به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۴۳۱۲۸

طراحی بالکن شیشه ای و انتخاب بهترین پارتیشن با رامادُر

گروه کسب و کار:
طراحی بالکن شیشه ای و انتخاب بهترین پارتیشن با رامادُر
امروزه در طراحی داخلی از اِلمان‌های جدید و خاصی استفاده می‌شود، بالکن شیشه ای و یا جداسازی فضای داخلی با استفاده از شیشه پارتیشن طراحی‌های جدیدی است که طراحان برای استفاده بهینه از محیط و یا زیباسازی بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند که البته هریک از آن‌ها علاوه بر زیبایی، کاربردهای اساسی دیگری نیز دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. استفاده از شیشه بالکن و ساخت تراس شیشه ای برای ساختمان‌های امروزی که از حیاط بی بهره‌اند می‌تواند گزینه‌ای جالب و کاربردی به شمار آید. همچنین با استفاده از پارتیشن شیشه ای نیز می‌توان در فضای داخلی تفکیک ایجاد کرد که این نوع المان‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی به خصوص محیط‌های اداری کاربرد زیادی خواهند داشت. ما در ادامه این مطلب بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت و در انتها نیز شرکت رامادُر تولید کننده این نوع محصولات و مجری نصب آن‎ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
 
بالکن شیشه ای جایی دنج با چشم‎اندازی خاص
اگر خانه شما آپارتمانی است و دلتان می‌خواهد جای دنجی با یک دکوراسیون گرم و زیبا داشته باشید و عصرها در این بالکن چای خوش طعمی بنوشید و از چشم‌انداز روبروی خود بی هیچ دغدغه‌ای بهره ببرید و کودکان نیز به راحتی در تراس بازی کنند، می‌توانید با استفاده از شیشه بالکن یک تراس شیشه ای زیبا و امن برای خود آماده نمایید.
در حال حاضر طراحی‌های اینچنینی مورد توجه طراحان بسیاری قرار گرفته است، زیرا بالکن شیشه ای علاوه بر زیبایی خاصی که دارد کمک می‌کند شما از فضای بیرون خانه لذت بیشتری ببرید و مانند دیوار دید و ویوی شما را محصور نمی‌کند.
 
ساختار شیشه بالکن و نصب آن
در ساختار بالکن شیشه ای از دو پروفیل ظریف آلومینیومی به صورت افقی استفاده می‌شود که درب‌های شیشه ای در آن به صورت ریلی به حرکت در می‌آید. علاوه بر ریل افقی دو پروفیل عمودی نیز به دو طرف دیوار تراس نصب می‌شود.
امروزه در بازار پنل‌های شیشه ای از نوع سکوریت با ضخامت‌های 6 تا 10 میلی‌متر یافت می‌شود که شما می‌توانید متناسب با فضا و نیازی که طراح در نظر می‌گیرد و با توجه به ابعاد ورودی تراس که به صورت دقیق اندازه‌گیری می‌شود، نمونه‌ای از این پنل‌ها را انتخاب کرده و سفارش دهید.


نکات مهم هنگام اندازه‌گیری و نصب تراس شیشه ای
هنگام طراحی شیشه بالکن باید توجه داشته باشید که فضای کافی برای حرکت کردن درب‌ها را در نظر گرفته باشید. دیگر آن که درب اول همیشه ثابت است و درب دوم باز و بسته می‌شود، ضمن آن که یراق‌هایی که برای درب‌های شیشه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند.
استفاده از پارتیشن شیشه ای در تفکیک محیط
برای اینکه بتوایند از فضای محیطی که دارید حداکثر استفاده را بکنید استفاده از پارتیشن شیشه ای یک انتخاب مناسب به شمار می‌آید. در گذشته طبیعتا برای تفکیک محیط از دیوارهای آجری و یا گچی پیش ساخته استفاده می‌شد که می‌توانست دریافت نور را در بعضی از بخش‎های فضا با کمی و کاستی روبرو نماید. اما امروزه استفاده از شیشه پارتیشن دست طراحان را در این خصوص باز گذاشته است و به آن‌ها این امکان را داده که در شرکت‌ها و محیط‌های اداری با استفاده از پارتیشن اداری تفکیک‌های زیبایی را به وجود آورند و اجازه دهند نور در تمامی محیط شما بازتاب خوب و یکدستی داشته باشد.
اما شاید برای بسیاری این پرسش پیش آید که پارتیشن‌ شیشه ‌ای علاوه بر زیبایی خاصی که به محیط می‌بخشد چه مزایای دیگری دارد؟ در حال حاضر شیشه پارتیشن از شیشه سکوریت و در انواع مختلف تولید می‌شود که علاوه بر تفکیک محیط می‌تواند نقش بسزایی در کنترل دمای محیط و جلوگیری از هدر رفت آن داشته باشد. پارتیشن شیشه ای عایق بسیار خوبی در برابر گرما، سرما و همچنین صدا خواهد بود. همچنین این نوع از دیوارهای شیشه ای از وارد شدن گرد و خاک از بیرون به داخل محیط به خوبی جلوگیری خواهند کرد.

ساختار پارتیشن شیشه ای و نصب آن
با بیان مزایای پارتیشن شیشه ای شما نیز به این نتیجه خواهید رسید که استفاده از این محصول تا چه اندازه می‌تواند در زیبایی و کارآمدتر شدن محیط شما نقش داشته باشد. همچنین اگر قصد دارید محیط خود را با استفاده از شیشه پارتیشن تفکیک کنید، می‌توان خیالتان را از این موضوع آسوده کرد که بر عکس دیوارهای آجری و پیش ساخته، عملیات نصب این نوع دیوارها بدون نیاز به هیچ نوع خرابی صورت خواهد گرفت.


در اینجا یک نمونه را برای شما مثال خواهم زد، فرض کنید در اداره‌ای که کار می‌کنید، بخش‌های مختلف با استفاده از پارتیشن اداری شیشه‌ای از یکدیگر جدا شده‌اند، اتاق مدیریت را می‌توانید ببینید، فعالیت همکاران در قسمت‌ها و اتاق‌های مختلف شما را نیز ترغیب به فعالیت بیشتر می‌کند و نور به همه اتاق‌ها به خوبی راه می‌یابد بدون آن که کمترین صدا شما را هنگام کار اذیت کرده و تمرکز شما را بر هم ریزد. بی‌شک شما هم با من موافقید که دیوارهای شیشه‌ای می‌توانند زیبایی بیشتری داشته باشند و بر کارکرد افراد و همچنین مراجعه کنندگان شما تاثیر مثبتی داشته باشند.
از دیگر مزایای پارتیشن اداری و یا پارتیشن شیشه ای می‎توان به هزینه مناسب آن اشاره کرد که البته این نکته مهمترین مزیت آن نیز محسوب می‌شود. دیگر آن که در صورت جابجایی می‌توان پارتیشن شیشه ای را جمع آوری کرده و دوباره در جای دیگر نصب نمود. ضمن آن که برای تفکیک فضای محیط‌های اداری می‌توانید از پارتیشن اداری دست دوم نیز استفاده نمایید.
 
درباره شیشه بالکن شرکت رامادُر
شرکت رامادُر فعالیت خود را در زمینه خدماتی تخصصی از قبیل درب اتوماتیک و شیشه‌های سکوریت با عنوان شرکت سازه پارت از سال 1375 آغاز نمود. این شرکت از ابتدا در حوزه ارائه مشاوره‌های فنی فعالیت داشت و با استفاده از کادر مجرب و کارشناسان خبره در این حوزه، امروز توانسته است به یکی از شرکت‌هایی تبدیل گردد که در این عرصه در سطح بین المللی فعالیت نماید.
ﺷﺮﮐﺖ رامادُر اکنون در زمینه شیشه سکوریت که بالکن، تراس شیشه ای و همچنین پارتیشن شیشه‌ ای را شامل می‌شود و همچنین درب اتوماتیک و کرکره برقی فعالیت دارد. مشتریان رامادُر می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی www.ramadoor.co از تمامی فعالیت‌های این شرکت آگاه شوند و یا از قیمت‌های هر محصول مانند پارتیشن اداری و یا هزینه‌های ساخت و نصب بالکن شیشه ای مطلع گردند و یا با برقراری تماس با کارشناسان این مرکز مشاوره‌های لازم در این خصوص را دریافت نمایند و سپس اقدام به سفارش کار نمایند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها