موفقیت تیم در لیگ دسته یک کشور امیدوار هستم، گفت: تمام هم و غم‌مان صعود به لیگ برتر است و جزو مدعیان هستیم.امیر خلیفه‌اصل  در خصوص پیروزی این تیم در هفته اول لیگ دسته یک فوتبال کشور، اظهار کرد: روز گذشته مقابل تیم خوب و پرمهره بادران تهران که از کادر فنی بسیار خوبی نیز بهره می‌برد، با یک گل به برتری رسیدیم. مجموعه استقلال خوزستان هم‌قسم شده بود تا لیگ یک را خوب شروع کنید و لطف خداوند هم شامل حال ما شد و در اولین گام به برتری دست پیدا کردیم.وی درباره هدف استقلال خوزستان در لیگ یک، عنوان کرد: بودجه ما نسبت به سال گذشته کمتر شده است، ضمن اینکه در رقابت با حریفان‌مان که بعضا در حد تیم‌های لیگ برتری هزینه کرده‌اند، کار بسیار سختی داریم اما تلاش می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و قطعا هدف‌مان شاد کردن دل مردم خوزستان است. همچنین امسال نیم‌نگاهی به صعود به لیگ برتر داریم و این جزو اهداف ما است ولی تأکید می‌کنم کار سخت است اما امیدوارم با حمایت‌هایی که از تیم می‌شود به این مهم دست پیدا کنیم.سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: خوشبختانه هر بازیکنی که خواستیم توسط باشگاه جذب شد. البته تعدادی از بازیکنان فصل قبل با توجه به پیشنهادهای لیگ برتری که داشتند از استقلال خوزستان جدا شدند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم. در هر صورت با توجه به اینکه قیمت‌ بازیکن‌ها بسیار بالا رفته بود، کار باشگاه برای یارگیری سخت بود اما تلاش کردیم که از جوان‌های خوزستانی برای تشکیل یک تیم که بتوانیم همدل و پا به پای هم تا پایان لیگ پیش برویم، استفاده کنیم. طبق برنامه‌ریزی که داشتیم در برگزاری اردو و دیدارهای تدارکاتی نیز خوب پیش رفتیم و امیدوارم نتیجه خوب آن را در لیگ ببینیم.وی همچنین با اشاره به حمایت‌های خوب باشگاه، عنوان کرد: خوشبختانه باشگاه به تعهدات خود عمل کرده و شرایط خوبی را برای تیم مهیا کرده است که جا دارد از این همه تلاش و همت قدردانی کنم. نگاه ما به قرارگرفتن در رده‌های بالای جدول است و استقلال خوزستان تیمی است که قطعا به موفقیت آن در لیگ دسته یک کشور امیدوار هستم. جزو مدعیان هستیم و البته باید هم جزو مدعیان باشیم. به هر حال تمام هم و غم‌مان صعود به لیگ برتر است، هر چند فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست ولی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
خلیفه‌اصل در پایان با اشاره به انگیزه این تیم برای اثبات توانایی‌هایش، گفت: اگرچه تیم‌های دیگر در حد لیگ برتر هزینه کرده‌اند تا در پایان لیگ راهی لیگ برتر شودند ولی ما هم در حد و اندازه خودمان و به اندازه کافی در نقل و انتقالات خوب کار کردیم و مطمئن باشید استقلال خوزستان امسال حرف برای گفتن زیاد دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها