به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۲۴۳۱۵۴

خودروهای هیبریدی هم پاک نیستند

خودروهای هیبریدی هم پاک نیستند
گروه علم و فناوری: مدیرعامل برند مازراتی شرکت فیات-کرایسلر  اعلام کرد که ظرف ۵ سال آینده تمام خودروهای این برند یا به صورت هیبرید یا تمام الکتریکی خواهند شد.
دیوید گراسو در یک برنامه فشن وب که توسط روزنامه ایتالیایی میلانو فیانزه برگزار شد، اعلام کرد که اس‌یو‌وی (شاسی بلند) جدید مازراتی «گریکل» که سال آینده به بازار خواهد آمد ابتدا به دو صورت احتراقی و هیبرید عرضه می‌شود.گراسو با بیان اینکه دو مدل گرن توریسمو و گرن کابریو نیز الکتریکی خواهند شد، گفت که ظرف پنج سال کل خط تولید آنها الکتریکی خواهد شد.
مازراتی اعلام کرده یک نسخه تمام الکتریک اس‌یو‌وی گریکل نیز در مراحل بعدی تولید خواهد شد.
برنامه مازراتی برای تولید خودروهای هیبریدی در حالی است که برخی مدافعان محیط زیست، حذف خودورهای الکتریکی شارژی‌ را خواستار هستند. آن‌ها معتقدند که میزان آلایندگی خودروهای هیبریدی بیش از آن چیزی است که تصور می‌شود.
تحقیقات انجمن «حمل و نقل و محیط زیست» روی سه مدل خودرویی که در طول سال جاری فروش رفته‌اند نشان می‌دهد که بین ۲۸ تا ۸۹ درصد آلودگی این خودروها بیش از عددی است که شرکت‌های سازنده اعلام کرده‌اند.آن‌ها موضوع خودروهای الکتریکی که شارژ می‌شوند را با خودورهای دیزلی مقایسه می‌کنند. بنابراین این دسته از فعالان محیط زیست نتیجه می‌گیرند که خودروهای هیبریدی هم می‌توانند پاک نباشند.
برچسب ها: خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها