کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۱۱ اظهار نظر جالب و خاص دیگو مارادونا

6 آذر 1399 ساعت 11:56


گروه ورزشی: اسطوره فوتبال آرژانتین در طول دوران زندگی خود اظهار نظرهای جالب و جنجالی بر زبان آورد که در گزارشی به آنها می پردازیم.به گزارش ایسنا، مارادونا در سن ۶۰ سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت. خبر درگذشت مارادونا جهان فوتبال را تحت تاثیر قرار داد و بسیاری این بازیکن را بهترین در تاریخ فوتبال می دانند.مارادونا حتی بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال بازهم از چهره های تاثیر گذار بود و اظهارات او همواره بازتاب داشتند و واکنش های زیادی را به دنبال داشت.در این گزارش به ۱۱ اظهار نظر خاص اسطوره فقید فوتبال آرژانتین می پردازیم:

-بازیکنی را دیدم که وارث جایگاه من در تیم ملی آرژانتین خواهد شد. اسم او مسی است. او یک نابغه است.
-مادرم براین باور بود که من بهترین هستم و من نهایت تلاش خود را به کار گرفتم تا ثابت کنم که همیشه حق با مادرم است و او دروغ نمی گوید.
-از هر چیزی که از آمریکا می آید بیزار هستم. با تمام اعضای بدنم از این کشور بدم می آید.
-درباره اینکه بهترین بازیکن تاریخ جهان از بین من و پله چه کسی است اختلاف نظری وجود ندارد. همه من را انتخاب می کنند.
-من مارادونایی هستم که گل می زند و مرتکب اشتباه می شود. می توانم مسئولیت هر کاری را که انجام داده ام برگردن گیرم. بازوان و شانه هایم آنچان قوی است که می توانم با هر کسی مبارزه کنم.
-همه کسانی که از من انتقاد می کنند باید سخنان خود را بخورند(سکوت کنند).
-من یا سیاهم و یا سفید. به  هیچ وجه در طول زندگیم نمی توانم خاکستری باشم.
-بعضی از افراد براین باور هستند کسانی که من را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کردند کودکانی هستند که پله را ندیدند. آنها فراموش می کنند که این کودکان یتیم نیستند. شاید پدران برای پسران خود کامپیوتر خریده اند تا روی رای او تاثیر گذارند و به همین خاطر است که من در رای گیری بهترین تاریخ بر پله پیروز شدم.
- بسیاری با من هم رای هستند که این روزها اتفاقات مبهم و غیر روشنی در فوتبال رخ می دهد. تا زمانی که مسئولان فوتبال نادان باشند چنین اتفاقاتی ادامه خواهد داشت.
 -داربی منچستر بزرگ تر و مهم از ال کلاسیکو است.
-می توانم عذرخواهی کنم و دوباره برای تغییر تاریخ برگردم اما گل من برابر انگلیس پذیرفته شد و آرژانتین قهرمان جهان شد و من هم بهترین شدم.


کد مطلب: 243124

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/243124/۱۱-اظهار-نظر-جالب-خاص-دیگو-مارادونا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir