به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۴۳۱۰۷

سه ماه حبس برای مخفی کردن جسد یک دختر

سه ماه حبس برای مخفی کردن جسد یک دختر
گروه حوادث: پسر جوان که به جرم قتل دختر مورد علاقه‌اش به قصاص محکوم شده بود این بار به اتهام مخفی کردن جسد مقتول نیز به 3 ماه و یک روز حبس محکوم شد.رسیدگی به این پرونده از اسفند سال 92 آغاز شد و خانواده دختر 19 ساله‌ای به‌نام غزاله خبر ناپدید شدن دخترشان را اعلام کردند اما خیلی زود مشخص شد وی آخرین بار به خانه دوستش که پسری 18 ساله به‌نام آرمان بوده رفته است. با دستگیری آرمان، وی پس از چند روز به قتل غزاله اعتراف کرد و بازداشت شد.اما مدتی بعد منکر قتل شد و گفت آن روز از غزاله خواستم برای صحبت و خداحافظی به خانه ما بیاید چون می‌خواست برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود. چون او را دوست داشتم و نمی‌خواستم برود سر این موضوع با هم بحث کردیم اما او از پله‌ها پرت شد و سرش به لبه پله خورد، من هم ترسیدم و جسدش را در یک چمدان گذاشتم و در سطل زباله خیابان انداختم.پس از اظهارات متهم با توجه به اینکه پلیس نتوانست جسد را پیدا کند، خانواده غزاله درباره اخفای جسد از سوی متهم نیز شکایتی در شعبه 1154 دادگاه بعثت مطرح کردند.
از سوی دیگر آرمان در دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شد و یک بار هم پای چوبه دار رفت اما پدر و مادر مقتول به او مهلت دادند، در این مدت وکیل متهم درخواست اعاده دادرسی داد که پذیرفته شد و بار دیگر آرمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری محاکمه و برای دومین بار به قصاص محکوم شد.از سوی دیگر بخشی از پرونده که مربوط به اخفای جسد بود به شعبه 1154 دادگاه بعثت فرستاده شد و قاضی دادگاه آرمان را به سه ماه و یک روز حبس محکوم کرد.
مرجع : روزنامه ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها