کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادگاه پنسیلوانیا تائید نتایج را متوقف کرد

جلسه رسیدگی مجلس پنسیلوانیا به ادعای تقلب

6 آذر 1399 ساعت 16:53

گروه بین‌الملل: جلسه رسیدگی مجلس پنسیلوانیا به ادعای تقلب توسط دموکرات‌ها شب گذشته به مدت چند ساعت و با حضور جمعی از شهود و رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ برگزار شد.


رییس‌جمهور آمریکا در دادگاه استماع شاهدان در مجلس ایالت پنسیلوانیا برای لحظاتی بروی خط تلفن با حاضران در جلسه صحبت کرد. دونالد ترامپ گفت: «متشکرم که به من فرصت حرف زدن دادید. تقلب شده، من انتخابات را با فاصله پیروز شدم و با اختلاف زیاد بردیم. بسیاری مردگان رأی دادند، بسیاری در انتخابات شرکت نکردند اما به نامشان به اسم بایدن رأی دادند. ما نمی‌توانیم به خاطر آمریکا اجازه تقلب دهیم. امکان نداشت پنسیلوانیا را ببازم زیرا مسئله انرژی در این ایالت اهمیت داشت، این انتخابات مخدوش است و ما نباید بپذیریم، نتیجه باید تغییر کند من با اختلاف تمام ایالت‌های کلیدی را پیروز شدم. ‏در تمام این ایالت ها من شب با اختلاف جلو بودم، ناگهان رای های پستی آمد، ناظرهای ما را از سالن هنگام شمارش آرا بیرون کردند و اتفاقات خیلی بدی افتاد، تمام تقلب ها به نفع بایدن اتفاق افتاده و این اصلا منطقی نیست. این برای کشور ما شرم آوره، من ۷۴ میلیون رای آوردم ۱۱ میلیون رای بیشتر از انتخابات قبل و تمام کارشناسان می‌گویند امکان نداره با این مقدار رای بازنده باشی، دستگاه‌های دومینین، ‏افراد مرده و متقلبان رای ها را تغییر داده‌اند، ما قاضی‌هایی داریم که نخواهند گذاشت همچین اتفاقی در کشور بیافتد، ما صدها شهادت داریم که بتوانیم نتیجه ایالت را تغییر بدهیم، مابقی ایالت ها همین بوده است.

در این جلسه، یک متخصص کامپیوتر و کارشناس تقلب در انتخابات، شهادت داد و گفت: بارها کارت‌های حافظه در ماشین‌های رای‌گیری جاسازی شدند و افرادی با کیف‌هایی وارد شدند که توسط آنها فلش مموری در ماشین‌‌ها قرارگرفت و شخصا ۲۴ مرتبه با چشم خودم این اقدام را دیدم.» شاهد دیگری اعلام کرد در یک نوبت از مجموع ۶۰۰ هزار ارای پستی شمارش شده فقط ۳۲۰۰ رای به نام دونالد ترامپ خوانده شد! رودی جولیانی «وکیل ترامپ» هم گفت: ۷۰۰ هزار رأی پستی بیش از آنچه ارسال شده بوده دریافت شده، ۳۰ هزار رأی در همان روز ارسال دریافت شده، ۲۰ هزار رأی قبل از ارسال دریافت و ۸ هزار مرده پستی رأی دادند! این جلسه که به صورت زنده در حال پخش است، بازتاب زیادی در امریکا داشته است.

مقامات ایالت پنسیلوانیا جزئیات آراء در این ایالت را منتشر کردند: طبق اعلام مقامات پنسیلوانیا، ۱/۸۲۳/۱۴۸ رأی پستی ارسال که ۱/۴۶۲/۳۰۲ مورد از آنها دریافت شده است. اما تعداد آراء پستی شمارش شده در نتایج ۲/۵۸۹/۲۴۲ است! حالا آنها دنبال این هستند که ۱/۱۲۶/۹۴۰ رأی اضافی از کجا آمده است!

دادگاه پنسیلوانیا تائید نتایج را متوقف کرد
رسانه‌های آمریکایی از جمله شبکه تلویزیونی نیوزمکس خبر دادند: «یک قاضی ارشد در ایالت پنسیلوانیا پروسه گواهی صحت نتایج انتخابات را متوقف کرد.» این قاضی رای داده که بر اساس اصل ۷۷ قانون اساسی باید به قانونی بودن آرای پستی رسیدگی شود.» کمپین ترامپ در دادخواستی در این ایالت به استناد قانونی که یک سال پیش در مجلس پنسیلوانیا تصویب شده، می‌گویند کلیه آرای پستی در این ایالت باید فسخ شوند. مسئولین انتخاباتی پنسیلوانیا، روز سه‌شنبه، بایدن را پیروز معرفی کردند اما قاضی «پاتریشیا مک کالو» می‌گوید لازم است در روز جمعه، جلسه دادرسی برای تائید نتیجه نهایی برگزار شود.

از سوی دیگر، چند دادخواست جدید هم در ایالت‌های میشیگان، آریزونا، نوادا، ویسکانسین و جورجیا درباره وقوع تقلب علیه ترامپ تشکیل شده است. دیلی وایر به نقل از یکی از مقامات قضایی ایالت نوادا گزارش داد که ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ مجاز است شواهدی را درباره ادعای تقلب و بی نظمی در این ایالت ارائه دهد. ستاد انتخاباتی ترامپ می گوید آنقدر شواهد و مدرک دارند که نتیجه انتخابات را به نفع ترامپ در این ایالت تغییر دهند. جو بایدن در این ایالت 703,486 رأی و دونالد ترامپ 669,890 رأی کسب کرده است. طبق گفته این مقام قضایی با ارائه این مدارک ممکن است ده ها هزار از آرای جو بایدن که به صورت پستی بوده باطل اعلام شود.


کد مطلب: 242717

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/242717/جلسه-رسیدگی-مجلس-پنسیلوانیا-ادعای-تقلب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir